Герундий етістіктің түбірі
Күні:16.01.15 | Сыныбы :10ә | Тақырыбы:
| ||||
Мақсаты | Оқушыларға герундийді меңгерту. | |||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылардың сөздік қоры артады; Сыни ойлауды дамытады; Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды; | |||||
Әдіс тәсілдер | СТО стратегиялары. | |||||
Ресустар | 10 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік, интернет материалы | |||||
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | ||||
Ұйымдастыру кезеңі | Сыныппен амандасып, фигураларды таңдау арқылы оқушыларды топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амадасып, фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді. | ||||
Үй тапсырмасын тесеру | What was your homework for today? Ex-6and to learn by heart the new words. | Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады. | ||||
Негізгі бөлім Қызығушылығын ояту
| Ассоциация стратегиясы gerund деген не? | Оқушылар берілген сөзге өз ойларын жазады. | ||||
Gerund | Герундий етістіктің түбіріне – ing жалғауы жалғануы арқылы жасалады. 1. Зат есім ретінде қолданылады. Swimming is healthy for you. 2. Бастауыш және толықтауыш ретінде қолданылады. Painting is one of my hobbies. He enjoys skiing. 3. Герундий бірнеше етістіктерден кейін қолданылады.
| Оқушылар грамматикалық тақырып ерундиийді меңгереді.. | ||||
Оқулықпен жұмыс | Ex-15 p-161 compete the following sentences about yourself
| Жаттығуда берілген сөйлемді толықтырып аяқтайды. | ||||
Сәйкестендір | Мұғалім сөздер береді.
| Оқушылар берілген сөздерді сәйкестендіреді. | ||||
Сергіту сәті | Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді. | Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды. | ||||
Ой толғаныс | Мұғалім оқушылар тапсырма береді. Ортада қаламсап стратегиясы
| Оқушылар қаламсаптарын ортаға қою арқылы сұраққа жауап береді. | ||||
Рефлексия | Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді. | Оқушылар кері байланыс жасайды. | ||||
Үй жұмысы | Make up 5 sentences To learn grammar theme | Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады. | ||||
Бағалау | Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды. Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye. | Good-bye. | ||||