Everything is good in its season. Әрнәрсе өз уақытымен жақсы.
Күні:20,21.01.15 | Сыныбы :5а,ә | Тақырыбы: Everything is good in its season. Әрнәрсе өз уақытымен жақсы. | |||||||||
Мақсаты | Оқушыларға тақырыпты екі тілде меңгерту. | ||||||||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылардың сөздік қоры артады; Сыни ойлауды дамытады; Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды; | ||||||||||
Әдіс тәсілдер | СТО стратегиялары. | ||||||||||
Ресустар | 5 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік, интернет материалы | ||||||||||
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | |||||||||
Ұйымдастыру кезеңі | Сыныппен амандасып, фигураларды таңдау арқылы оқушыларды топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амадасып, фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді. | |||||||||
Үй тапсырмасын тесеру | What was your homework for today? Make up sentences | Оқушылар өтілген тақырыпқа байланысты сөйлем құрастырады, сөздерді жатқа айтады. | |||||||||
Негізгі бөлім Қызығушылығын ояту
| Ортада тұрған қаламсапты алып, иесіне сұрақ қояды. Ортада қаламсап стратегиясы. | Оқушылар қойылған сұраққа жауап береді. | |||||||||
Сәйкестендір | Мұғалім суреттермен сөйлемдер береді.
This is my skirt These are Asan’s trainers
This is your cap
These are my brother’s jeans
Whose coat is this ?
| Оқушылар сөздерді суретпен сәйкестендіреді. | |||||||||
INSERT стратегиясы | Мұғалім оқушыларға мәтін береді.
| Оқушылар мәтінді оқып, түртіп алады. | |||||||||
Сергіту сәті | Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді. | Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды. | |||||||||
Ой толғаныс 5 жолды өлең стратегиясы | Мұғалім оқушылар тапсырма береді. 5жолды өлең
| Оқушылар 5 жолды өлең жазады. | |||||||||
Рефлексия | Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді. | Оқушылар кері байланыс жасайды. | |||||||||
Үй жұмысы | To learn by heart new words | Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады. | |||||||||
Бағалау | Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды. Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye. | Good-bye. | |||||||||