Сақтардың мекендеген жері.Сақ қоғамы.
Сабақтың тақырыбы . Сақтардың мекендеген жері.Сақ қоғамы.
Білімділік: Оқушыларға Сақ туралы алғашқы мәліметтер ,сақ тайпаларының қоныстануы , сақ қоғамы туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Сабақ барысындағы оқиғаларға байланысты сұрақтар беру арқылы ойлау, есте
сақтау қабілетін дамыту, өз бетінше жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды бірлікке, адамгершілікке , еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Дәстүрлі .
Сабақтың типі : Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың әдісі : Ауызша баяндау, сұрақ –жауап, жеке жұмыс.
Көрнекілік : Суреттер.
Құрал – жабдық : Карта.
Сабақ барысы : І. Ұйымдастыру .
а) Сынып оқушыларын түгелдеу.
ә) Оқушылар назарын сабаққа аудару.
ІІ. Жаңа сабақ
Жоспар:
- Сақ туралы алғашқы мәліметтер.
- Сақ тайпаларының қоныстануы
- Сақ қоғамы.
- Сақ туралы алғашқы мәліметтер.
Ежелгі мәліметтер
Парсы патшаларының тастағы грек – рим авторларының жазбалары
сына жазбалары
б.з.б. І мыңж. – сақтар Орта Азия мен Қазақстан жерін мекендеген.
«Сақ» сөзінің мағынасы
р\с | деректерде | аталуы |
1 | Парсы жазбаларында | Құдіретті еркектер |
2 | Иран жазбаларында | Жүйрік атты турлар |
3 | Грек жазбаларында | «азиялық скифтер» |
Сақ тайпаларының қоныстануы
- Суретке қарап сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы жайлы әңгімелеп бер.
Сақ қоғамында адамдар неше топқа бөлінді және олар қалай киінді?
ІІІ . Жаңа сабақты бекіту
1.Сақ әйелдері туралы «ержүрек келеді,соғыс қаупі төнгенде ерлеріне көмектеседі» деп баяндайтын қай автор?
а) Геродот
в) Страбон
с) Ктесий
- Геродот Қазақстанның ежелгі тұрғындарын қалай атады?
а) Сақтар
в) Массагеттер
с) Азиялық скифтер
- Сақтар көбінесе қандай үйде тұрды?
а) ағаш
в) киіз
с) кірпіш
- Абыздардың ерекше белгілері қандай болды?
а) қылыш пен найза
в) айбалта
с) тостаған мен айырықша бас киім
- Сақ жауынгерлерінің үнді-иран тіліндегі атауы
а) арбада тұрғандар
в) сегізаяқтылар
с) найза мен садақ ұстағандар
ІҮ. Қорытындылау
Ү. Үйге тапсырма
Сақтар
Бекітемін: ________________________
Пән аты : Ежелгі Қазақстан тарихы
Сыныбы: 6 « » , « »
Күні: _________________________
Сабақтың тақырыбы . Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы
Білімділік: Оқушыларға сақтардың тұрмысы , шаруашылығы , кәсібі , діни нанымдары мен ғұрыптары
туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Сабақ барысындағы оқиғаларға байланысты сұрақтар беру арқылы ойлау, есте
сақтау қабілетін дамыту, өз бетінше жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды бірлікке, адамгершілікке , еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Дәстүрлі .
Сабақтың типі : Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың әдісі : Ауызша баяндау, сұрақ –жауап, жеке жұмыс.
Көрнекілік : Суреттер.
Құрал – жабдық : Карта.
Сабақ барысы : І. Ұйымдастыру .
а) Сынып оқушыларын түгелдеу.
ә) Оқушылар назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау , бағалау
Жоспар:
- Сақ туралы алғашқы мәліметтер.
- Сақ тайпаларының қоныстануы
- Сақ қоғамы.
ІІІ. Өткен сабақты бекіту.
Кестемен жұмыс :
р\с | деректерде | аталуы |
1 | Парсы жазбаларында | |
2 | Иран жазбаларында | |
3 | Грек жазбаларында |
Сақ тайпаларының қоныстануы
Сақ қоғамында адамдар неше топқа бөлінді
және олар қалай киінді?
Тест тапсырмалары
1.Сақ әйелдері туралы «ержүрек келеді,соғыс қаупі төнгенде ерлеріне көмектеседі» деп баяндайтын қай автор?
а) Геродот
в) Страбон
с) Ктесий
- Геродот Қазақстанның ежелгі тұрғындарын қалай атады?
а) Сақтар
в) Массагеттер
с) Азиялық скифтер
- Сақтар көбінесе қандай үйде тұрды?
а) ағаш
в) киіз
с) кірпіш
- Абыздардың ерекше белгілері қандай болды?
а) қылыш пен найза
в) айбалта
с) тостаған мен айырықша бас киім
- Сақ жауынгерлерінің үнді-иран тіліндегі атауы
а) арбада тұрғандар
в) сегізаяқтылар
с) найза мен садақ ұстағандар
ІҮ. жаңа сабақ
І топ: Сақтардың тұрмысы
ІІ топ: Сақтардың шаруашылығы
ІІІ топ: Қолөнер кәсібі
ІҮ. Топ: Діни нанымдары мен ғұрыптары
Ү. Жаңа сабақты бекіту.
1-топқа: Сақтардың тұрмысын суреттеу.
2- топқа: Сақтардың шаруашылығын суреттеу
3- топқа:Сақтар шаруашылығын қазіргі қазақтар шаруашылығымен салыстырыңдар.
4-топқа:Сақтардың қолөнері қазіргі кезде қолданылама анықтаңыз.
ҮІ. Қорытындылау
ҮІІ. Үйге тапсырма
Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы