How much is it?

 

Пән мұғалімі  Пәні   Сабақтың тақырыбыСыныбыКүні
Сматуллаева  БАғылшын тіліHow much is it?6 «а»23.10.14
СілтемеT.Аяпова   English
Жалпы мақсатыThis,these,that,those  cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді сәйкестендіру,            диалог құрау
Күтілетін нәтижеThis,these,that,those  cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді сәйкестендіреді, диалог құрайды
Ресурстар Смайликтер, суреттер
Тапсырмалар
  • Сұраққа жауап беру, мысал келтіру
  • Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі
  • Жеке жұмыс: жаттығу
Кейінгі оқу        Ex:7 , new words

Мұғалімнің жазбасы

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Кіріспе

 

  • Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау
  • Түгендеу
  • Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату
  • Қызығушылығын ояту

I sсream
You scream

We  all scream

For the ice-cream

  • Сәлемдеседі, көңіл күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді
  • Кезекші жауап береді
  •  Топтарға бөлінеді

 

  • Тыңдап, айтады,қайталайды
Тұсаукесер  Scream-айқайлау                              you are welcome –қош келдіңіздер, оқасы жоқ ,Ice-cream–балмұздақ                         size – көлемі ,Flavour – жұпар иіс                              exposure – экспозиция, Vanilla – ванильді , make – алу, жасау,Medium-орташа,                            postcard – пошта,Strawberry – құлпынай, badge – бейджик     This- (жекеше түрі) these- (көпше түрі) жақын жерде тұрған адамдар  \ заттар туралы  айтқанда  қолданылады .

I like this book

Look  at these photos

That ( жекеше түрі)those (көпше түрі) алыс жерде тұрған  адамдар\заттар туралы  айтқанда  қолданылады

Do you like those  shoes?

Who is that boy?                                          Сары және жасыл түсті көтергендерге сұрақ қойып, түсінбегендерін түсіндіру

Тыңдайды, қайталайды, сөздік дәптерге жазып алады

Тыңдайды, мысал келтіреді, сұраққа жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бас бармақ арқылы өзін-өзі бағалайды

Жоғары көтеріңкі-толық түсіндім

Бас бармақ ортада-әлі де түсініксіз жерлер бар

Төмен түсірілген-түсінбедім

Негізгі бөлім

 

Read the dialogue

Group work (топтық жұмыс)

Where  were Carol and Colin?

Who  were they  with?

What did they  buy?

Do you  like ice-cream?

What flavours do you like?

How often do you buy it?

 

Individual work (жeке жұмыс) (жазбаша)

write the number of the  picture on the line

a)Do you like this photograph?

Yes,I do.It’s nice

b)Do you like those  pictures?

No,I don’t.They are horrible

c) How much is that camera?

It’s  50

Pair work (жұптық жұмыс)

Make up the dialogue

 

 

Тыңдайды,тапсырманы орындайды

дәптерге жазып алады

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы жеке орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдап, рольге бөлініп оқиды

Бір-бірімен әңгімелеседі

Әр жаттығу орындалғанда оқушыларды формативті бағалап отырады

Сергіту сәтіӘуенге қосылып сергіту жаттығуӘуенге қосылып билейді
Қорытынды бөлім

 

Жеке жұмыс (жазбаша)

Work  in  individual

 

Дайын болған оқушы бағдаршамның жасыл түсін көтереді

 

Бағалау

 

Өзін-өзі бағалауБағалау парақшаларын толтырып, мұғалімге өткізеді
Рефлексия

 

Кері байланыс FeedbackСтикерге пікірлерін жазып кетеді
Үй жұмысы

 

 2,3- жаттығу, жаңа сөздерЖазбаша орындау, жаттау