Достық. Дружба. Friendship.
`Сыныбы: 4
Тақырыбы: Достық. Дружба. Friendship.
Мақсаты: Үш тілді кіріктіре отырып достық тақырыбын ашу .
Міндеттері:
— достық ынтымақ негізі жайлы қазақ,орыс, ағылшын тілдерінде пысықтау ;
-сыни тұрғыдан ойлай отырып үш тілде өз ойларын ортаға салу;
— топтық жұмыс жасау арқылы өзара татулыққа, достыққа, ынтымаққа дағдылану;
-өзіне және өзгеге деген сыни көзқарасын қалыптасу .
Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан оқыту, ОүБ және ОБ, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және басқару.
Стратегиялары: «Ыстық алақан», «Түрлі түсті лента», «Миға шабуыл» , «Топтық жұмыс», «Сергіту сәті», «Ойлан,құрастыр, аудар», «Бес жолды өлең», Рефлексия «+», «-», «қызықты», «Blob tree» стратегиялары .
Сабақ жоспары
Сабақ кезеңдері Уақыты
| Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар : осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
|
Кіріспе 5 мин. | Ұйымдастыру. «Ыстық алақан» Мақсаты:ынтымақтастық атмосферасын орнату.
«Түрлі түсті лента», Мақсты: топқа бөлу. «Бір қадам артқа» Мақсаты:ой тұжырымдау.
| Шеңберге тұрып , амандасып, көңіл күйлерін білу, сұрау. Сәлеметсіздер ме, балалар? Good morning children!
1топ. 2 топ 3.топ Топ ережесін еске түсіру
Бағалау парағын тарату
| Көңіл- күйлерімен бөлісу, бір –біріне үш тілде тілек айту.
Топты таныстыру.
Бір түсті ленталар бірігіп топ құру.
Бағалау парақшаларымен танысады.
|
Жақсы! Тамаша! Very well! Отлично! |
суреттер
«Топ ережесі» жазылған плакат,
бағалау парақшалары,
интерактивті тақта, Power Point, маркер
|
Тұсаукесер 3 мин | Қызығушы лықты ояту сатысы. Миға шабуыл. Мақсаты: сұрақтарға жауап беру арқылы, жаңа сабаққа қызуғышылықты ояту.
| Интерактивті тақтадан «Достық» тақырыбы бойынша видео көрсету. Сұрақтар қою.
| Оқушылар жеке ойланады, жұбымен талқылайды, топта түйін жасау,сұраққа жауап беру. Сабақтың тақырыбын ашу.
| Ауызша кері байланыс Жақсы! Тамаша! Хорошо!
Еxcellent! Good job! Well done! Very good!
| Интерактивті тақта,
Power Point, маркер
|
Негізгі бөлім
20 мин
| Мағынаны тану сатысы
«ДЖИГСО» Мәтінмен жұмыс Мақсаты: жалпы мәселені алдымен жұпта сосын ұжымда талқылау.
Сергіту сәті. Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін көтеру, сергіту.
|
Мәтінді оқып және түсінгендерін ментальді картаға түсіруді сұраймын. Бір бірін бағалауын сұраймын
| 1.Әр топ мүшелері мәтінді оқиды, аударады .
Мәтінді талқылау.
Алған ақпараттары бойынша ойларын жинақтау, топта талқылау. Әр топ оқиды, аударады, ортаға салады.
Ментальді картаға түсіреді, қорғайды Бас бармақтарын көрсету арқылы бағалайды.
Би билеу. | «Дұрыс, өте жақсы» деген қолпаштау сөздері арқылы белсенділігін арттыру.
Қол соғу.
| интерактивті тақта,
маркерлер,
түрлі түсті қағаздар,
плакаттар, |
3 мин.
| «Ойлан,құрастыр, аудар», Мақсаты:Мақал-мәтелдерді құрастыру. | Жаттығудың орындалуын түсіндіру.
| Мақалдарды оқиды . | Very good! Жақсы! Тамаша! Хорошо!
| карточкалар |
Қоры тынды бөлім
10мин | «Бес жолды өлең» Мақсаты:алған білімдерін пысықтау.
Рефлексия «+», «-», «қызықты» Мақсаты: ой тұжырымдау. | Тапсырманы түсіндіру
«+», «-», «қызықты» Мақсаты: ой тұжырымдау. Стикерлер тарату.
| Бес жолды өлең құрастыру.
Стикерлерге не ұнады, не ұнамады және не қызықты болғанын жазу,айту.
| Very good! | плакат
рефлексия флипчарты,
стикерлер |
2 мин | Бағалау «Бағдаршам» Мақсаты: өзара бағалау топ басшыларының бағасын талдау. «Blob tree» Мақсаты: өзін бағалау.
Ән: Әрқашан күн сөнбесін. | Өзара бағауын сұрау. Топтық бағалауды сұрау.
«Blob tree» парақшасы тарату.
| Өзге топтарды бағалау. Бағаларын талдау.
«Blob tree» парақшасын белгілеу.
Ән айту. | Good job! Well done! | бағалау парақшасы,
«Blob tree» парақшасы.
|
1 мин | Үй тапсырмасы. | Достық тақырыбына эссе жазу.
| Күнделікке жазу. |