Music — Музыка
4 сабақ
Тақырыбы | Music — Музыка | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы | 7 «Ә» | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | музыка туралы сөйлеу арқылы оқушылардың лексикасын дамыту.Ағылшын әндерін ұлттық әндерімен салыстырмалы түрде оқып, ана тілімен қоса ағылшын тілін де құрметтеп қастерлеуге баулу. Ауызекі сөйлеу дағдысын одан әрі дамыту. Алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттері | Ұлттық және шетелдік музыка жайлы ұқсастықтары мен айыршалықтарын ажырата білуге үйрету Шығармашылық қабілеттерін дамыту Сыни тұрғыдан ойлай отырып, алған білімдерін өмірде қолдануға жетелеу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Өтілген тақырыптар сөздерін еске түсіріп, жаңа сабақ сөздерімен байланыстыра отырып, тақырып бойынша өз ойларын еркін жеткізе алады. Өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамиды. Өзара сұхбаттаса алады. Топтық жұмысқа үйренеді. Сыни ойлай біледі. Сабақ барысында алған мағлұматтарды өмірде пайдалануға дайын болады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | 7 сыныпқа арналған ағылшын тілі оқулығы, ғаламтор желісі. Аудио — видео материалдар, сөздік кітаптар, флип — чарт, маркерлер, фломастерлер, Past Perfect шағының таблицасы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе | Сәлемдесу. Ұйымдастыру кезеңі. Үй жұмысын тексеру. Жаңа сабақпен таныстыру. Музыка жанрларына байланысты оқушыларды 3 топқа бөлу. ( классика, джаз, рок — н ролл, хип — хоп) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім | Қызығушылығын ояту. «Ассосациялау» Group A: Focus on Grammar. The Past Perfect Tense түсіндіреді Group B: Топтастыру «Cinema» Group C: Топтастыру “Music” Group D: топтастыру «Entertainment» Рөлдік ойын (өтілген сабақ фильм тақырыбына байланысты) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пысықтау | Сөздікпен жұмыс. Classical game shows horror films jazz science fiction soap operas westerns heavy metal comedies Talk shows thriller enjoy prefer folk traditional prefer Group A: Ex 3 at page 162. Read the note and the paragraph about an English musician. (топтастыру) Group B: Read the text about A. Zhubanov and compare it with others. (кластер жасау) Group C: Ex 5 at pages 163. What musical instruments do you know? Make up the dialogue Group D: Ex 6 at page 163. Interview pupils.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті | Ағылшын тілінде аудио видео материалды пайдалану арқылы ән тыңдап, қайталап айту, дарынды оқушылардың ән немесе өлең айтуы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бөлім | Past Perfect Tence шағына байланысты қосымша ресурстық материал таратылады. Топ болып өз беттерінше талқылап, мысал ретінде сөйлем құрастырады. Түсінгендерін айтады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Формативті және суммативті бағалау. Әр оқушыға төмендегідей парақтар таратылады. Бағалау парағы
Пән: Ағылшын тілі Сабақтың тақырыбы_______________________________________ Топ_________
Қорытындылау парағы Пән: Ағылшын тілі Сабақтың тақырыбы______________________________________ Топ_________ Оқушының аты-жөні______________________________________________
1. Топта жұмыс істеген оңай ма? ________________________________________________________________________
2. Кім өзін еркін сезінбеді, неге? ___________________________________________________________________________
3. Бірлескен жұмыстан не алдың? _________________________________________________________________________
Бағалаушы оқушының аты — жөні:_________________________________________________
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия | «Traffic lights» . «Шаттық шеңберін» құрып, оқушылар жалпы тараудың сөздерін қолдану арқылы бір бірлеріне тілек айтады.
.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй жұмысы | Ex 8 at page 163. Who is the most famous modern composer from your country? Do some research and write a short text about him/her. |