Is tourism developed in our country. Біздің елде туризм дамығанба.
Күні:12.01.15 | Сыныбы :9а | Тақырыбы: Is tourism developed in our country. Біздің елде туризм дамығанба. | |||||||||
Мақсаты | Оқушыларға тақырыпты екі тілде меңгерту. | ||||||||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылардың сөздік қоры артады; Сыни ойлауды дамытады; Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды; | ||||||||||
Әдіс тәсілдер | СТО стратегиялары. | ||||||||||
Ресустар | 9 сыныпқа арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік | ||||||||||
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | |||||||||
Ұйымдастыру кезеңі | Сыныппен амандасып, сандарды атау арқылы оқушыларды топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амадасып, сандарды атау арқылы топқа бөлінеді. | |||||||||
Үй тапсырмасын тесеру | What was your homework for today? Review and to learn by heart the new words. | Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады. | |||||||||
Негізгі бөлім Қызығушылығын ояту
| Кластер стратегиясы
| Оқушылар туризм туралы сөздерді жазады. | |||||||||
Жаңа сөздер | tourism-туризм development -даму unique- сирек, ерекше ancient ежелгі medieval-ортағасырлық architectural-архитектуралық
recreation-демалыс, денсаулықты түзеу rehabilitation-реабилитация hunting-аңшылық
| Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді. | |||||||||
INSERT стратегиясы | Мұғалім оқушыларға мәтін береді.
| Оқушылар берілген мәтінді оқып, түртіп алады. | |||||||||
Сергіту сәті | Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді. | Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды. | |||||||||
Ой толғаныс | Мұғалім оқушылар тапсырма береді. 5 жолды өлең стратегиясы
| Оқушылар берілген мәтін ішінен 5 жолды өлең құрастырады. | |||||||||
Рефлексия | Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді. | Оқушылар тақырып бойынша постер қорғайды. | |||||||||
Үй жұмысы | Ex6 To learn by heart new words | Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады. | |||||||||
Бағалау | Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды. Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye. | Good-bye. | |||||||||