Тәуелсіздік жолындағы қадам
Мұқанова Меруер Серікқызы СҚО Петропавл қаласындағы Қожаберген жырау атындағы №6 орта мектебі | ||||||||||||||||||||||
Күні: 10 сәуір 2013 жыл | Уақыты:08.15-09.00 | |||||||||||||||||||||
Пән: Қазақстан тарихы 1 сабақ | Сынып: 9 «Ә» | |||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Тәуелсіздік жолындағы қадам | ||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты: Тәуелсізіктің негізгі құрылу жолдарын білу. Оқыту нәтижесі: Тақырыптың құрылымын түсіне алады, талқылай алады және салыстырады. Негізгі идеялары: Бірін-бірі тыңдай білуге, өзара ынтымақтастыққа сыйластыққа тәрбиелеу. Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу. | ||||||||||||||||||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін? Жұмыс түрлері. | Оқушылардың іс-әрекеті | Ресурстар мен жабдықтар | |||||||||||||||||||
8 мин | I. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Психологиялық дайындық жүргіземін. «Сағат бойынша достар» мақсаты: оқушылардың арасындағы жылулық қалыптастыру. 2. Сыныпты топқа бөлемін 3. Үй тапсырмасын шолу (өткенді қайталау үшін оқушылардан тест аламын).
| 1. Сергіту сәті 2. Бір, екі,үшке саналып топтарына отырады. 3. Оқушылар сұрақтарға жеке жауап береді. | Инторатривті сағат, қағаз, қалам
| |||||||||||||||||||
3 мин
17 мин | II. Жаңа сабақ 1. Қызығушылықты ояту: — ассоциация стратегиясын қолдану арқылы жүргіземін. Мақсаты: сыни түрғыдан ойлауға. Оқушылар «Тәуелсіздік» тақырыпқа байланысты ой қозғаймын. Ойтүрткі саламын. Тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтаймын. — «Тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамды» естігенде не естеріңе түседі? 2. Мағынаны ажырату (топқа) -Орталықтан аулақтау үдерісінің белең алуы; -Президенттік институтың енгізілуі; -Қазақ КСР-нің мемлекеттік егемендігі туралы Декларацияның қабылдануы; | 1. Жеке тапсырма
2. Әр топ тапсырманы ватманда ортада қорғайды.
| Интерактивті тақта
Ватман, маркерлер
| |||||||||||||||||||
4 | Оқулықпен жұмыс. (Оқйды, айтады, жазады). | Оқушылар өздері мәтіндегі жаңа сөздерді дәптерге жазып алады.
| Оқулық, интерактив-тік тақта — слайдта жаңа сөздерді беремін | |||||||||||||||||||
5 | Оқушылар «Тәуелсіздікке» байланысты диалог құрастырады. | Диалог құрасты-рып, оқиды. | ||||||||||||||||||||
6 | III. Сабақты қорытындылау. 1. Оқушыларға деңгейлік сұрақтар беремін. 2. Оқушыларға кесте таратамын. — Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болды? — Бүгін сабақта нені үйрендіңдер? — Сабақта не істедік?
| Оқушылар сұрақтарға жеке жауап береді.
Оқушылар кестені толтырады Критерий |
Кесте | |||||||||||||||||||
2 | IV. Бағалау. Оқушыларға бағалау парағын таратамын. V. Үйге: § 34-і әңгімелеу және сұрақтарға жауап беру. | бойынша бір-бірін бағалайды. | Бағалау парағы | |||||||||||||||||||