Jobs of the future Болашақтағы жұмыс
үні: | Сыныбы :9а | Тақырыбы: Jobs of the future Болашақтағы жұмыс | |
Мақсаты | Болашақтағы жұмыс туралы жалпы түсінік беру. | ||
Күтілетін нәтиже | Оқушылардың «мамандық» тақырыбында сөздік қоры артады; «Сен болашақта кім болғын келеді?» диалогты құрай алады.Оқушылар Венн диаграмасын қолданып, мамандықтардың түрлерін салыстыра және ажырата алады. | ||
Әдіс тәсілдер | АКТ, Диалогтік оқыту,бағалау ,салыстыру, әңгімелеу ,талдау | ||
Ресустар | 9 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік | ||
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | |
Ұйымдастыру кезеңі | Сыныппен амандасып, мамандыққа байланысты сыныпты үш топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амадасып, мамандыққы байланысты сөздерді таңдап үш топқа бөлінеді. | |
Үй тапсырмасын тесеру | What was your homework for today? Ex10 | Оқушылар үйге берілген жаттығуларды орындайды | |
Ой қозғау | What kind of Jobs do you know деген сұраққа , бірінші ойларына не келгенін (ассоцияция) топтастырады. Берілген плакатарға мамандық туралы жалпы не білетіндерін, кластер арқылы толықтырады. (топ ішінде спикер, тайм кипер, хатшы рөлдерін болу) | Оқушылар өз білетіндерін еске түсіреді, қағазға жазады, көршісімен бөліседі, тобында талқылайды. | |
Негізгі бөлім Семантикалық карта | Жаңа лексиканы еңгізу мақсатында оқушыларға жаңа сөздер мен олардың анықтамалары береді. Match the pictures to the sentences journalist, a cooker, a mechanic, a pilot, tea- cher, a singer, a nurse, a translator, alawyer, | Оқушылар сөздер мен анықтамаларды бір бірімен сәйкестендіреді. | |
Диалогті оқыту
| What do you want to be? Тақырыбына диалог құрастырады. | Оқушылар «Кім болғың келеді және не себептен?» деген сұраққа бір бірден жауап береді. | |
Сергіту сәті
| «Hippo and dog» олеңі | Оқушылар тұрып билейді. | |
Мағынаны тану
| Джигсо тәсілін қолдану.« Do you know that… »мәтінін оқу.
| Оқушылар мәтінмен танысады, мәтінді жақсылап оқып, түсіну қажет. Әр топтан 1 оқушы келесі топқа барып, 1 бөлігін айтады, екінші оқушы 2 топқа барып, екінші бөлігін айтады. | |
Венн диаграммасы
| Қазақстан мен басқа мемлекеттердегі мамандықтарды салыстырады. Берілген мамандықтар бойынша қайсы жақсы төленетін, және төмен төленетінге бөлу. Well –paid , low-paid:Bus driver, dustman, lawyer, teacher, company director, government minister, housewife, university professor, doctor, army general, journalist | Оқушылар бір бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына берілген мамандықтарды жазады. | |
Қорытындылау Бағалау | Мұғалім топтарды және оқушыларды жеке бағалайды. | өз жұмыстарын топта, жұпта бағалайды. | |
Рефлексия | Стикерлер таратылады. | Не ұнады? Ұсыныс Оқушылар сабақ барысында не ұнады, ұсыныстарын, пікірлерін жазады . | |
Үй жұмысы | «Болашақтағы мамандығым» туралы эссе жазып келу | Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. | |