Қазақстан тарихы пәнінен «Тәуелсіз Қазақстан» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар

Қазақстан тарихы пәнінен «Тәуелсіз Қазақстан» тарауы  бойынша орта мерзімді жоспар

 

 

Тақырып.

2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары3. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер4. Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтиже5. Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау6. Модулдер7. Негізгі дерек көздер
1.«Қазақстан — егемен мемлекет»

 

1.Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алуы туралы мағлұмат алу.

3.Оқушылар Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін  құрметтеуге үйрену

АКТ, «Галереяны шарлау», «Болжау» стратегиясы, топтық жұмыс, «Ойлан,жұптас,пікірлес», «БЖӘ» сұрақ-жауап,диалог, «Атаулар кестесі», «Мнемоника», «Бас бармақ»-Қазақстан Республикасының тәуелсіздіктің қандай қиындықпен келгені туралы білді.

— Оқушылар өздігінен өзара оқытуға,талдауға,сыни көзқарастары қалыптасты

 

1.Сабақ барысында формативті бағалау

2.Критерий бойынша бағалау арқылы оқушылардың білім деңгейлерін анықтау.

 

 

АКТ

Сын тұрғысынан ойлау

Бағалау

Көшбасшылық және оқуды басқару

Оқытудағы жаңа тәсілдер

Оқулық,

көрсетілім,

мұғалімге арналған нұсқаулық,

интернет

 

2.«Тәуелсіз Қазақстанның Ата Заңы»

 

Қазақстанның Ата заңы және олардың бөлімдері мен баптары туралы білу. Оқушыларға Қазақстан Республикасының Ата Заңы жайында мағлұмат алу.Өз пікірлерін түйіндей білуге үйрену. Ата Заңды құрметтей білуге үйрену.«Сұрақ-жауап» ,топтық жұмыс, «Үш қадамды сұхбат», «ЖИГСО» әдісі,кластер диалог, «Бағалау парағы», « Бағдаршам» әдіс-тәсілдері1.Ата заңның қабылдануы жайлы білді.

2. Топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйренді.

3.Өз білімін тексеруге,сыни тұрғыдан бағалауға ,Сыни пікір айтуға үйренді

 Сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау.

Көшбасшының бағалауы,бағалау парағы арқылы бағалау.Жұлдызша тарату арқылы ынталандыра отырып бағалау.

Сын тұрғысынан ойлау

Бағалау

Көшбасшылық және оқуды басқару

Дарынды оқу оқыту

Жаңа тәсілдер

 

Слайд,көрсетілім,оқулық, «Оқыту ізденіс ретінде,ізденіс оқыту ретінде» Мирсейтова
3.Қазақстан

Республикасының мемлекеттік рәміздер.

 

 

Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйрету.

 

«БЖӘ» сұрақ қою, диалог,топтық жұмыс, «Аквариум»әдісі, «Блум таксаномиясы», «Ой қозғау», «Топтастыру», «Т- кестесі», «Шығу парағы», «Қос жазба күнделігі»Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық мағлұмат алды. Оқулықпен жұмыс арқылы өз ойларын еркін жеткізді.Тапқырлық танытып топтық жұмыс арқылы ұйымшыл  болды.Критерийлік бағалау бойынша білім деңгейлерін анықтау, оқушылардың кері байланыс арқылы оқушылардың болашақта не меңгергісі келетінін анықтауСын тұрғысынан ойлау

Бағалау

Көшбасшылық және оқуды басқару

Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту

Жаңа тәсілдер

 

«Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері»А.Әлімов
4.Ұлттық теңге -мақтанышымыз.Оқушылар Қазақстанның ұлттық валютасы теңге жайында,оның шығу тарихы,негізгі қасиеті туралы білу.Теңгенің ел экономикасындағы алатын орнын анықтау«Қазымыр оқушы», «Мені түсін», «Ақылдың алты қалпағы», «Төрт сөйлем», «Бас бармақ», «Шығу парағы» ,кері байланыс. (АКТ,СТО,Дарынды оқушымен жұмыс, Бағалау)1.Топта жұмыс істей  білді.

2.Теңгенің шығу тарихын білді,ел экономикасындағы орнын анықтады.

3.Ұйымшылдыққа үйренді.Өздерін бағалай алды.Өз ойларын анық айтуға,ынтымақтасуға үйренді.

 

Бақылау.

Сұрақ қою арқылы білім деңгейін бағалау,сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау.Формативті,критерийлік,суммативті бағалау.

 

Сын тұрғысынан ойлау

Бағалау

Көшбасшылық және оқуды басқару

Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту

Жаңа тәсілдер

 

Оқулық,интернет,көрсетілім,фото. «Жас ұрпақты сөз өнерімен қауыштыру жолдары» Қ.О.Бітібаева