Қазақстан тарихы пәнінен «Тәуелсіз Қазақстан» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
Қазақстан тарихы пәнінен «Тәуелсіз Қазақстан» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
Тақырып. | 2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | 3. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 4. Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтиже | 5. Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау | 6. Модулдер | 7. Негізгі дерек көздер |
1.«Қазақстан — егемен мемлекет»
| 1.Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алуы туралы мағлұмат алу. 3.Оқушылар Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін құрметтеуге үйрену | АКТ, «Галереяны шарлау», «Болжау» стратегиясы, топтық жұмыс, «Ойлан,жұптас,пікірлес», «БЖӘ» сұрақ-жауап,диалог, «Атаулар кестесі», «Мнемоника», «Бас бармақ» | -Қазақстан Республикасының тәуелсіздіктің қандай қиындықпен келгені туралы білді. — Оқушылар өздігінен өзара оқытуға,талдауға,сыни көзқарастары қалыптасты
| 1.Сабақ барысында формативті бағалау 2.Критерий бойынша бағалау арқылы оқушылардың білім деңгейлерін анықтау.
| АКТ Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Оқытудағы жаңа тәсілдер | Оқулық, көрсетілім, мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет
|
2.«Тәуелсіз Қазақстанның Ата Заңы»
| Қазақстанның Ата заңы және олардың бөлімдері мен баптары туралы білу. Оқушыларға Қазақстан Республикасының Ата Заңы жайында мағлұмат алу.Өз пікірлерін түйіндей білуге үйрену. Ата Заңды құрметтей білуге үйрену. | «Сұрақ-жауап» ,топтық жұмыс, «Үш қадамды сұхбат», «ЖИГСО» әдісі,кластер диалог, «Бағалау парағы», « Бағдаршам» әдіс-тәсілдері | 1.Ата заңның қабылдануы жайлы білді. 2. Топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйренді. 3.Өз білімін тексеруге,сыни тұрғыдан бағалауға ,Сыни пікір айтуға үйренді | Сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау. Көшбасшының бағалауы,бағалау парағы арқылы бағалау.Жұлдызша тарату арқылы ынталандыра отырып бағалау. | Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Дарынды оқу оқыту Жаңа тәсілдер
| Слайд,көрсетілім,оқулық, «Оқыту ізденіс ретінде,ізденіс оқыту ретінде» Мирсейтова |
3.Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздер.
| Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйрету.
| «БЖӘ» сұрақ қою, диалог,топтық жұмыс, «Аквариум»әдісі, «Блум таксаномиясы», «Ой қозғау», «Топтастыру», «Т- кестесі», «Шығу парағы», «Қос жазба күнделігі» | Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық мағлұмат алды. Оқулықпен жұмыс арқылы өз ойларын еркін жеткізді.Тапқырлық танытып топтық жұмыс арқылы ұйымшыл болды. | Критерийлік бағалау бойынша білім деңгейлерін анықтау, оқушылардың кері байланыс арқылы оқушылардың болашақта не меңгергісі келетінін анықтау | Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту Жаңа тәсілдер
| «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері»А.Әлімов |
4.Ұлттық теңге -мақтанышымыз. | Оқушылар Қазақстанның ұлттық валютасы теңге жайында,оның шығу тарихы,негізгі қасиеті туралы білу.Теңгенің ел экономикасындағы алатын орнын анықтау | «Қазымыр оқушы», «Мені түсін», «Ақылдың алты қалпағы», «Төрт сөйлем», «Бас бармақ», «Шығу парағы» ,кері байланыс. (АКТ,СТО,Дарынды оқушымен жұмыс, Бағалау) | 1.Топта жұмыс істей білді. 2.Теңгенің шығу тарихын білді,ел экономикасындағы орнын анықтады. 3.Ұйымшылдыққа үйренді.Өздерін бағалай алды.Өз ойларын анық айтуға,ынтымақтасуға үйренді.
| Бақылау. Сұрақ қою арқылы білім деңгейін бағалау,сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау.Формативті,критерийлік,суммативті бағалау.
| Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту Жаңа тәсілдер
| Оқулық,интернет,көрсетілім,фото. «Жас ұрпақты сөз өнерімен қауыштыру жолдары» Қ.О.Бітібаева |