How much is it?
Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы | Сыныбы | Күні |
Сматуллаева Б | Ағылшын тілі | How much is it? | 6 «а» | 23.10.14 |
Сілтеме | T.Аяпова English | |||
Жалпы мақсаты | This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді сәйкестендіру, диалог құрау | |||
Күтілетін нәтиже | This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді сәйкестендіреді, диалог құрайды | |||
Ресурстар | Смайликтер, суреттер | |||
Тапсырмалар |
| |||
Кейінгі оқу | Ex:7 , new words |
Мұғалімнің жазбасы
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Кіріспе
|
I sсream We all scream For the ice-cream |
|
Тұсаукесер | Scream-айқайлау you are welcome –қош келдіңіздер, оқасы жоқ ,Ice-cream–балмұздақ size – көлемі ,Flavour – жұпар иіс exposure – экспозиция, Vanilla – ванильді , make – алу, жасау,Medium-орташа, postcard – пошта,Strawberry – құлпынай, badge – бейджик This- (жекеше түрі) these- (көпше түрі) жақын жерде тұрған адамдар \ заттар туралы айтқанда қолданылады . I like this book Look at these photos That ( жекеше түрі)those (көпше түрі) алыс жерде тұрған адамдар\заттар туралы айтқанда қолданылады Do you like those shoes? Who is that boy? Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру | Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге жазып алады Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді
Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар Төмен түсірілген-түсінбедім |
Негізгі бөлім
| Read the dialogue Group work (топтық жұмыс) Where were Carol and Colin? Who were they with? What did they buy? Do you like ice-cream? What flavours do you like? How often do you buy it?
Individual work (жeке жұмыс) (жазбаша) write the number of the picture on the line a)Do you like this photograph? Yes,I do.It’s nice b)Do you like those pictures? No,I don’t.They are horrible c) How much is that camera? It’s 50 Pair work (жұптық жұмыс) Make up the dialogue
| Тыңдайды,тапсырманы орындайды дәптерге жазып алады
Тапсырманы жеке орындайды
Тыңдап, рольге бөлініп оқиды Бір-бірімен әңгімелеседі Әр жаттығу орындалғанда оқушыларды формативті бағалап отырады |
Сергіту сәті | Әуенге қосылып сергіту жаттығу | Әуенге қосылып билейді |
Қорытынды бөлім
| Жеке жұмыс (жазбаша) Work in individual
| Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл түсін көтереді
|
Бағалау
| Өзін-өзі бағалау | Бағалау парақшаларын толтырып, мұғалімге өткізеді |
Рефлексия
| Кері байланыс Feedback | Стикерге пікірлерін жазып кетеді |
Үй жұмысы
| 2,3- жаттығу, жаңа сөздер | Жазбаша орындау, жаттау |