At the Doctor’s
Тақырыбы | At the Doctor’s | Бағалау | |||||||||||
Сыныбы | 7«А» | критерий | дескриптор | ұпай | |||||||||
Күні | |||||||||||||
Мақсаты | Оқушыларды ағылшын тілінде дене мүшелері.денсаулық туралы сөздік қорларын молайту. | ||||||||||||
Міндеттері | • жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету; • оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға баулу; • оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. | ||||||||||||
Күтілетін нәтиже | • Денсаулық тақырыбына байланысты жаңа сөздерді үйренді. • Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа,жауапкершілікке қалыптасты. | ||||||||||||
Оқыту әдістері | Миға жабуыл.Суреттер мен жұмыс.Постермен жұмыс істеу арқылы. Шағын топтарда жұмыс | ||||||||||||
Ресурстар | Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 7сынып,. Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, бағалау парақтары. | ||||||||||||
Кіріспе Психологиялық дайындық Топқа бөлу | Сәлемдесу Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу Сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу. (2топ)
«DOCTOR» сөзін құрастырған – 1 топ «HEALTH» сөзін құрастырған – 2 топ
| ||||||||||||
Білу Ұй тапсырмасы: Берілген сөздерден дене мүшелерінің атауларын табу және жазу. | Match the pictures to write as many words as possible connected the parts of body using pictures and hang it. Nosearfingereyemouthedhandface. I’ll give you three minutes to get ready. Please your answers. Let’s check up: Key; Nose, ear, finger, eye, mouth, head, hand, face. |
Білім көлемін зерделеу
| Қалыптасқан білімдерін толық көрсетеді | 3 | |||||||||
Қалыптасқан білімдерін көрсете алады | 2 | ||||||||||||
Қалыптасқан білімдерін толық көрсете алмайды | 1 | ||||||||||||
Түсіну
Оқулық мәтіне сәйкес мағлұматтар беру,жаңа сөздермен таныстыру. | Secret word:DOCTOR Today we’ll speak our first main wealth which is health, because we can’t be happy unless we feel well. If I’m not mistaken I say work of doctor in our life, a doctor’s advice can always help people. That’s why we talk about doctor’s job. New words: Сөздікпен жұмыс. 3 мин |
Жаңа сөздердін мағынасын түсіну,қатесіз айта білуі | Қалыптасқан |
3 | |||||||||
Толық емес
|
2 | ||||||||||||
Қиын |
1 | ||||||||||||
Қолдану Алған білімдерін тапсырма орындауда қолдану | Listening to the text. Текстті тыңдау. Work with the text in a group. Топпен жұмыс. Ex: 4 Read the text The 2nd group Ex: 7 Find the sentences how doctor examined Tom Make dialogues The 1st group -At the doctor The 2nd group — At the dentist | Топтық жұмыстың ұйымдастырылуы
| Топтық жұмыс толық ұйымдастырылды
| 3
| |||||||||
Топтық жұмыс ұйымдастырылды
| 2 | ||||||||||||
Топтық жұмыс толық ұйымдастырылмады
| 1 | ||||||||||||
Сергіту сәті | PHYSYCAL MINUTE | ||||||||||||
Талдау Алынған мәліметтерді саралау | Ex 2 Complete the chart with an illness or a symptom (which sentences are true or false ?) in written form Ex: 7-8 |
Берілген тапсырманы орындау дағдысы
| Қалыптасқан | 3
| |||||||||
Толық емес
| 2 | ||||||||||||
Қиын | 1 | ||||||||||||
Бағалау
Формативті бағалау; смайлик жинау, мадақтау, сенім білдіру. 3 мин
| Смайлик арқылы бағалау. Dear pupils, today you are so active. Thank you for attention! I shall put your marks.
| ||||||||||||
Рефлексия Сиқырлы алманы алып бір-біріне жақсы тілек тілеу | Take this «magic” apple – a symbol of health. Pass it to your friend with good words to him. P1: I wish you to be healthy. | ||||||||||||
Үй жұмысы | Write a list of 2 common medical problems and the possible treatments for them. |