Тақырыбы: Shapes.
Пәні | Ағылшын тілі. | Сыныбы 1 а,б | |
Тақырыбы: | Shapes. |
Мақсаты : | Балаларды «Shapes» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру (triangle circle, square). It’s a triangle құрылымымен таныстыру. Түстері білдіретін жаңа сөздерді, енгізуді үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Жаңа лексикалық бірліктерді дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту. |
Күтілетін нәтиже | Қызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру. |
Кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
I. Organization moment. | Мұғалім балалармен амандасады: Good morning, good morning, Good morning to you! Good morning, good morning I am glad to see you! | Оқушылар мұғаліммен амандасады: Good morning, good morning We are glad to see you!
|
Warm-up activity. | Суреттер арқылы түстерді қайталату
Бүгін 6iз математика сабағында пайдаланатын фигуралардың ағылшын тіліндегі атауымен танысамыз. Фонетикалық жаттығу. Балалар, 6iзre кімнің келгенін қараңдаршы. Mr. Wise Crow-мен амандасады. (CI.: Good morning, Mr. Wise Crow). Mr Wise Crow: Hello, children. How are you? Бүгін Mr. Wise Crow бiзre қызық дыбыстарды ала қелді. Бұл дыбыстар бұрын оқып үйренген сөздердің ішінде кездеседі. Listen to me and repeat: [ai], [ai], [ai], [еә], [еә], [еә]. [з:], [з:], [з:]. Енді осы дыбыстарды әндетіп айтып көрелік. Дыбыстарды айтқан кезде балалардың еріндері мен тілдерінің қозғалысына назар аударыңыз. Енді осы дыбыстар кездесетін сөздерд1 айтып көрелік. Listen and repeat after me. [ai] triangle, my, hi. [еә] where, chair, square. [з:] girl, circle, learn.
| Оқушылар түстердің ағылшын тіліндегі баламаларын айтады.
(Мұғалім дыбыстарды әндетіп айтады, балалар қайталайды).
|
Introduction, explanation of new material. | Менің қолымда дөңгелек, тіктөрбұрыш, үшбұрышты білдіретін заттар бар : Look at me. It’s a triangle-үшбұрыш, It’s a circle –дөңгелек, It’s a square-тік төртбұрыш. Repeat after me See the shapes and say. Мұғалім түрлі нәрселерді көрсетеді де, пішінін сұрайды. Play the game. Draw the shapes in the air. Мұғалім: ауада сурет салады. Track 27. Shapes are here, shapes are there. Shapes are, shapes are everywhere. This is a circle, this is a square. This is a triangle. Shapes are everywhere. Сepгіmy сәті Green frogs jump Yellow frogs, jump! Green frogs, jump! | оқушылар мұғалімнің артынан және жеке дара қайталайды,
оқушылар жаңа сөздерді қолдангып ағылшын тілінде жауап береді. Оқушылар қай пішін екенін айту керек
Оқушылар қайталайды, естерінде сақтайды. |
Practice | 1-жаттығу. Color the circles — red, square — green, triangles — blue. Мұғал1м: Фигураларды түрлі-түсті карандаштармен бояңдар 2-жаттығу. Draw a girl or a boy using shapes. Name the shapes. | Оқушылар түрлі -түсті бояулармен бояйды.
Балалар, сабақта үйренген фигураларды ғана алады, ер баланың немесе қыздың суретін салады |
. Conclusion part. Homework | Бүгін біздер фигуралардың атауымен таныстық. Ағылшын тілінде фигуралардың атауын үйрендік (оқушылар «а triangle, a square, а circle» сөздерін айтады). Great job! Балаларды мадақтау -Goodbye, children! |