Sport and games. Спорт және ойын
2 сабақ
Тақырыбы | Step two. Sport and games. Спорт және ойын |
Сыныбы | 7 «Ә» |
Күні | |
Мақсаты | Ұлыбританиядағы ойындар туралы сөйлеуге үйрету, ұлттық ойындармен салыстыра отырып, сөздік қорларын молайту. Сыни тұрғыдан ойлану арқылы тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың есте сақтау, оқылым, айтылым, жазылым дағдыларын қалыптастыру. . |
Міндеттері | Мәтіндегі жаңа сөздерді түсігу, сипаттама беру Алған білімдерін өмірде қолданып, салауатты өмір салтын насихат етуге тәрбиелеу. Әділ бағалауға тәрбиелеу |
Күтілетін нәтиже | Тақырыпқа сай жаңа сөздерді меңгереді . Алған білімдерін ауызекі сөйлеуде қолдана алады. Шығармашылық қабілеттері іс әрекет барысында қолданады |
Ресурстар | 7 сыныпқа арналған ағылшын тілі оқулығы, ғаламтор желісі. Аудио — видео материалдар, сөздік кітаптар, флип — чарт, маркерлер, фломастерлер |
Кіріспе | Сәлемдесу. Ұйымдастыру кезеңі. Үй жұмысын тексеру.»Т кестесі» стратегиясы (Оқушылар жазып келген эсселерін топ болып бір — бірлерінікін оқидыдағы, мазмұндап айтады). Жаңа сабақпен таныстыру. Спорт түрлеріне байланысты топқа бөлу (баскетбол, волейбол, футбол, пионербол) |
Негізгі бөлім | Қызығушылығын ояту. «Миға шабуыл» Сұрақ жауап \the teacher shows types of pictures of sport.\ What do you see in the picture? What kind of sport do you like? What kind of national sport do you know? What kind of British sport do you know? «Сәйкестендіру». Тақтада берілген екі бағандағы сөздерді суретке сай сәйкестендіріп қойып жазу. |
Пысықтау | Сөздікпен жұмыс. Skill Goat Adversary Carcass Struggle Horseback Kiss Overtake Fight Require Gallop Goalkeeper Runner Helmet Net , basket Cricket Squash Netball Invention Swimming Аударған сөздерді Noun and Verb (Зат есім және Етістік) екі бағанға бөліп теріп жазу. Мәтінмен жұмыс. Group A: Read about Kyz kuu Group B: Read about Kokpar Group C. Read about Audaryspak Group D: Read about “ Sport in Britain” “Jigsaw” стратегиясы бойынша оқылған мәтіндерді топ бойынша талқылау. Оқулықпен жұмыс. Group A: Ex 11 at page 156. Complete the chart by memorizing the text Group B: Ex 12 at page 156. True or false Group C: Complete the sentences. Group D: make up the dialogue using the new words |
Сергіту сәті | “Hello, how are you?” әуенін орындау |
Қорытынды бөлім | Флип — чартпен жұмыс. Group A: What is the sport? Group B: Sport in Kazakhstan Group C. Sport in Britain Group D: Our favorite sport
|
Бағалау | Формативті және суммативті бағалау. Әр тапсырманы дұрыс орындаған оқушыға смайлик беріледі. Топ басшыларының бағасы. Неліктен «3, 4, 5» алғандарын дәлелдейді. Оқушылар пікірін тыңдау. |
Рефлексия | “Two stars and a wish”. Екі тілек, бір ұсыныс |
Үй жұмысы | Write a composition — “My favorite sport” |