What time is it?
Сабақ тақырыбы | What time is it? |
Сілтеме | Жоспар
|
Сабақ мақсаты | Ø Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы білу; Ø “WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсіну; Ø “WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйрену. |
Күтілетін нәтиже | Ø Ағылшын тілінде уақыт белдеулерінің дұрыс айтылуы жайлы біледі; Ø “WH-questions” құрылымының маңыздылығын түсінеді; Ø “WH-questions” құрылымын дұрыс қолдану арқылы, эссе жазуды үйренеді. |
Негізгі идеялар | Уақыттың айтылуын, жазылуын at, to. past, about, quarter предлогтарын қолданып сағаттың неше болғанын айтып үйрену.
|
Тапсырмалар | «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау Топтық жұмыс: « Граффити қабырғасы» Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта», Жеке жұмыс: Блум токсономиясы
|
Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу | Ø Аудио, видео таспаларын тыңдату; Ø Электронды оқулықтар; Ø Электронды сөздіктер.
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру кезеңі. 1 мин
Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу үшін лексикалық жаттығулар орындау.
2.Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
(Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтар қояды.,автор жауап береді)
3.Қызығушылықты ояту. Сыныпты 2 топқа бөлу . 3 минут
Сағат суретінің қиындылары арқылы топқа бөлінеді. (Қол сағат және қабырға сағаты )
Топтық жұмыс. «Граффити қабырғасы» 15 мин
Жасалған жұмыстарын «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» формативті түрде бағаланады.
І топ. Суретте көрсетілген уақытты аударып түсіндіру
ІІ топ. Диалогты оқып аудару және жаңа сөздердің аударып түсіндіру.
Жұптық жұмыс: «Ойды аяқта» 5 мин
І топ. EXERCISE-9, 10
“What time is it?”
10.10 – It’s ……………………………………..
11.20 – It’s …………………………………………………..
ІІ топ. EXERCISE-9, 10
15.40 – It is ……………………………………………………………………..
20.30 – It is ……………………………………………………………………..
Жеке жұмыс: Блум таксономиясы 15 мин
Р/с | Ойлау деңгейі | Сұрақтар мен тапсырмалар | Оқушының жауаптары | ||||||||||||
1 | Білу | Сағат неше болды?Аудармасын жазыңыз | |||||||||||||
2 | Түсіну | At,to,past,quarter предлогтарының аудармасының мағынасы | |||||||||||||
3 | Қолдану | 12:40,11:15,8:35,12:20 жазбаша түрде жазу | |||||||||||||
4 | Талдау | Quarter предлогымен at,to,past предлогтарының айырмашылықтары | |||||||||||||
5 | Жинақтау | Концептуалдық кестені толтырыңыз
| |||||||||||||
6 | Бағалау | Уақыттың ағылшын тіліндеайтылуын адамдар қандай қажетіне пайдаланады деп ойлайсыз?
|
Кері байланыс. «3 минуттық пауза» 1 мин
Маған ұнады …………………………………..
Маған қиын болды ………………………………………..
Мен үшін …………………………………………………………………….
Алдағы уақытта ………………………………………………………………………..
Кейінгі тапсырма | Exercise 11
|
Кейінгі оқу | What time is it? тақырыбында қолданған жаңа сөздерді құрастыру арқылы эссе жазу.. |
Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері
педагогтарының біліктілігін арттыру курсындағы Бағдарламаның үшінші деңгейі бойынша
мектептегі тәжірибесін іске асыру барысындағы
Қызылорда қаласындағы №39 орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі А. Жаппасбаеваның
орта мерзімді жоспары