School things

қырыбы:School things  

 

 

Мақсаты :Тақырып бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру. Мектеп құрал-саймандарын білдіретін жаңа сөздердің үлгілік жағдайында диалог және монолог құру дағдысн қалыптастыру. «мынау не?» сұраулы грамматикалық құрылымын енгізую Дұрыс дыбыстау дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтижеҚызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. Мектеп құрал-саймандары ттуралы жаңа 5 сөздің аудармасын білу.

 

КезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының

іс-әрекеті

I. Organization moment.. Make greeting.
— Good morning, pupils!
Thank you pupils! Sit down.
Good afternoon, teacher!
. Report of the pupil on duty.
Warm-up activity.Good morning әні

Бүгін біз сабақта жұмыс істейтін заттардың аттарымен танысамыз.

Оқушылар Good morning әнін орындайды.

 

Introduction, explanation of new material.Сергіту сәті.

Look at the picture, listen and repeat after me

. New words

    A pen –қалам

    A pencil –қарындаш

    A  rubber –өшіргіш

    A ruler —  сызығыш 

 

Listen and remember

It’s a pencil. It’s a ruler.

It’s a rubber. It’s a pen.

 

 Grammar

 

What’s this?

It’s a pen.

 

Hands up,

Hands down

Hop, hop

Turn around

Bend left, bend right

Turn around and sit down

.

 

 

    A pen –қалам

    A pencil –қарындаш

    A  rubber –өшіргіш

    A ruler —  сызығыш 

 

Балалар сөйлемдерді қайталап, суреттерден табады.

 

 

«Мынау не?» деген сұраққа жаңа сөздерді пайдалана отырып жауап береді.

 

 

 

 

 

PracticeTrack 22

What’s this?-It’s a pen

What’s this?-It’s a pencil

What’s this?-It’s a ruler

What’s this?-It’s a rubber

 

Оқушылар фразаларды мұғалім артынан қайталайды.

Содан соң оқушылар бір-біріне оқу құралдарын көрестіп «мынау не?» деген сұрақтар қойып, жауап береді.

. Conclusion part.

Homework

Everybody was very active today, everybody tried to share his opinion today so I think I should give only good and excellent marks today. And I want you to work this way at every lesson. Our lesson is over, good-bye.