Can you play the guitar?
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы | Сыныбы | Күні |
Нурмуратова А.М. | Ағылшын тілі | Can you play the guitar? | 5 «а» | |
Сілтеме | Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. | |||
Жалпы мақсаты | Оқушыларға «can», “can’t” модальді етістігін түсіндіру және қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрауды үйрету | |||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар «can», “can’t” модальді етістіктерін пайдалана отырып, қабілеттілік жөнінде, кім, қандай аспапта ойнай алатынын сұрай алатын болады | |||
Ресурстар | Бағдаршам, смайликтер, суреттер | |||
Тапсырмалар |
| |||
Кейінгі оқу | 14-жаттығу, жаңа сөздер |
Мұғалімнің жазбасы
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Кіріспе (4минут) |
My box of colours red and brown My box of colours green and yellow My box of colours violet and blue My box of colours pink and orange |
|
Тұсаукесер (8минут) | Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді
Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру |
Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге жазып алады Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар Төмен түсірілген-түсінбедім |
Негізгі бөлім (15минут) | Жұптық жұмыстар (ауызша) Ex.2. Мұғалім оқиды Ex.5.
Ex.7.
Ex.10
Әр жаттығу орындалғанда оқушыларды формативті бағалап отырады | Тыңдап, рольге бөлініп оқиды Бір-бірімен әңгімелеседі — Can you play the … ? — Yes, I can. / No, I can’t Бір-біріне сұрақ қояды — What instrument can you play? — I can play the … . Суреттерге қарап, жұпта “can you…?” деп бастап, сұрақ қойып, әңгімелеседі |
Сергіту сәті (3минут) | “Cleanboard” ойыны. Есте сақтау қабілетіне арналған ойын Интерактивті тақтада екі колоннада жаңа сөздер жазылған, мұғалім курсормен әрбір сөзді көрсетіп тұрады | Оқушылар бір рет оқиды, екінші рет оқығанда бір сөз жоғалады, жоғалған сөзді де оқи береді, үшінші оқығанда үшінші сөз жоғалады, тақтада барлық сөз жоғалып кеткенше оқушылар оқи береді, соңында тақтада ешқандай сөз қалмайды, оқушылар жоғалған сөздерді жатқа айтады |
Қорытынды бөлім (10минут) | Жеке жұмыс (жазбаша) Ex.12. Talk to other friends and find out how many students can … Ex.13. | Сыныптағы барлық оқушымен сұхбат жүргізеді де дәптерге жазып алады. Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл түсін көтереді Мұғалімге сыныпта қанша оқушының қандай қабілеттері бар екендігі жайлы айтып береді |
Бағалау (2минут) | Өзін-өзі бағалау | Бағалау парақшаларын толтырып, мұғалімге өткізеді |
Рефлексия (2минут) | Кері байланыс | “Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып кетеді |
Үй жұмысы (1минут) | 14-жаттығу, жаңа сөздер | Жазбаша орындау, жаттау |