Сабақ атауы Fauna of Kazakstan ,Great Britain and the USA
Fauna of Kazakstan ,Great Britain and the USA
Мұғалімнің аты — жөні | Ағылшын тілі пәні мұғалімі : А.К. Нургалиева Биология пәні мұғалімі: С. Б. Бисекенова
| ||||
Сабақ атауы | Fauna of Kazakstan ,Great Britain and the USA | ||||
Сілтеме
| Білім стандарты, пән бағдарламасы, Интернет материалдары | ||||
Жалпы мақсаты | 1. Оқушыларға Қазақстанның , Ұлыбританияның , АҚШ-ның фаунасы туралы ақпарат беру; 2. “Should” модал етістігінің грамматикасын түсіндіру; 3. Оқушыларға іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйрету;
| ||||
Күтілетін нәтиже | 1. Оқушыларға Қазақстанның Ұлыбританияның , АҚШ-ның фаунасы туралы ақпарат алады; 2. Present Perfect and The Present Continuous грамматикасын түсінеді; 3. Оқушыларға іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді
| ||||
Сабақтың түрі | Кіріктірілген сабақ | ||||
Бөлімнің мазмұны | Мұғалім іс – әрекеті | Оқушы іс – әрекеті | Уақыты | ||
І. Кіріспе. 1. Ұйымдастыру кезеңі. 2. Психологиялық атмосфера құру | а) сәлемдесу б) сабаққа дайындығын тексеру в) Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу . Үш елдің флорасы арқылы топтасады. Сол таратпалар бір-бірімен топтасып отырады.Топ болып жұмыс жасауларыңызға тілектеспін. Іске сәт!
| 3 топқа бөлінеді. 1. Great Britain 2. The USA 3. Kazakhstan | 3 минут | ||
III. Тұсау кесер. (Жаңа сабаққа дайындау)
| Hello, everybody! You are welcome to our unusual lesson by the theme: Fauna of Kazakstan ,Great Britain and the USA . And I’ll divide class into three groups. Group A – will speak about fauna in Kazakhstan. Group B – will speak about fauna in Great Britain. Group C- will speak about fauna in the USA.. Let’s start, please. Good luck!
«Жануарлар» туралы видеоролик көрсетіледі. Мұғалім сұрақ қояды -Видеоролик туралы ойларыңызды айтыңыздар? -Не туралы? -Ал, балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбын қандай тақырып деп ойлайсыздар?
|
Оқушылар өз ойларын айта отырып, бүгінгі тақырыпты айтады.
| 7 минут
| ||
IV. Негізгі бөлім | Биология пәні бойынша 3 топқа мәтін беріледі «Ойлан. Жұптас. Бөліс» жаңа тақырыпты өздігінен меңгерту.Мәтінді оқып болғаннан кейін, әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу мақсатында жұмыс істеуге тапсырмаларды маршруттық картамен беру. Бағалау критетийлері беріледі. Постер қорғау. Бағалау әдісі бағалау критерийлері арқылы екі жұлдыз, бір ұсыныс G Grammar materials . Modal verb “Should” Видеороликтен модаль етістіктің қолданылуы туралы көрсетіледі.Оқушылар“Should” модаль етістігінің қолданылуы туралы тыңдай отырып. Қолдарына берілген ресурс бойынша топта О йлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы талқылайды. Грамматикалық тақырыпты қаншалықты түсінгенін формативті түрде бағалаймын. “Should” модаль етістігі біреуге ақыл кеңес , ұсыныс жасау мақсатында қолданылады. Начало формы
Сергіту сәті «Склетпен билеу» «Мюнстенберг »әдісі You should protect animals and birds You shouldn`t kill animals You should care of fauna Конец формы
| Постерді топтардың алдында қорғайды. Басқа топтар екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады.
Грамматикалық тақырыпты топта оқып , талдау қолданылуын түсінеді
| 7 минут Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Формативті бағалау «Күн. Бұлт . Жаңбыр»
Критериалды бағалау Should және shouldn`t модаль етістігін қолдана алады, сөйлемді толық аударды -3 б Should және shouldn`t модаль етістігін қолданды бірақ сөйлемді толық аудара алған жоқ -2 б Should және shouldn`t модаль етістігін қолдана алмайды, қолдана сөйлемді де толық аудара алған жоқ -1 б
| ||
Қортынды | Білімді жинақтау және жүйелеу « Biology dictionary»
Қазақстанның орманды даласында қоян, бұлан, елік, құр кездеседі. Қазақстанда сирек кездесетін, саны өте аз жануарлар қорғауға алынған. Олар “Қазақстанның қызыл кітабына”тіркелген. Сондай –ақ Америка даласында ақ түлкі көп кездеседі.
Ұлыбританияда құстардың 200 ден астам түрі бар. Олардың тең жартысы басқа елдерден ұшып келеді.Британ өзендері лосось, фарель , шортан, хариус , алабұға тәрізді балықтармен танымал.
Әр топ өздері отырған елдің флорасы туралы реферат жазу
Үш өлшемдік күнделік
| Әрбір оқушы өзіне міндеттелген жұмысты орындайды
Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
Үш өлшемді күнделікті толтырады | 5 минут Критериалды бағалау Сөйлемдегі сөздерді дұрыс табады және ағылшын аудармасын табады-3 б Сөйлемдегі сөздерді дұрыс табады бірақ ағылшынша аудармасын толық аудара алмайды-2 б Сөйлемдегі сөздерді таба алмайды, аудармасын да толық аудара алмайды-1 б | ||