When is your birthday?
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы | Сыныбы | Күні |
Нурмуратова А.М. | Ағылшын тілі | When is your birthday? | 5 «а» | |
Сілтеме | Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. | |||
Жалпы мақсаты | Оқушыларға реттік сан есімдерін таныстыру, «қашан?» сұүрағын қойып, апта күндері, ай аттары және туған күн жайлы сұрауды үйрету | |||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар «қайда?» сұрағы мен орынды көрсететін шылауларды пайдаланып, орналасу жайлы әңгімелесе алатын болады | |||
Ресурстар | Бағдаршам, смайликтер, суреттер, А3 форматта тапсырмалар, маркерлер, магнит | |||
Тапсырмалар |
| |||
Кейінгі оқу | Ex.17 |
Мұғалімнің жазбасы
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Кіріспе (3минут) |
Can you jump? I can jump Can you swim? I can swim Can you ride a horse? I can ride a bike Can you ride a bike? But I cannot ride a horse |
|
Үй тапсырмасын сұрау (4 минут) |
| Оқушылар оқиды I can _________. I cannot ____________. Бір-бірлеріне сұрақ қояды |
Тұсаукесер (7минут) | Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді
Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру | Тыңдайды, қайталайды, дәптерге жазып алады Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар Төмен түсірілген-түсінбедім |
Негізгі бөлім (19минут) | Жұптық жұмыс: Ex.8. Talk to your friend about your things in the singular. Ex.10. Talk to your friend about your things in the plural. Ex.15. Read the dialogue Топтық жұмыс: Look at the pictures, write about the positions of the pictures. Read Әр тапсырма сайын мұғалім формативті бағалап отырады | Жұптасып, жекеше және көпше түрде заттардың орналасуы туралы бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді
Диалогті рольге бөліп оқиды Топта тапсырманы орындап, сыныпқа оқып береді, топтар бірін-бірі бағалайды |
Сергіту (2мин) | «Саяхатқа барамыз» | Жаттығу жасап тұрып, тақпақты айтады |
Қорытынды бөлім (5минут) | Сыныптағы заттарды пайдаланып, сұрақ қояды | Жауап береді |
Бағалау (2мин) | Топта бағалау | Бағалау парақшаларындағы бағаларды дәлелдейді |
Рефлексия (2мин) | Кері байланыс | “Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып кетеді |
Үй жұм.(1мин) | Ex.17 | Жазбаша орындау |