Тақырып: «Eating in Britain»
Сынып: 7 «б»
Оқулық: English, 7. (авторлары: Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева)
Тақырып: «Eating in Britain»
Оқу үрдісінің типі: білім мен дағдыны жүйелеу
Дидактикалық мақсат: өткен материалды жүйелеуге жағдай қалыптастыру, шығармашылық жұмыстың тәжірбиесінде білім мен дағдыны жүйелі түрде қабылдау дәрежесін анықтау.
Мақсат:
- Өткенді еске түсіру, тағам атауларын қайталау.
- Ауызша сөйлеу дағдысын дамыту: тағам туралы сөйлеуді, есту қабілеттері арқылы сөздің мағынасын толық түсінуді үйрету.
- Оқу дағдыларын дамыту: өздігінен мәтінді оқып отыра толық түсінуді қалыптастыру. Басқа ел дәстүріне деген қызығушылықтарын арттыру арқылы мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Оқытудан күтілетін нәтижелер:
- Жекелік. Ағылшын тілін ары қарай оқып үйренуге , әр түрлі өмірлік жағдайлардақолдана алуға үйрете отырып, бұл тілдің практикадағы қолдану қажеттілігін көрсету.
- Практикалық.
- Белгілі жағдайға анализ жасай алу
- Таблица және жоспар түрінде берілген ақпаратпен жұмыс жасай алу дағдысы
- Алып отырған ақпараттың дұрыс, бұрыстығын анықтай алу
- Ауызша орындауға берілген жұмыстармен жұмыс жасай алу дағдысы
- Тыңдағаны не оқығаны жайлы диалогқа қатыса алу дағдысы
- Пәндік
- Берілген лексиканы сөйлесу процесінде тиімді пайдалана алу дағдысы
- Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
- Тағамдар жайында ағылшын тілінде қысқаша өз ойын айта алу
- Жоспар арқылы қысқа мәтін жаза алу
Сабақ түрі: тренинг
Қосымша материалдар: электронды оқулық, интерактивті тақта, слайдтар, карточкалар, таблица.
Сабақ құрылымы:
- ұйымдастыру кезеңі
- мотивация
- өткен лексиканы қайталау (электронды оқулық арқылы)
- жүйелеу (тапсырмалар орындау барысында)
- өткен және өтетін материалдарды қолдану (тапсырмалар орындау барысында)
- тақырыпты қабылдау дәрежесін тексеру (тапсырмалар орындағанда, таблица толтырғанда, тірек сызбаларымен жұмыс кезінде)
- үйге тапсырма беру
- рефлексия (қорытындылау)
Сабақ этаптары:
- ұйымдастыру кезеңі (2мин)
- өткен тақырыпты қайталау (10 мин)
- 3. Лексиканы жүйелеу (5 мин)
- берілген мәтіндермен танысу, оқулықпен жұмыс (5 мин)
- 5. ойын, жекелей тапсырмалар, карточкамен жұмыс (10 мин)
- пауза (1 мин)
- тағам туралы ассасация толтыру (5 мин)
- қорытынды жасау (5 мин)
- үй тапсырмасын хабарлау (1 мин)
- бағалау (1 мин)
Сабақ этаптары | Сабақ барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер | |||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) | Балалармен ағылшын тілінде амандасу. Жағымды көңіл-күй тудыру. Good morning, children! I’m very glad to see you. Who is on duty today? What’s the date today? Who is absent? Why? What’s the weather like today? Thank you very much, sits down. | Мұғаліммен ағылшын тілінде амандасады.
Good morning, teacher!
I’m on duty today. Today is the 9th of December All are present. It’s cold outside. | ||||||||||
Өткен лексиканы қайталау (10м) | Алдын ала интерактивті тақтаны қосып дайындау Электронды оқулық арқылы жеміс және көкеніс атауларын қайталау. Грамматиканы еске түсіру. Vocabulary: fruits & vegetables Grammar: countable & uncountable nouns; much, many, a lot of — nouns which we can count is countable nouns, and the nouns that we can’t count is uncountable nouns — ‘much’ we use with uncountable nouns — ‘many’ we use with uncountable nouns — ‘a lot of’ we use in both form of nouns | Сөздікті қайталайды ағылшын тілінде, жемістер мен көкеністер, оларды екі топқа бөліп топтастырады. Саналатын және саналмайтын сөздерді ажыратады «Many» және «much» сөздерінің қай зат есімдермен айтылатынын табады. Интерактивті тақтадағы арнайы тапсырмаларды орындайды.
| ||||||||||
Лексиканы жүйелеу (5мин) | Тақтамен жұмыс
Look at the board please; you can see the names of different food & drinks. Let’s pronounce them. Repeat them. Repeat the words after me. And now the task for you is to write them into two columns: countable & uncountable nouns | Берілген тапсырманы орындау Сөздерді табу
Krind leam ausagses
Countable Uncountable Bread, apple, water, cheese, sugar, egg, orange, carrot, meat, fish, tomato, porridge, hamburger, sweet, chocolate, milk, potato, sandwich, coffee, lemon, butter. | ||||||||||
Берілген мәтіндермен танысу. (5мин) | Берілген мәтіндермен танысу. Practice in speaking. You know that people can’t live without food. It’s very important thing for us. You know a lot of interesting things about British food. & in our lesson we take some new information about British meal. (‘Eating in Britain’) Comprehension check: 1. What kind of reputation does British food have in Europe? 2. What do they usually eat on Sundays? 3. What kinds of drinks do they like? 4. Which meal is the chief meal of the day? 5. What do they eat for supper?
What can you say about our traditional food? Well, now we read the text ‘Traditional foods’ | Оқушылар оқулықтағы мәтінмен танысады. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
1. British food has a bad reputation in Europe. 2. British Sunday lunch consists of roast-beef, roast potatoes & Yorkshire pudding. 3. Tea with milk. 4. The midday meal is the chief one of the day. 5. An omelet, or sausages, sometimes bacon & eggs.
The kind of our traditional food is variety. We enjoy eating meat. Our favorite drinks are tea with milk, kimiz, katyk etc. | ||||||||||
Жекелей, жұптық тапсырмалар орындау.(5мин) | Таблица толтыру
Карточкалармен жұмыс, «Кім жылдам?» ойынын өткізу. Жұптық жұмыс.
|
Тақтадағы тағам суреттерін топтастыру(нашар оқитын оқушылар) Нені ұнатады, нені ұнатпайды жауап беру.(жұптық тапсырма) I don’t like milk, but I like tea with milk. Etc.
Карточкалармен жұмыс (дарынды оқушылар) | ||||||||||
Пауза (1мин) | Ән айту «Merry Christmas» In December there are a lot of holidays. Do you know them? If, yes say them.
Very well. Now sing our sing ‘Marry Christmas’ | Yes, one of these days is the day of Independence of our republic. It is in 16 of December. & in 25 of December British people celebrate Christmas day. In this holiday they cook their traditional food pudding. Then many countries of the world celebrate the New Year holiday. 16th of December is our Independence day7 Sing ‘Merry Christmas’ | ||||||||||
Association | Drinks, food, Eating in Britain, eating in Kazakhstan тақырыптарына ассосация құру | |||||||||||
Қорытындылау | Венн диаграммасын толтыру. Today you have learned a lot of information about eating in Britain. You see that people in Kazakhstan & in Great Britain have something in common. We’ve done a lot of work today. I want to say you ‘thank you’ to all of you. Lesson is over. Good bye. | Балалар Венн диаграммасын толтырады.
| ||||||||||
Үйге тапсырма беру | Vocabulary, to write about Kazakh national food. |