Сын есімнің салыстырмалы және күшейтпелі шырайлары
Күні | 12.12.2014 | |||||||
Сынып | 8 а | |||||||
Тақырыбы | Сын есімнің салыстырмалы және күшейтпелі шырайлары. | |||||||
Мақсаты | Оқушыларды сын есімнің шырайларымен таныстыра отырып ,ауыз екі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру,тілдерін дамыту. | |||||||
Күтілетін нәтиже | — Ағылшын тілінде өз ойларын айта алады, — сын есімнің шырайларын қолдана алады. | |||||||
Көрнекілік | слайд, дидактикалық материалдар | |||||||
Сабақ кезеңдері | Жұмыс түрі | Әдіс тәсілдер | Қолданған модульдер | |||||
1 | Ұйымдастыру кезеңі | Ағылшын тілінде амандасу, кезекшімен диалог жүргізу — Good afternoon! — Who is on duty today? — Who is absent? — What date is it today? — What day is it today? — What month is it now? — What season is it now? | Cұрақ-жауап | |||||
2 | Тренинг | Тренинг. Ортаға шығып оқушылар бір-біріне сын есімге байланысты қандай деген сұраққа жауап беретің сөздер айтады.Стикерлер арқылы қызыл және жасыл түсті болып топқа бөлінеді. And now we must divide into 2 groups.The first group is red and second group is green. | Топқа бөлу | Оқытуды басқару және көшбасшылық | ||||
3 | Үй жұмысын тексеру | What is your hometask? Read the text,learn the new words,answer the guestion. Youth movement-жастар қозғалысы Important factors-маңызды факторлар Ecological problem-экологиялық проблема Jewellery-әшекей бұйымдар Teenager-жасөспірімдер Church organizations-шіркеу организациясы Nuclear weapon test- ядерлық қару тестісі. Ex.2,7p.61-62
| Топтық жұмыс | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету | ||||
4 | Жаңа сабақ
| Сын есімдер –заттың,нәрсенің белгісін,түр-түсін,сыр-сипатың,сапасын,қасиетің білдіретің сөз табы.
-y,-ow,-er,-le-жалғаулары аяқталған бір және екі буынды сын есімдер. Мысалы:clever-cleverer-the cleverest Happy-happyer-the happiest. -y,-ow,-er,-le-жалғаулары аяқталмайтын екі не одан да көп буынды сын есімдердің шырайларының жасалуы мысалы: Interesting-more interesting-the most interesting. Beautiful-more beautiful-the most beautiful. Ерекше жасалатың формуласы. Good-better-the best Bad-worse-the worst Many-more-the most Much-more-the most Little-less-the least Far-farther-the fartherst 1)Карточкамен жұмыс I-топ 1)Your car is …… than mine.(fast) 2) This monkey is…….than that monkey.(funny) 3)The ………… weather in our city is usually in February. (Bad) 4)The books for biology cost more than the books for history. The books for English are the…………. ……… .. ones.(expensive) 5)This cat is ………than that cat.(lazy) II-топ 1)This woman is ……..than that woman.(busy) 2)This book is…….than that book.(bad) 3)Samal is the ……………….. in our class.(beautiful) 4)This apple is………..than that apple.(small) 5)Omar is the ……………… boy in our class.(clever) 2) Сергіту сәті 3)Look at the blackboard. Here you can see a crossword puzzle. 1)Әдемі-beautiful 2)ақылды-clever 3)қысқа бойлы-short 4)ұзын бойлы -tall 5)ақ көңіл-kind 6)сыпайы-polite 4)Осы сөздерді қолдану арқылы оқушылар бір-бірін сипаттайды. 5)Тест жұмысы Test 1 1. It’s ………………… (difficult) rule of all. А)difficult b)more difficult c)the most difficult d)difficulter 2. This pen writes …………. than my previous one. a) better b)gooder c) good d) the goodest 3. My brother is ……………. than this man. strong b. the strongest c. more strong d. stronger 4. Colin is ………pupil in our class. clever b. more clever c. the cleverest d. the most clever 5. This is …………… castle in Britain. a) the oldest b) the eldest c) an old d) older Test 2 1)My book is …………..than his a) interesting b) the most interesting c) more interesting d) interest 2)The day is………….today than usual. a)hoter b)more hot c) more hotter d) hotter 3)I’m not going to swim today,the weather is……….than yesterday. a)cold b)colder c)coldest d)the coldest 4)Alexander Pushking is…………. Russian poet. a)famousest b)the most famous c)the famousest d)more famous 5) This book is……….than that one. a)good b)bad c)better d)little | Жұптық жұмыс Топтық жұмыс | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық техналогияларды пайдалану Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету | ||||
5
| Қорытынды
| Сабақты бекіту мақсатында оқушылардың ойлары тыңдалады. | ||||||
6
| Үй жұмысы | Ex.1p66 read and translate Learn the grammar. | ||||||
7 | Бағалау | -Оқушыларға параққа оқушылар бір-бірін тілек ” | Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау |