9 сыныпқа арналған «Дінтану негіздері» курсының күнтізбелік жоспары. 2013-2014 оқу жылы
Атырау облысы
Индер ауданы
Махамбет атындағы орта мектеп
Тарих пәні мұғалімі Азирбаев Манас
9 сыныпқа арналған «Дінтану негіздері» курсының күнтізбелік жоспары. 2013-2014 оқу жылы
«Дінтану негіздері» курсы -9 сынып. 34 сағат
р/с | Сабақ тақырыбы | Сағ саны | Күні, айы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру
| Оқыту әдісі | Жаңа техноло-гияны пайдалану | Көрнекі-лігі | Қайталау | Қосымша оқулықтар | Үйге тапсырма |
І — «Дінтану негіздері» курсының мәні – 2 сағат
| ||||||||||
1 | «Дінтану негіздері» курсының мәні | 1 | Негізгі діни терминдерді таныстырып, баяндай отырып, оқушыларды өз беттерінше ойлануға, оқиғаны терең пайымдай білуге дағдыландыру | Сұрақ-жауап | Суреттер | § 1 | ||||
2 | Дін – адамзат тарихы мен мәдениетінің ажырамас бөлігі | 1 | Жаңа мағлұмат беру, түсіндіру
| Кесте | Әбсаттар қажы Дербісәлі. Ислам және заман. Алматы «Дәуір», 2003. — 560 б | §2,3 | ||||
ІІ — Дін бастаулары мен тарихи түрлері – 5 сағат | ||||||||||
3 | Дін бастаулары мен тарихи түрлері | 1 | Әлемдік және дәстүрлі діндер тарихын баяндай отырып, оқушыларды тарихи оқиғаларды салыстырмалы түрде талдай білуге, өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | §5 | ||||
4 | Ежелгі Египеттегі, Грециядағы, Римдегі елдерінің діни түсініктері | 1 | Түсіндіру сұрақ — жауап | Сызбалар, кесте | §5-1 | |||||
5 | Индуизм. Конфуциандық. Даосизм. Синтоизм | 1 | Пікір-талас, ойталқы | кесте | Индуизм /Авторы-сост. А.А. Грицанов, Т.Г. Румянцова/ Минск«Книжный Дом», 2006. — 384 б. | §8 | ||||
6 | Тәңірлік. Түрік дүниетанымының ерекшеліктері | 1 | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Кесте | §8 | ||||
7 | Қайталау
| 1 | Түсіндіру | СТО элементтері | Оқу картасы | Құдайбердіұлы Ш. Три истины. — Алматы | §7 | |||
ІІІ — Буддизм – 2 сағат
| ||||||||||
8 | Буддизм ілімі, пайда болуы және таралуы | 1 | Әртүрлі діндердің рухани өмірінен туралы баяндай отырып, ойларын жүйелі жеткізуге дағдыландыру | Баяндау, сұрақ-жауап | Карта,кесте | Буддизм /Автор-сост. Л.А. Сурженко/ Минск«Книжный Дом», 2006. | §9 | |||
9 | Буддизмнің негізгі тармақтары | 1 | Шығармашылық тапсырма | Карта, сурет | §9. | |||||
ІҮ — Христиан діні – 4 сағат
| ||||||||||
10 | Христиан діні: христиан дінінің пайда болуы | 1 | Талдау жасауға, өз көзқарастарын еркін білдіруге баулу | Тест жұмысы | СТО элементтері | Карта, венн диаграм-масы | Христианство. Қысқаша анықтамалық. /құрастырушы Бегалинова К.К., Новикова Г.Н./. — Алматы, Жібек жолы, 2007. — 32 б. | §10-1 | ||
11 | Інжіл | 1 | Діни оқулардың әр алуан әлемінен хабардар болуы сияқты артықшылықтарды түсіндіре отырып, оқиғаларды талдай білуге, өздігінен жұмыс істеуге дағд-у | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Сурет,кесте | §10-2.3 | |||
12 | Христиан дінінің ағымдары (православие, католицизм, протестантизм) | 1 | Баяндау Пікір-талас | Карта,кесте | §10-4 | |||||
13 | Қазіргі замандағы христиан діні | 1 | Кесте Карточка-лар | §10-5 | ||||||
Ү – Ислам – 6 сағат
| ||||||||||
14 | Ислам діні пайда болғанға дейінгі Арабия түбегі халықтарының әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері | 1 | Дін оқуына, діни өмірге, әлемдік және дәстүрлі діндердің құрылымына, тәжірибесі мен ерекшеліктеріне сипаттама беруге | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта,кесте | Ислам. Энциклопедиялық сөздік. Алматы, | §11-1 | ||
15 | Құран және ислам ілімі
| 1 | Дәріс, ұжымдық жұмыс | СТО элементтері | Суреттер | Құран Кәрім. Қазақша мағына және түсінігі | §11-3,4 | |||
16 | Мұхаммед – пайғамбар
| 1 | Дәстүрлі емес, қауіпті діни ағымдардың ерекшеліктері туралы баяндай отырып, оқушыларды оқиғаны терең пайымдап, берілген деректерді шығармаш-н қабылдауға баулу | Сұрақ-жауап | Кесте Карточка-лар | §11-2 | ||||
17 | Сунниттер мен шииттер | 1 | Түсіндіру, сұрақ жауап | §11-5,6 | ||||||
18 | Шариғат. Мұсылман құқығының негізгі мектептері (мазхабтар) | 1 | Ойтолған ыс, сәйкестендіру, семантикалық карта | СТО элементтері | Кесте, карта | Әбсаттар қажы Дербісәлі. Ислам және заман. — Алматы «Дәуір», 2003. | §11-7,8 | |||
19
| Ислам, ғылым және мәдениет | 1 | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта , кесте | §11-9 | ||||
ҮІ — Қазақстан тарихы мен мәдениетіндегі орын алған діндер – 6 сағат
| ||||||||||
20 | Исламның Қазақстанда таралу кезеңдері | 1 | Діннің тарихы, оқуы және қазіргі жағдайы туралы жүйелі түсіндіре отырып, оқиғалардың тарихи маңызына баға беруге үйрету | Сұрақ-жауап | Хронология-лық таблица | §12-1,2 | ||||
21 | Қазақстандағы ислам мәдениетінің ескерткіштері | 1 | Кестемен, жазба, дерек-н жұмыс | Карта, кесте | Алматы «Қазақстан энциклопедиясы», 1998-2007. 9-томдық. | §12-3 | ||||
22 | Әл-Фараби, Қожа Ахмет Йасауидің,Ж.Баласағұнның, М.Қашқаридың,Асанқайғының, Ш.Уәлихановтың, Ыбырай, Абайдың, Шәкәрімнің философиялық-ағартушылық және діни қөзқарастары | 1 | Қазақ хандары, олардың жүргізген саясаты, қазақ мемлекетінің саяси, әлеуметтік құрылымы туралы баяндай отырып, оқушыларды тарихи жылдардың өткеніне қорытынды жасай білуге дағдыландыру | Дәріс ұжымдық жұмыс | СТО элементтері | Тест , хронология-лық таблица | Ғарифолла Есім. Хакім Абай (даналық дүниетанымы). Алматы «Атамұра-Қазақстан», 1994.
| §12-5 | ||
23 | Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы исламның рөлі | 1 | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта,кесте Карточка-лар | §12-4 | ||||
24 | Қазақстанда христиан дінінің таралуы | 1 | Әлемдік діндердегі киелі идеялардың негізгі мазмұны мен идеялары бойынша білімдерін жалпы эрудицияны, дінтанушылық сауаттылық деңгейін арттыру | Сұрақ-жауап, баяндау | Кестелер, жазба-парақшалар | §13-1 | ||||
25 | Қазақстандағы христиан мәдениетінің ескерткіштері | 1 | Баяндау, сұрақ-жауап | кесте сурет | §13-2.3.4. | |||||
ҮІІ — Жаңа діни қозғалыстар – 3 сағат | ||||||||||
26 | Жаңа діни қозғалыстар туралы түсінік, сипаты және ерекшеліктері | 1 | Экстремистік, террористік ұйымдардың, қауіпті діни ағымдардың идеологиясы мен тәжірибесіне қарсы әсер ету иммунитетін қалыптастыру | Дәріс, топтық жұмыс | СТО элементтері | Кесте, сурет | Әбсаттар қажы Дербісәлі. Ислам және заман. — Алматы «Дәуір», 2003. | §14 | ||
27 | Қауіпті діни ағымдар | 1 | Сұрақ- жауап, әңгімелеу | СТО элементтері | Суреттер, аңыздар | §14 | ||||
28 | Оқушылардың қауіпті діни ағымдарға деген қызығушылығының алдын алу шаралары | Сұрақ- жауап, әңгімелеу | ||||||||
ҮІІІ — Экстремизм мен терроризмнің әлемге қаупі – 3 сағат | ||||||||||
29 | Экстремизм мен терроризм: түсініктер, тарихы, таралу себептері және оған қарсы әрекет етудің түрлері | 1 | экстремизм мен терроризмнің мәні және көрінісі туралы, олардың жалған діни сипаты баға беруге үйрету | әңгімелеу сұрақ-жауап
| Слайд | §14 | ||||
30 | Экстремизм мен терроризмнің жалған діни табиғаты | 1 | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Суреттер | Әбсаттар қажы Дербісәлі. Ислам және заман. — Алматы «Дәуір», 2003. | ||||
31 | Қазақстан Республикасы аумағында тыйым салынған экстремистік және террористік ұйымдар | 1 | Сұрақ-жауап, әңгімелеу | СТО элементтері | ||||||
ІХ — Қазақстан – конфессияаралық келісім аумағы – 3 сағат | ||||||||||
32 | Қазақстан Республикасының дін туралы заңнамасы. Діни сенім бостандығы туралы түсінік | 1 | Қазақстан Республикасы Ата Заңының ар-ождан еркіндігі туралы ережелерін және Қазақстан Республикасының «Дін туралы» Заңын терең пайымдай білуге дағдыландыру. | Баяндау, сұрақ-жауап | ҚР заңдары | Діндер үнқатысуы және адамзат тағдыры. ҚР Президенті Н.Ә.Назарбае «Егемен Қазақстан» газеті. 02.07.2009. | §15 | |||
33 | Қазіргі Қазақстандағы конфессияаралық жағдай. Ислам және православиялық христиан орталықтарының қызметі | 1 | Сұрақ-жауап, әңгімелеу
| Кесте | §16,17 | |||||
34 | ҚР Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан Республикасында және халықаралық қауымдастықта бейбітшілік пен конфессияаралық келісім орнату саласындағы саясаты | 1 | Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә.Назарбаевтың конфессия-аралық келісімді, елдегі және халықаралық деңгейдегі тұрақтылықты сақтау жөніндегі саясаты туралы өз пікірлерін қалыптастыру | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | §18 |