Тақырыбы: Shapes.

ПәніАғылшын тілі.Сыныбы 1 а,б
Тақырыбы:Shapes.

 

Мақсаты :Балаларды «Shapes» тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен таныстыру (triangle circle, square). It’s a triangle құрылымымен таныстыру. Түстері  білдіретін жаңа сөздерді, енгізуді үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Жаңа лексикалық бірліктерді дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту.
Күтілетін нәтижеҚызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдыларын қалыптастыру.

 

КезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының

іс-әрекеті

I. Organization moment.Мұғалім балалармен амандасады:

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning

I am glad to see you!

Оқушылар мұғаліммен амандасады:

Good morning, good morning

We are glad to see you!

 

Warm-up activity.Суреттер арқылы түстерді қайталату

 

Бүгін 6iз математика сабағында пайдаланатын фигуралардың ағылшын тіліндегі атауымен танысамыз.

Фонетикалық жаттығу.

Балалар, 6iзre кімнің келгенін қараңдаршы. Mr. Wise Crow-мен амандасады. (CI.: Good morning, Mr. Wise Crow). Mr Wise Crow: Hello, children. How are you?

Бүгін Mr. Wise Crow бiзre қызық дыбыстарды ала қелді. Бұл дыбыстар бұрын оқып үйренген сөздердің ішінде кездеседі.

Listen to me and repeat:

[ai], [ai], [ai], [еә], [еә], [еә]. [з:], [з:], [з:].

Енді осы дыбыстарды әндетіп айтып көрелік. Дыбыстарды айтқан кезде балалардың еріндері мен тілдерінің қозғалысына назар аударыңыз.

Енді осы дыбыстар кездесетін сөздерд1 айтып көрелік. Listen and repeat after me.

[ai] triangle, my, hi.

[еә] where, chair, square.

[з:] girl, circle, learn.

 

Оқушылар түстердің ағылшын тіліндегі баламаларын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Мұғалім дыбыстарды әндетіп айтады, балалар қайталайды).

 

Introduction, explanation of new material.Менің қолымда дөңгелек, тіктөрбұрыш, үшбұрышты білдіретін заттар бар

: Look at me. It’s a triangle-үшбұрыш, It’s a circle –дөңгелек, It’s a square-тік төртбұрыш.

Repeat after me

See the shapes and say.

Мұғалім түрлі нәрселерді көрсетеді де, пішінін сұрайды.

Play the game. Draw the shapes in the air.

Мұғалім: ауада сурет салады.

Track 27.

Shapes are here, shapes are there.

Shapes are, shapes are everywhere.

This is a circle, this is a square.

This is a triangle.

Shapes are everywhere.

Сepгіmy сәті

Green frogs jump

Yellow frogs, jump!

Green frogs, jump!

оқушылар мұғалімнің артынан және жеке дара қайталайды,

 

 

оқушылар жаңа сөздерді қолдангып ағылшын тілінде жауап береді.

Оқушылар қай пішін екенін айту керек

 

Оқушылар қайталайды, естерінде сақтайды.

Practice1-жаттығу. Color the circles red, square green, triangles blue. Мұғал: Фигураларды түрлі-түсті карандаштармен бояңдар

2-жаттығу. Draw a girl or a boy using shapes. Name the shapes.  

Оқушылар түрлі -түсті бояулармен бояйды.

 

Балалар, сабақта үйренген фигураларды ғана алады, ер баланың немесе қыздың суретін салады

. Conclusion part.

Homework

Бүгін біздер фигуралардың атауымен таныстық. Ағылшын тілінде фигуралардың атауын үйрендік (оқушылар  «а triangle, a square, а circle» сөздерін айтады). Great job!

Балаларды мадақтау

-Goodbye, children!