Ежелгі дүние тарихы 6 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
р/с | Сабақ тақырыбы | Са-ғат саны | Күні айы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру
| Оқыту әдісі | Жаңа техноло-гияны пайдалану
| Көрнекі-лігі | Қайталау | Қосымша оқулықтар | Үйге тапсырма | |
1 | Кіріспе. Ежелгі дүние тарихы туралы түсінік
| 1 | Әңгіме | Карточка-лар | |||||||
Ежелгі Қосөзен мемлекеттері – 3 сағат
| |||||||||||
2 | Шумер және Аккад мемлекеттері | 1 | Ефрат пен Тигр бойындағы қолайлы ауа-райы адамдарға қалай әсер еткенін оқушыларға баяндау | Суретпен жұмыс, пікір бөлісу | Сын тұрғысы-нан ойлау | Суреттер, «Египет және ежелгі Алдыңғы Азия картасы» | &1 | ||||
3 | Ежелгі Вавилон | 1 | Вавилон қаласының ерекшелігі, ол «құдайға апарарқақпа» деген ұғымды беретінін,Хамурапи заңдары туралы баяндау | Кестемен жұмыс, сұрақ-жауап | Кесте | Шолу | «Хамурапи заңдары»
| &2 | |||
4 | Ежелгі Қосөзен халықтарының мәдениті | 1 | «Гильгамеш туралы аңыз» дастанының мазмұнымен таныстыру | Матер иалдар мен жұмыс | Суреттер | Шолу | «Гильгамеш дастаны» | &3 | |||
Ежелгі Египет – 3 сағат | |||||||||||
5 | Египетте мемлекеттің қалыптасуы | 1 | Мемлекеттің пайда болуы туралы 5-сынып алған түсініктерін одан әрі дамыту | Пікір алмасу | Кесте, венн диаграм-масы | Баспасөз материал-дары | &4 | ||||
6 | Ежелгі Египеттегі әлеуметтік құрылым
| 1 | Билік шекарасы, мемлекет туралы ұғымдарды дамыту | Кестемен жұмыс | Сын тұрғысы-нан ойлау | Кесте Оқу картасы | Нілді (жаттау)
| &5 | |||
7 | Египеттегі ғылым мен білім | 1 | Египетте ең жоғары дәрежеде дамыған ғылыми білімдердің негізін ашып көрсету | Видео-материал-дармен жұмыс | Сызбалар | &6 | |||||
Азияның Оңтүстік батысындағы ежелгі мемлекеттер — 4 сағат
| |||||||||||
8 | Ежелгі Ассирия | 1 | Ассирия б.з.б. ҮІІ ғасырда орасан зор аумақты бағындырған әскери мемлекетке айналғанын баяндау | Картамен жұмыс | Сын тұрғысы-нан ойлау | Карталар | &7 | ||||
9 | Ежелгі Хетт патшалығы | 1 | Хетт державасының гүлдену және құлдырау себептерін зерттеу | Пікір-талас, ойталқы | Суреттер, карта, пефокарта-лар | Хетт заңдары | &8 | ||||
10 | Ежелгі Финикия мен Палестина | 1 | Финикия тарихының басты ерекшеліктерін білу, танысу | Картамен,кестемен жұмыс | Сын тұрғысы-нан ойлау | Оқу картасы, суреттер | Синухеттің басын Кешкендері
| &9,10 | |||
11 | Ежелгі Парсы патшалығы | 1 | Кир парсы тайпаларының одағын күшейткенін, басқару жүйесін жетілдіргенін, жауынгер ел болғанын баяндау | Пікір-талас, ойталқы | Тест парақша-лары | Шолу | &11 | ||||
Орталық Азиядағы Ежелгі мемлекеттер – 6 сағат
| |||||||||||
12 | Ежелгі Бактирия
| 1 | Ежелгі замандар-да Орта Азияда дамыған ірі мем-р болғанын баяндау | Пікір-талас | Сызбалар, кесте, суреттер | &12 | |||||
13 | Кушан патшалығы | 1 | Көшпелілердің саяси-экономикалық дамуы және Орта Азиядағы халықтардың мәдениетімен танысу | Суретпенкартамен жұмыс-тар | Сын тұрғысы-нан ойлау | Суреттер | 5 сынып Қазақстан тарихынан әңгімелер | &13 | |||
14 | Кушандық өнер мен мәдениет | 1 | Израийлдің тарих «Жартастағы жазу»
| &14 | |||||||
15 | Парпия патшалығы
| 1 | Оқушыларға Парфия патшалығының құрылуы,шекарасын ұлғайта отырып, басқыншы Римге қарсы соққы бергенін баяндау | Түсіндіру | Карта, суреттер | &17 | |||||
16 | Орта Азия халықтарының грек-македон басқыншыларына қарсы күресі | 1 | Орта Азия халықтарының грек-македондық басқыншыларға қарсы күресін баяндау. | Хроноло-гиялық таблица-лармен жұмыс | 5 сынып Қазақстан тарихынан әңгімелер | «Ескендір» поэма | &14 | ||||
17 | Спитаман-даңқты басшы | Хроноло-гиялық таблица, суреттер | &14 | ||||||||
18 | Қайталау
| 1 | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | |||||||
Ежелгі Оңтүстік және Шығыс Азия – 5 сағат
| |||||||||||
19 | Ежедгі Үндістан | 1 | Ежелгі Үндістанның дамуы туралы және 4 әлеуметтік топқа бөлінуі жайлы баяндап, ой-өрісін жетілдір | Венн диаграм-масымен жұмыс |
Проблема лық ізденіс сабағы | Суреттер,
венн диаграм-масы | &18 | ||||
20 | Ежелгі Үнді мәдениеті | 1 | Ману заңдарына, буддизмге сипат-тама беру,өнер, білім жетілдірудегі ерек-н көрсету | Тарихи әңгіме | Суреттер | &19 | |||||
21 | Ежелгі Қытай | 1 | Қытай мемлек-ң құрылуы, дамуы, қоғамдық құрылысы туралы әңгімелесу | Тарихи әңгіме | Суреттер, Оқу картасы | &20 | |||||
22 | Ежелгі Қытай мәдениеті | 1 | Қытай жазуы, Кун-фуцзы, Сыма Цянь сияқты данышпандармен танысу | Кестемен,жазбалар-мен, деректер-мен жұмыс | Сын тұрғысы-нан ойлау | Суреттегі жазбалар көшірмесі | &21,22 | ||||
23 | Ғылыми білім табыстары | 1 | Тест парақша-лары | &1-22 | |||||||
Ежелгі Грекия – 5 сағат | |||||||||||
24 | Грекиядағы алғашқы өркениет ошақтары | 1 | Грекияның географиялық орны, крит пен Ахей тарихын, олардың күйреу себептерін білу | Тест жұмысы | Суреттегі жазбалар көшірмесі | Шолу | &23 | ||||
25 | Афины мемлекеті. Ежелгі Спарта | 1 | Грекиядағы демократиялық өзгерістердің пай да болуы,қоғам қайраткерлерінің жасаған еңбегі, олигархия, демо-кратия ұғымдары | Тарихи әңгіме, пікір бөлісу | Оқу картасы | &24,25 | |||||
26 | Ежелгі Грекиядағы білім мен ғылым | 1 | Грек жеріндегі тәрбие мектебімен, грек ойшылдары мен ғалымдарын танып-білу | Картамен жұмыс | Оқу картасы, суреттер | &26 | |||||
27 | Ежелгі Грекия мәдениеті | 1 | Ежелгі грек мерекелерімен, мифтерімен,ойындарымен, театр-н танысу | Картамен жұмыс | Оқу картасы суреттер | Олимпиада ойындары(Б.б№)
| &27 | ||||
28 | Ежелгі Македония | 1 | Македонияның орналасқан жері мен халқы, патша ларының жорықтары білу | «Македония тарихын әңгімелеу | Оқу картасы, суреттер | &14 | «Ескендір» поэма | &28 | |||
Ежелгі Рим – 5 сағат | |||||||||||
29 | Патшалық және республика билік кезеңіндегі Рим | 1 | Рим республикасының Әлеуметтік топтар арасында өзгешеліктерді өзге мемлекеттер-мен салыстырып ажырата білу | Сұрақ-жауап | Сын тұрғысы-нан ойлау | Оқу картасы, суреттер, хронология-лық таблица | &29 | ||||
30 | Рим империясы | 1 | Республикалық және империалық құрылыстың ерекшеліктерін айқындау, өзгешеліктеріне назар аудару | Тарихи әңгіме, сұрақ-жауап, түсінік айту | Оқу картасы, хронология-лық таблица | «Рим империясын дағы өмір»(Б.би 2011ж.№9)
| &30 | ||||
31 | Халықтардың Ұлы қоныс аударуы және Батыс Рим империясының құлауы | 1 | Рим өнеріне басқа елдер мәдениетінің әсері, ерекшелік-тері даму жолдары | Оқиғалар-ға шолу арқылы баяндау | Сын тұрғысы-нан ойлау | Оқу картасы, суреттер, хронология-лық таблица | Римнің өрлеуі «Еж.дүние өнері» кітап. | &31 | |||
32 | Ежелгі Рим мәдениеті | 1 | Рим мәдениетінің өзіндік ерекшеліктерін ұғыну | Хроноло-гиялық таблица-мен жұмыс | Оқу картасы, суреттер, хронология-лық таблица | Римнің өрлеуі «Еж.дүние өнері» кітап. | &32 | ||||
33 | Христиан дінінің шығуы | 1 | Батыс Рим ішкі және сыртқы қайшылықтар тамырының басқа елдермен салыстырғанда өте тереңде жатқанына көз жеткізу | Билердің шешен-дік сөздерін айту арқылы ойталқы жасау | Сын тұрғысы-нан ойлау | Суреттер, кестелер, жазба-парақша-лар | &29 | &33 | |||
34 | Қорытынды қайталау | 1 | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | Шолу | ||||||
Атырау облысы
Индер ауданы
Махамбет атындағы орта мектеп
Тарих пәні мұғалімі Азирбаев Манас
Ежелгі дүние тарихы 6 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар. 2013-2014 оқу жылы