Тақырыбы:.At the dentist
Тақырыбы:.At the dentist
Сыныбы: 11«Б»
Мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, оқушылар өз ойларын жан-жақты толық жеткізе білуге үйренеді,сұраққа жауап беріп шартты рай түрлерін айыра білу және “should етістігінің қолдану арқылы керекті кеңес ала білуі”
.
Міндеті:
— ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру;
— Жаңа тақырыптағы грамматиканы түсіне отырып оқушылардың сөздік қорын және сөз мәнерін байытуға, дамытуға көмектесу;
Оқушыларға тіс дәрігерінің қызыметімен және тістің күтүімен танысу арқылы ақпарат алу;
— сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай білуге дағдылану;
-жұпта, топта жұмыс жасауға қалыптасу;
Күтілетін нәтиже: Шартты рай түрлерін ажырата біледі, «Should» модалді етістік арқылы сөйлем қурап оқушылардың сөздік қорын дамиды және сөз мәнерін байытуға, дамытуға көмектесу;
Оқушыларға тіс дәрігерінің қызыметімен және тістің күтүімен танысты
Қолданылатын модульдер : Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Топ ұстанымы», «Өзін-өзі бағалау», «Рефлексия» .
Уақыты | Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет? |
1 мин
| I Кіріспе
| Оқушылармен сәлемдесу
| Ынталандыру (жақсы, өте жақсы, жарайсыңдар
| Қағаз, маркерлер Жылыжымалы тақта АКТ\ видео\ постер | |
2 мин | Психологиялық ахуал | Көңіл-күйлерін сұрау | Оқушылар бір-бірімен амандасып қалдарын сурайдs.Бір-біріне амандасу арқылы қарым-қатынысқа түсу | ||
3 мин | Мақсаты: Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру арқылы балаларды бүгінгі сабаққа даярлау.
| Good morning pupils! Сурет құрастыру арқылы топтарға бөлу «Magic brush»- суретін құрастырған 1 топ “Lacalut”- суретін құрастырған 2 топ “Albadent ”- суретін құрастырған 3 топ
| Бір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды. -сабаққа кешікпеу; -басқаның пікірін сыйлау; -уақытқа бағыну, регламент сақтау;
| ||
II.Тұсау кесер 2 мин | Тақтаға : courage, grip, anaesthetic,spit,frightened,.nervous ,tooth,toothache сөздерін жазып қою. | Оқушылар сөздің аудармасын табу арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Сабақтың тақырыбы «At the dentist »
| Инрерактивті тақта
| ||
Кіріспе 5 мин | Кіріспе мақсаты: оқушыларды топпен жұмыс жасауға бағыттау
| Парақша үлестіру тапсырманы түсіндіру | Парақшаға жазылған мәтінді түсініп оқып шартты райдың қай түріне жататынын постер арқылы сараптайды және формуласын жазады. | Критериялды бағалау | Жылжымалы тақта, постер, маркерлер |
10 мин Сабақты пысықтау | 1.Модалді етістік 2.Сабақты пысықтау мақсатында “ тақырыбында бейнефильм көрсетіледі. «Mr Bean at the dentist»
| 1.Should \Shouldn’t ережесін сұрау
| 1. Оқушылар мағынасын түсіндіреді 2.Оқушылар бейнеролик көріп сабақты пысықтайдыМодалді етістік ке байланысты видеоны мазмұндайды
| Инрерактивті тақта арқылы видео көрсетіледі | |
III Негізгі Бөлім 10 мин | . Қызығушылықты ояту Сыни тұрғыдан ойлау
| Сурет ұсыну | Оқушылар берілген суретке жарнама жасайды | Критериалды бағалау | Постер, маркерлер |
Қорытынды бөлім мин 5 мин | Видео арқылы кеңес беру |
Оқушылар кейіпкердің айтқан кеңесін мұқият тыңдап аударады | Excellent! Good job! | Видео | |
3 мин | Рефлексия
| Оқушылар сабақты қалай түсінгені туралы стикерге жазу арқылы білдіреді. | Формативтібағалау: топтық,; смайлик жинау, мадақтау, сенім білдіру.
| Стикерлер | |
2 мин | Бағалау Үй жұмысы
| 12 жаттығу ,55 бет |
Не сәтті өтті?
- оқушылардың арасында ынтымақтастық атмосферасын, яғни жақсы көңіл –күй қалыптастыра алғандығым,
- сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулі әдіс –тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың еркін сөйлеуіне, пікір алмасуына, бір – біріне топта ұйымшыл болуына,
- Ақпаратты комуникативті технологиялардың қолдану сабақтағы тиімділігі.
- Өздеріне деген сыни көзқарас қалыптасты.
Сәтсіз тұстары:
- ойларын қысқа, нақты жеткізе алмаушылықтары байқалды;
— Көшбасшы оқушылар топтың мүмкіндіктеріне жол бермеді
-Шығармашылық жұмысты орындауда постер салудағы оның негізгі ережелерінің ескерілмеуі.