Сабақ тақырыбы: Adjectives
6а сынып
Сабақ тақырыбы: Adjectives
Сабақ мақсаты: 1. Adjectives бойынша оқушылардың алған білімін тексеру.
Adjectives қолдана білуін тексеру, анықталған
кемшіліктерді Түзету.
- Оқушыларды сөздерді дұрыс сөйлеуге және сөздерді тез
меңгеруге үйрете отырып, сөздік қорын дамыту.
- өзге тілді құрметтеуге, достыққа тәрбийелеу.
Сабақ түрі: дәстүрден тыс, қайталау сабақ.
Қолданатын әдіс: Интерактивті оқуту әдісі: сөздік диктант, цепочка, тренинг
Көрнекіліктер: слайд, интерактивті тақта.
Технология: Конструктор
№ | этаптар | уақыт | Мұғалімдің іс-әрекеті | Оқушының Іс-әрекеті | |
І
| Ұйымдастыру кезеңі | 3 мин | 1 Good afternoon children! 2. Психологиялық жағдайды қалыптастыру. | Good afternoon teacher!
Оқушылар үлкен ағашқа жапырақтарда жабыстырады. | |
ІІ | Фонетикалық жаттығу | 1 мин | Good, better, best. Never, never, rest. Till your good is better. And your better, best.
| Оқушылар дыбыстайды | |
ІІІ | Мақсат қойу | 1 мин | Бұл сабақты біз сендер менен сын есімдердің жасалуын және олардың қандай жасалатыны туралы, қаншалықты білім алғанымызды тексерып көреміз кемшіліктерді жоямыз. | ||
ІҮ | Ұйге берілген сөздерді тексеру. | 4 мин | Диктант жаздыру. | Good, bed, little, many, much Сөздерінің салыстырмалы және күшейтпелі түрлерін жазу. Оқушылар дәптерлерін ауістырып тексереды. | |
Ү | Өтілген сөздермен жұмыс. | 5
5
2 | ә). Сөздерді көрсетіп бір-екі рет қайталату.
А) қарлы кесек әдісі: Біреуі айтқан сөзді, екіншісі айтып сол сөздерды барлығы айтады.
б). Цепочка әдісі: әр-бір оқушыға сөздерды параққа жазы оқушының қолына үстатқызып оқытып айтқызу. | Short-қысқа Big-бийык Larg- үлкен Fun-күлкі Hot-істіқ Wоnderful-тамаша Difficult-қиын Dangerous-қауіпті Moderen-қәзіргі уақыттағы Interesting-қызықты
Допты бір-біріне беріп айтады.
Бір-біріне көрсетіп айтады. Сөздердің салыстырмалы және күшейтпелі түрлерін айтады. | |
ҮІ | Білімін бақылау. | 3
7 | ә)Тахтаға суреттер беріледі.
а)кітаппен жұмыс. ІІІ деңгей
ІІ деңгей
І деңгей | өтілген сөздерді қолданып сын есімдердің салыстырмалы және күшейтпелі түрлерін аузша айып тахтаға шығып жазады. Берілген суреттерге қарап , сын есімдерді колданып сөйлем жазады Мәтінді оқып аудару.
Берілген жаттығуға сын есімдерді жазу. | |
ҮІІ | Қортындылау. | 7
3 | ә)Сұрақтарды беру
а)Таблица беріледі | Сыныпыңдағы оқушылар туралы жаз. 1.Who is the best pupil in your class? 2.Who is the tallest pupil? 3.Who has got the longset ahir? 4.Who is the shartest pupil ? 5.Who is the cleverst pupil? Оқушылар толтырады Сын есімдер. | |
ҮІІІ | Рефлексия | 1 | Оқушылардың түсінгенін ,түсінбегенін тексеру. | ||
ІХ | Үйге тапсырма | 1 | Түсініктеме беру | 9-10 жаттығулар | |
Х | бағалау | 2 | Бағалау парағы бойынша | ||