There is a swimming pool next to my house
Тақырыбы | There is a swimming pool next to my house | |||||||||||||||||
Сыныбы | 5-сынып | |||||||||||||||||
Күні | 1.03.2014 | |||||||||||||||||
Мақсаты | I want to ……тіркесін үйрету Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушылардың ағылшын тілінде транспорт туралы сөздік қорларын молайту. Топпен жұмыс жасау арқылы белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету. | |||||||||||||||||
Міндеттері | — жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету; — оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын дағдыландыру; — оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. | |||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі. Транспортқа,елдерге байланысты жаңа сөздерді үйренеді. Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді. | |||||||||||||||||
Ресурстар | Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 5 сынып, Алматы, Атамұра 2010. Интерактивті тақта, маркер, түрлі түсті бояу, бағалау парақтары,үлестірмелі қағаздар | |||||||||||||||||
Тапсырмалар | PowerPoint бағдарламасы, видео | |||||||||||||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||||||||||||||
Ұйымдастыру Кезеңі 2мин
Үй тапсырмасын тексеру 6мин | 1.Ұйымдастыру кезеңі Good morning,children! How are you? What day is it today? What day is it today?
What was your homework for today? To draw and say about My room
Қиықшалардан сурет құрастыру арқылы топқа бөлінуін сұрау (3 топ) House – 1 топ Country– 2 топ Transport– 3 топ
What do you see? New theme is ’’ There is a swimming pool next to my house ’’. | 1.Мұғаліммен амандасады.
My room салған суреттері бойынша оқушылар сөйлейді
Қиықшалардан сурет құрастыру арқылы топтарға бөлінеді,сол арқылы өз эмблемаларын жасайды (3 топ)
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқушылар жаңа тақырыпты анықтайды. | ||||||||||||||||
Негізгі бөлім 18мин | Сөздікпен жұмыс. (видео көрсетіледі) • Car- • Plane- • Boat- • Helicopter- • Bus- • Train- • Bicycle- Pacific ocean — Тынық мұхиты Hollywood — Голливуд British Museum- Британдық музей castle — сарай Where is it?
Work with dialogue «Сен- маған,мен саған» әдісі бойынша Do you want to go to France? Yes, I do / No, I don’t Do you want to go to Aral by bus? Yes,I do /No,I don’t “A field of wonder”Барабан арқылы таңдалған елге топ бойынша қысқаша әңгіме жазу тапсырылады. Someday I want to go_________ I want to see _____________ I want to visit____________ Game “Travelling” We’ll go countries by transport
| Оқушылар транспорт туралы видео көріп,жаңа сөздерді қайталайды
Оқушылар қай жерде орналасқанын ауызша айтып шығады
Көліктің түрлері арқылы елдерге саяхат жасайды | ||||||||||||||||
Сергіту сәті 3мин | Саяхаттап тоқтаған жерде сергіту жаттығуы жасалады | |||||||||||||||||
Қорытынды бөлім 2мин | Құпия зат стратегиясын қолдану. Тақтада пайда болған транспорт суреттеріне оқушылар топ ішінде 3 сұрақ құрастырулары қажет.
| Оқушылар ауызша қорытындылап өтеді | ||||||||||||||||
Рефлексия 3мин
| Топтың әр мүшесі рефлексия жасайды. I know I have learnt I know . | Смайликтерге постерлерді жапсырад I know I have learnt I want to know | ||||||||||||||||
Бағалау 2мин | Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау,мадақтау, сенім білдіру. Ортақ бағалау парағы
| |||||||||||||||||
Үй жұмысы 2мин | «Someday I want …..»тақырыбына қысқа әңгіме жазу. |