Eating in Kazakhstan and Great Britain. Қазақстанмен Ұлы Британияның тағамы.
Күні:13.01.15 | Сыныбы :5а,ә | Тақырыбы: Eating in Kazakhstan and Great Britain. Қазақстанмен Ұлы Британияның тағамы. | |||||||||
Мақсаты | Оқушыларға екі елдің тағамын меңгерту. | ||||||||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылардың сөздік қоры артады; Сыни ойлауды дамытады; Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды; | ||||||||||
Әдіс тәсілдер | СТО стратегиялары. | ||||||||||
Ресустар | 5 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік, интернет материалы | ||||||||||
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | |||||||||
Ұйымдастыру кезеңі | Сыныппен амандасып,тағамдардың аты жазылған қағаздарды таңдау арқылы оқушыларды топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амадасып, тағамдардың аты жазылған қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлінеді. | |||||||||
Үй тапсырмасын тесеру | What was your homework for today? Essay about my favourite food and to learn by heart the new words. | Оқушылар жазып келген эсселерін оқиды, сөздерді жатқа айтады. | |||||||||
Негізгі бөлім Қызығушылығын ояту
| Ассоциация стратегиясы Eating деген не? Мұғалім оқушыларға тапсырма береді. | Оқушылар eating туралы өз ойларын жазады. | |||||||||
Жаңа сөздер | Breakfast- таңғы ас Dinner-түскі ас Supper-кешкі ас Roast-beef- қуырылған сиыр еті Potato- картоп Sausage- шұжық Mutton- қой еті horse-beef- жылқы еті | Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді. | |||||||||
INSERT стратегиясы | Мұғалім оқушыларға мәтін береді.
| Оқушылар берілген мәтінді оқып, түртіп алады. | |||||||||
Сергіту сәті | Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді. | Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды. | |||||||||
Ой толғаныс | Венн диаграммасы Мұғалім оқушыларға екі елдің тағамын салыстыруға тапсырма береді.
| Оқушылар кесте бойынша өз ойларын жазады. | |||||||||
Рефлексия | Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді. | Оқушылар постер қорғайды. | |||||||||
Үй жұмысы | Қазақтың ұлттық тағамы туралы жазып келу | Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады. | |||||||||
Бағалау | Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды. Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye. | Good-bye. | |||||||||