Trains. Поездар
Күні:20.01.15 | Сыныбы :9а | Тақырыбы: Trains. Поездар. | |||||||||
Мақсаты | Оқушыларға поездар тақырыбын меңгерту. | ||||||||||
Күтілетін нәтиже | Оқушылардың сөздік қоры артады; Сыни ойлауды дамытады; Ағылшын тілінде сөйлеу мәнері дамиды; | ||||||||||
Әдіс тәсілдер | СТО стратегиялары. | ||||||||||
Ресустар | 9сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік, интернет материалы | ||||||||||
Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | |||||||||
Ұйымдастыру кезеңі | Сыныппен амандасып, фигураларды таңдау арқылы оқушыларды топқа бөледі. | Оқушылар мұғаліммен амадасып, фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді. | |||||||||
Үй тапсырмасын тесеру | What was your homework for today? Types of tourism in Kazakhstan | Оқушылар өтілген тақырыпты қайталап, сөздерді жатқа айтады. | |||||||||
Негізгі бөлім Қызығушылығын ояту Ортада қаламсап стратегиясы | Ортада тұрған қаламсапты алып, иесіне сұрақ қояды. | Оқушылар қойылған сұраққа жауап береді. | |||||||||
INSERT стратегиясы | Мұғалім оқушыларға мәтін береді.
| Оқушылар мәтінді оқып, түртіп алады. | |||||||||
Оқулықпен жұмыс | Find words in the text for 1. People who are occupied in politics 2. A person who speaks for his country 3. People who work in business 4. People who build 5. People who write for TV and newspapers 6. King’s family | Оқушылар берілген сөздердің мағынасын мәтін ішінен табады. | |||||||||
Сергіту сәті | Дене жаттығуларын жасауға тапсырма береді. | Оқушылар бой сергітіп, дене жаттығуларын жасайды. | |||||||||
Ой толғаныс Венн диаграммасы | Мұғалім оқушылар кестені толтыруға тапсырма береді.
| Оқушылар берілген кестені толтырады. | |||||||||
Рефлексия | Мұғалім оқушыларға кері байланыс жасауға тапсырма береді. | Оқушылар кері байланыс жасайды. | |||||||||
Үй жұмысы | Make up dialogue To learn by heart new words | Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады. | |||||||||
Бағалау | Мұғалім топты және оқушыларды жеке бағалайды,мадақтайды. Today you worked well. Thank you. The lesson is over. You are free. Good-bye. | Good-bye. | |||||||||