Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы 7 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар.
р/с | Сабақ тақырыбы | Сағат саны | Күні, айы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру
| Оқыту әдісі | Жаңа техноло-гияны пайдалану | Көрнекілігі | Қайталау | Қосымша оқулықтар | Үйге тапсырма |
1 | Кіріспе
| 1 | Пікір-талас, ойталқы | |||||||
Ерте орта ғасырдағы Қазақстан-11 сағат Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер-6 сағат | ||||||||||
2 | Түрік қағанатының құрылуы. Батыс Түрік қағанаты | 1 | Түріктердің тәуелсіздік жолындағы күресімен таныстыруға, өз ойларын қорытып өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру | Әңгіме, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карточка-лар Карта | Ежелгі Қазақстан тайпалары құрамы, саяси жағдайы шолу | «Түркі филологиясы және жазу тарихы» Алматы 1996ж | & 1,2 | |
3 | Түргеш қағанаты | 1 | Түргеш қағанаты тарихымен,экономикалық және мәдени дамудың бағытымен таныстыра отырып соғдылар туралы түсінік беру | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта
| Қазақстан Тарихы І том Алматы 1996 | &3 | ||
4 | Қарлұқ мемлекетінің құрылуы | 1 | Түркі дүниесінің даму ерекшеліктерін, маңызын ашып көрсете алуға, талдап қорытын ды жасай білуге дағдыландыру
| Баяндау, сұрақ-жауап | СКТ | Карта Карточка-лар | &4 | |||
5 | Оғыз мемлекетінің құрылуы | 1 | Оғыз мемлекеттерінің ерекшеліктерін өзге түрік мемлекет-н салыстыра білу, деректермен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Кесте Карта
| «Түркі шежіресі» Алматы 1992 ж | &5 | ||
6 | Қимақ мемлекетінің құрылуы | 1 | Қимақ қағанатының тарихымен таныстыру өздігінен жұмыс жасап,қорытынд-ға дағдыландыру | Баяндау, сұрақ-жауап | Сызбалар Карта | Ерте орта ғасырдағы мемлекет-тер шолу | &6 | |||
7 | Қорытынды | 1 | Тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыландыру | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | |||||
ҮІ-ІХ ғасырлардағы отырықшылар және көшпелілер мәдениеті-5сағат
| ||||||||||
8 | Көшпелі және отырықшы мәдениеттің өзара әсері | 1 | Мәдени және экономикалық даму ерекшеліктерін көрсете отырып, салыстыру, қорытынды жасау дағдысын қалыптастыру | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта
| Қазақстан Тарихы І том Алматы 1996 | &7 | ||
9 | Көшпелілердің материалдық мәдениеті | 1 | Әңгімелеу | Кесте Карта
| ||||||
10 | Сәулет және өнер | 1 | Сәулет және өнер туындыларымен таныстыра отырып, бағалай білуге, жаңа нәрсе ойлап табу қабілетін дамыту | Пікір-талас, ойталқы | СТО элементтері | Карта | &8 | |||
11 | Халық ауыз әдебиеті | 1 | Оқушы бойында азаматтық сана-сезімді, тарихи ойлау қабілетін дамыту | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта | «Қазақстан ның ежелгі қалалары» Алматы 1971 | &9 | ||
12 | Қорытынды | 1 | Тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыландыру | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | Қазақстан территориясындағы ерте ортағасыр лық мемле кеттер | &1-9 | |||
Орта ғасырлардағы Қазақстан-31 сағат Орта ортағасырлық кезеңдеҚазақстан территориясында жаңа мемлекеттердің құрылуы-4сағат | ||||||||||
13 | Қарахан мемлекеті | 1 | Мемлекеттердің өзіндік ерекшеліктері мен ұқсастықтар туралы айта отырып, мемлекет тарихын салыстырып, қорытынды жасау қабілетін дамыту | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Сызбалар, кесте, карта | «Түркі шежіресі» Алматы 1992 ж | &10 | ||
14 | Наймандар, керейіттер және жалайырлар | 1 | Баяндау, сұрақ-жауап | Карта | &11 | |||||
15 | Жетісудағы Қарақытайлар | 1 | Оқушыларды мемлекеттердің қоғамдық құрылысы, алым-салық жүйесі, саяси жағдайын талдап, тарихи деректермен жұмыс жүргізу, ойларын қорытындылау дағдыларын жетілдіру. | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Хроноло-гиялық таблица, суреттер | &12
| |||
16 | Қыпшақ хандығы
| 1 | Баяндау, сұрақ-жауап | СКТ | Карта Оқу картасы | Кейінгі орта ғасырда Қазақстан территориясындағы мемлекет тер | &13 | |||
Қазақстан территориясындағы Ұлы Жібек жолы-4 сағат
| ||||||||||
17 | Жібек жолының пайда болуы және оның қызыметі |
1 | Ұлы Жібек жолы кезіндегі сауданы қазіргі Қазақстанның сауда дамуымен салыстыра білу, баға беру қабілеттерін дамыту. | Баяндау, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта | &14 | |||
18 | Жібек жолының Қазақсан территориясынан өтетін басты бағыттары | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта | «Қазақстан ның ежелгі қалалары» Алматы 1971 | &16 | |||
19 | Ұлы Жібек жолының мәдениетті дамыту және халықтар арасындағы өзара байланыстарды нығайтуға қосқан үлесі | 1 | Оқушыларды мемлекеттердің саяси жағдайын талдап, тарихи деректермен жұмыс жүргізу, ойларын қорытындылау дағдыларын жетілдіру. | Баяндау, сұрақ-жауап | Карта
| «Түркі шежіресі» Алматы 1992ж | &14 | |||
20 | Ұлы Жібек жолының Қазақстан үшін әлеуметтік-экономикалық маңызы | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта | Қазақстан жеріндегі Ұлы Жібек жолы | &14 | |||
Х ғ – ХІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті-7 сағат
| ||||||||||
21 | Қалалардың дамуы |
1 | Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын тудыру, өз ойларынайтуға жетелеу, ойлау қабілеттерін дамыту. Өзіндік жұмыс жасауға дағдыландыру. | Баяндау, сұрақ-жауап | Карта , венн диаграм-масы | &16 | ||||
22 | Қолөнердің, сауданың дамуы | 1 | &16 | |||||||
23 | Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы | 1 | Сұрақ-жауап | СТО элементтері | Суреттер | «Түркі шежіресі» Алматы 1992 ж | &17 | |||
24
| Дін және мәдениет | 1 | Әр түрлі діни бағыттардың ерекшеліктерін түсіндіре отырып, оқушыларды өзіндік қорытынды жасай білуге үйрету. | Сұрақ-жауап | СКТ | Карта | ҮІ-ІХ ғ. отырықшылық көшпелілер мәдениеті шолу | &18 | ||
25 | Ғылым мен білімнің дамуы | 1 | Тарихи-ғылыми еңбектерді талдап, салыстыра білу қабілетін дамыту. | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Кесте | Баспасөз материалдары | &20 | ||
26 | М. Қашғари, С. Бақырғани, Ж. Баласағұн | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карточка-лар | «Баласағұн туралы» ІІІ том | &19 | |||
27 | Қорытынды | 1 | Тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыландыру | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | |||||
ХІІІғ. — ХҮ ғасырдың І жарт. Қазақстан-10сағат
| ||||||||||
28 | Монғол империясының құрылуы | 1 | Жалпыдан негізгі мәселені ажырата алу үшін танымдық қабілеттерін дамыту
| Түсіндіру, сұрақ-жауап | Карта Тест парақша-лары | «Түркі шежіресі» Алматы 1992 ж | &21 | |||
29 | Алтын Орданың құрылуы | 1 | Оқушыларды мемлекеттердің қоғамдық құрылысы, алым-салық жүйесі, саяси жағдайын талдап, тарихи деректермен жұмыс жүргізу, ойларын қорытындылау дағдыларын жетілдіру. | Сұрақ-жауап, | СТО элементтері | Карта
| «Түркістан монғол шапқыншылығы кезеңінде» шығармалар І том. | &22 | ||
30 | Ақ Орда | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СКТ | Карта | &23 | ||||
31 | Моғолстан
| 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта | Қазақстан Тарихы І том Алматы 1996 | &24 | |||
32 | Темір мемлекеті | 1 | Әмір Темірдің жорықтарының нәтижелері туралы айта отырып, өз көзқарастарын білдіруге, еркін сөйлеуге дағдыландыру. | Сұрақ-жауап, әңгімелеу | СТО элементтері | Карта | ХІІІ-ХҮ ғасырдың І жарт. Қазақстан | &25 | ||
33 | Ноғай ордасы | 1 | ХІІІ-ХҮ ғ. Қазақстанның батысы мен солтүстігіндегі негізігі оқиғаларды көрсете отырып , өзіндік ойлау, пікір қорыту және тарихи танымдық қабілеттерін қалыптастыру. | Сұрақ-жауап | Карта, хронология-лық таблица | «Қазақстан ның ежелгі қалалары» Алматы 1971 | &26 | |||
34 | Әбілхайыр хандығы | 1 | Тарихи әңгіме, сұрақ-жауап, | СТО элементтері | Карта | «Алтын Орда» Тарихи трилогия А.-1982ж | &27 | |||
35 | Қазақстан территориясындағы орта ғасырлық мемлекеттердің әкімшілік құрылысы | 1 | Оқушыларды өз бетінше оқулықпен жұмыс істеу, дағдылрын, тарихи ұғымдарды талдап салыстырып қорытынды жасау қабілетін қалыптастыру | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СКТ | Тест парақша-лары , хронология-лық таблица | «Түркі шежіресі» Алматы 1992 ж | &28 | ||
36 | Экономикалық жағдайы | 1 | Сұрақ-жауап, әңгімелеу | СТО элементтері | Карта | &29 | ||||
37 | Қорытынды | 1 | Тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыландыру | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | |||||
ХІҮ-ХҮ ғасыр Қазақстандағы этникалық үдерістер. Қазақ ұлтының қалыптасуы-2сағат
| ||||||||||
38 | Қазақстандағы этно-саяси үрдістер | 1 | «Қазақ», «Алаш», атауларының қазақ жүздерінің пайда болуы туралы аңыздарды, деректерді салыстыра отырып өз бетінше ізденіске ұмтылдыру | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта кестелер, жазба-парақша-лар | &30 | |||
39 | Қазақ жүздері | 1 | Сұрақ-жауап, әңгімелеу | Карта | «Түркі шежіресі» Алматы1992ж | &31 | ||||
ХІҮ-ХҮ ғасырдағы Қазақ мәдениеті – 4сағат | ||||||||||
40 | Материалдық мәдениет | 1 | Қазақстан аумағындағы мәдени құндылықтармен таныстыра отырып ізденіске дағдыландыру | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта, жазба-парақша-лар | &32 | |||
41 | Рухани мәдениет | 1 | Баяндау, сұрақ-жауап | Карта | &32 | |||||
42
| Қалалық сәулет өнері | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СКТ | &33 | |||||
43 | Қорытынды | 1 | Тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыландыру | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | |||||
Кейінгі орта ғасырлардағы Қазақстан. Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуы – 22 сағат Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуы – 3 сағат | ||||||||||
44 | Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуы-ның алғышарттары | 1 | Тарихи құжаттарды оқу арқылы оқушылардың қазақ хандығын құру туралы пікірлерін айтып, мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалай білу қабілеттерін қалыптастыру. | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта, кестелер | «Алтын Орда» Тарихи трилогия А.-1982ж | &34
| ||
45 | Мемлекеттің негізін қалаушылар-Жәнібек пен керей | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | &35 | ||||||
46 | Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта Жазба парақшалар | «Қазақ хандары» Алматы1996ж | &36 | |||
Қазақ мемлекетінің ХҮІ-ХҮІІ ғасырлардағы дамуы және күшеюі – 4 сағат
| ||||||||||
47 | Қасым хан | 1 | Қазақ хандығының ішкі-сыртқы саясатын баяндай отырып,оқушылардың тарихи танымдық , ойлау, талдау, салытырып қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СКТ | Карта
| &37 | |||
48 | Хақназар хан | 1 | Түсіндіру | СТО элементтері | Карта , жазба-парақша-лар | «Аңыз адам «журналы | &38 | |||
49 | Тәуекел хан | 1 | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Тарихи ойынға арналған құралдар | Баспасөз материалдары | &39 | |||
50 | Есім хан
| 1 | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | Карта
| Біртұтас қазақ мем-ң құрылуы шолу | «Түркі шежіресі» Алматы 1992 ж | &40 | |||
ХҮІ-ХҮІІ ғ. Қазақ хандығының әлуемет-тік экономикалық дамуы – 4 сағат
| ||||||||||
51 | Қазақ хандығының мемлекеттік-әкімшілік құрылымы
| 1 | Оқушыларды өз бетінше оқулықпен жұмыс істеу, дағдылрын, тарихи ұғымдарды талдап салыстырып қорытынды жасау қабілетін қалыптастыру | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Тест парақша-лары | &42 | |||
52 | Шаруашылығы, көшпелі мал шаруашылығы | 1 | Түсіндіру | СКТ | Карта Кесте | «АлтынОрда» Тарихи трилогия А.-1982ж | &43 | |||
53 | Қазақ қалалары | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта, жазба-парақша-лар | &43 | ||||
54 | Қорытынды | 1 | Тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыландыру | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | |||||
ХҮІІ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстан – 3 сағат
| ||||||||||
55 | Қазақ хандығының әлсіреуі | 1 | Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын тудыру, өз ойларынайтуға жетелеу, ойлау қабілеттерін дамыту. Өзіндік жұмыс жасауға дағдыландыру. | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Хронологиялық анықтама | &40-2 | |||
56 | Тәуке ханның билік құруы және оның заңдары | 1 | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта
| «Тарихи тұлғалар» А-1995 ж | &43 | |||
57 | Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты | 1 | Түсіндіру | СТО элементтері | Карта, жазба парақша-лар | &43 | ||||
ХҮІ-ХҮІІ ғасырлардағы Қазақстан мәдениеті-7 сағат
| ||||||||||
58 | Қазақ халқының мәдениеті |
1 | Шығармалардың тарихи маңызын, тәрбиелік рөлін талдап, салыстырып, қорытынды жэасауға үйрету.Көп алдын еркін сөйлеу қабілетін қалыптастыру. | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Плакат Карта
| Баспасөз материалдары | &44-45 | ||
59 | Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | Карта
| &46 | |||||
60 | Батырлар және лирикалық эпос | 1 | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Карта, хронология-лық таблица | &46 | ||||
61 | Салт-дәстүрлер мен дет ғұрыптар | 1 | Оқушыларды өз бетінше оқулықпен жұмыс істеу, дағдылрын, тарихи ұғымдарды талдап салыстырып қорытынды жасау қабілетін қалыптастыру | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СТО элементтері | Хронологиялық анықтама | &47 | |||
62 | Тарихи әдебиет | 1 | Әңгіме-леу, сұрақ-жауап | Карта
| «Тарихи тұлғалар» А-1995 ж | &47 | ||||
63 | Әдебиет және өнер | 1 | Түсіндіру | СТО элементтері | Карта, жазба парақша-лар | &48 | ||||
64 | Музыка өнері | 1 | Түсіндіру, сұрақ-жауап | СКТ | Карта
| Баспасөз материалдары | &48 | |||
65 | Қорытынды | 1 | Тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыландыру | Тест жұмысы | Тест парақша-лары | |||||
66 | Қорытынды | 1 | Тест жұмысы | СТО элементтері | ||||||
67 | Қорытынды | 1 | Карта | |||||||
68 | Қорытынды | 1 | Тест жұмысы | Тест парақша-лары |
Атырау облысы
Индер ауданы
Махамбет атындағы орта мектеп
Тарих пәні мұғалімі Азирбаев Манас
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы 7 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар.
2013-2014 оқу жылы