Ойыншықтар
Ойыншықтар
(Ересек тобы)
Оқу іс-әрекеттін технологиялық картасы
Білім беру саласы: қатынас
Пән: ағылшын тілі
Мақсаты: — ойыншықтарды атауға үйрету;
— артикуляциялық аппаратын жаттықтыру;
— активті\пассивті сөздік қорын қалыптастыру;
— зейінді,логикалық қабілеттерді дамыту.
Құрал-жабдықтар,көрнекіліктер: слайд,түрлі-түсті суреттер, пазл,ойыншықтар.
Кезендері | Мұғалім іс-әрекеті | Балалар іс-әрекеті | + | — |
Мотива- циялық -қозғаушылық
Іздену — ұйымдастырушы
Рефлексия
| Балалармен шеңберде тұрып амандасады: «Good morning,children!» Sit down, please! Фонетикалық жаттығулардан бастайды. «Мистер Лангуич» ертегі. Бүгін біз ойыншықтар әлеміне саяхат жасаймыз.
Слайдпен жұмыс Теледидар арқылы суреттерді көрсетеді. Суретті көрсетеді. Артикуляциялық аппаратын жаттықтыру. Жаңа сөздерді қатты-ақырын-сыбырлап айтады. These are toys. Бұл ойыншықтар.Это игрушки. Жұптық жұмыс. Жаңа сөздерді бір біріне айтуды ұсынады. Сергіту сәті. Дидактикалық ойын: «Point the right card».
Ойыншықтар көп екен. «I have many toys» сөйлемді енгізеді.
Ойыншықтарды жақсы көресіңдер ме?Тақпақты тыңдайық.Магнитофон қосады. Қандай таныс сөздерді естідіңдер? Қандай ойыншықтармен ойнауды жақсы көресіңдер? «I like to play with…»енгізеді.
Әр балаға ойыншықты таңдауға ұсынады.
Логикалық ойлау қабілеттерін дамытатын «Пазл» ойыны: Топтық жұмыс.
Ойынды қорытындылайды.
Не туралы сөйлестік? Ойыншықтармен қалай ойнау керек? The lesson is over.Сабағымыз аяқталды.Thank you.Рахмет. Спасибо.
| Мұғаліммен амандасады: «Good morning,teacher!»
Шеңберге отырады. Дыбыстарды қайталайды. Тыңдайды.
Ойыншықтарды атайды.
Жаңа сөздерді қатты-ақырын-сыбырлап айтады.
Бір біріне бұрылады.Жаңа сөздерді бір біріне айтады.
Ойын ойнайды
Қайталайды
Тыңдайды. Жауап береді.
Қайталайды.
Ойыншықты ұстап«I’m… I like to play with…» айтады.
Ойыншық суретін құрастырады.
Жауап береді.
Қайталайды . |
Жобаланған нәтиже:
Білу : car, ball, Teddy bear, doll, these are toys.
Игерді : коммуникативтік, фонетикалық дағдылар.
Істей алу: ойыншықтарды дұрыс атау.