Қазақстандағы халық ағарту ісі.
Сабақтың тақырыбы: | Қазақстандағы халық ағарту ісі. | |
Сабақтың мақсаты: | ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысу, патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай мақсаттар көздегенін, өлкедегі оқу-білім ісінің маңызын анықтау,тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу және білімнің маңызы жайлы логикалық-танымдық ой қорыту. | |
Сабақтың міндеттері: |
| |
Сабақтың барысы: | Мұғалімнің рөлі | Оқушы белсенділігі |
1.Астана ғимараттарының суреттері арқылы топқа бөлдім; 2.Мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы қызығушылық- тарын ояттым; 3.Дерек көзін оқи отырып, жаңа сабақты меңгеруге сілтеме жасадым; 4.Сілтемені негізге ала отырып, жинаған мәліметтерін жеткізу- дің жолдарын көрсеттім; 5. Жаңа алған білімдерін толықтыра түсу мақсатында салыстыру негізінде тапсырма көздері берілді; 6. Сөйлеу дағдыларын, өз ойларын ашық айтуға, басқа ның ойын тыңдау дағдысын қалыптастыру мақсатында пікірталас жүргіздім; 7. Сабақты бекіту үшін ой толғаныс жаздырдым 8.Бағалауды жүргіздім; 9.Кері байланыс орнату үшін парақ тараттым. | 1.Қиынды суреттерді құрастыру арқылы топқа бірікті; 2.Мақал-мәтелдің жалғасын табуда белсендіктері болды;
3.Сілтемені негізге ала отырып, берілген сұрақ бойынша жеке ізденді, топта талдады; 4. Өз ойлауларын қағаз бетіне түсірді, топ мүшелері жинақтаған мәліметтерін қорғады; 5. Топ бойынша бір мысалдан келтірді
6.Өз ойларын айтып, қазіргі кездегі проблемаларды ашып көрсетті. Топ ішінде басқа оқушылардың пікірін тыңдап, ынтымақтастық болды, қарсы топқа сұрақтар қойды; 7. Шығармашылық жұмыс жүргізді; 8.Топ басшысы топты бағалайды; 9.Рефлексия жазды. | |
Қолданылған модульдер: | 1.СТО 2.Жас ерекшілік 3.АКТ 4.Оқытудың жаңа тәсілдері 5.Көшбасшылық 6.Бағалау | 1.Өз ойын ашық айту, өзін еркін ұстау; 2.Тапсырмаларды орындағанда, қосымша мәліметтер іздегенде ғаламторды пайдаланды; 3.Интернеттен, дайын слайдтан, оқулықтан мәлімет жинақтады; 4.Мұғаліммен және достарымен пікір алмасты; 5.Басқа оқушылардың жұмысын бағалауды йренді.
|
Мен не үйрендім: | • Сабақ беру үрдісіне сыни көзбен қарауға; • Сабақ үрдісінде модульдерді тиімді үйлестіруді; • Уақытты тиімді пайдалануды
| |
Кедергілер: | · Топ жұмысын қорғаған кездегі сөздік қорларының аздығы; · Топтағы ынтымақтастық болмады · Оқушылар бір-бірінің жұмысын толық тыңдаумауы · Тапсырма көздерінің көптігі | |
Түйін: | Сабақ үрдісінде уақытты тиімді пайдалану қажеттілігін түсіндім. Оқу үрдісінде 7 модульдің бірі- дарынды және талантты балаларды анықтауға деңгейлеген тапсырмаларды тиімді қолдану керектігін байқадым |