Some new jobs. Жұмыс түрлері
Тақырыбы | Some new jobs. Жұмыс түрлері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы | 9 «А» | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні | 15.05.2013 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | Жұмыс түрлері туралы ағылшын тілінде мағлұмат беру. Оқушылардың ағылшын тілінде тыңдап түсіну мен әңгімелесу іскерліктерін дамыту. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттері | · қазіргі замандағы жұмыс түрлерімен таныстыру; · тақырып негізінде көзқарасын дамыту; · қазіргі замандағы жұмыс түрлерімен таныстыстыра отырып, оның маңызын тани білуге жетелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Жұмыс түрлері туралы мағлұматтарды игереді, ағылшын тілінде өз ойларын еркін айтады, өз ойларын дәлелдей алады. Салыстырып, сипаттай алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Интерактивті тақта, аудио видео материалдар, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, «Блоб» ағашы бейнеленген парақтар, плакат. Оқулық: Аяпова Т.М. Ағылшын тілі, 9 сынып, Алматы, «Мектеп» баспасы 2009. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе | Жануарлар суреттерінің кескіндерін жинау арқылы топтарға бөліну.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапырмасы | «The most important profession of the future» (Қазіргі замандағы ең керек мамандық) тақырыбына жазылған эсселерін оқыту. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тұсаукесер | «Миға шабуыл». Әр топқа берілген сөздердің бас әріптерінен, 1 минут ішінде сөздер құрастыру.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім | Ø Reading. Some new jobs in tomorrow`s world. «Болашақтағы кейбір жаңа жұмыс түрлері» атты текстпен танысу. «Джигсо» әдісі арқылы мәтінді алдымен топта талқылау, басқа топ мүшелерімен ауысу арқылы оларға өзінің оқығанын түсіндіру. Ø Сәйкестендіру. Мамандыққа байланысты суреттердің ағылшын тілінде аудармасымен сәйкестендіру.
Ø «Серпілген сауал». Мәтін бойынша материалдың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамын. Мәтін бойынша сұрақтар тізбегі: What do you think of these jobs? Осы жұмыстар жайлы не ойлайың? Do you have such jobs in your city? Сенің қалаңда осындай жұмыс түрлері бар ма? What job would you like to have? Сен қандай жұмыс болғанын қалайсың?
• «Ойлан, жұптас, талқыла» «Менің таңдауым дұрыс па?» видео материалы көрсетіледі. Видеоны көргеннен соң, оқушыларға сұрақ қойылады: оны топ ішінде, жұппен талқылап, түсінгенін постерге бейнелеу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | «Қара жорға» биі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бөлім | 1. Берілген сөйлемдердегі орындарды толықтыру. (интерактивті тақтамен жұмыс жасау)
2. Ex.17, p. 165. Talk to your partner. Design new jobs which you think are important in our country. Share your ideas with the whole class. Өзіңнің еліңдегі ең маңызды деген жаңа мамандық түрінің бейнесін сал да, ойыңмен сыныппен бөліс.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
| «Блоб» ағашын бояу арқылы бағалау, топты бағалау. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия | «Екі жұлдыз бір тілек» рефлексиясы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй жұмысы | Ex. 18, 20. p. 166 Read the text and write out the sentences from the texts with the Gerund. Текстті оқып, одан Герундийда тұрған сөйлемдерді көшіріп жаз. |