Асқорыту мүшелерінің құрылысы
Сабақтың тақырыбы: Асқорыту мүшелерінің құрылысы
Сабақтың мақсаты: Асқорытудың маңызы, асқорыту мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.
Міндеттері: Ас қорыту процесінің мәнімен,адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты асқорыту мүшелерінің құрылысы, атқаратын қызметі туралы білім алу.
Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық –гигеналық әдетке тәрбиелеу.Салауатты өмір сүру әдетін тәрбиелеу.
Оқушыларды талдау, синтез, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту.
Құрал –жабдықтар: Асқорыту мүшелерінің құрылысы, кесте, электронды оқулықтан үзінділер, электронды көрсетілім.
Сабақтың типі: Аралас сипатта
Қолданылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, АКТ,
Стратегиялық іс әрекет: «Блум таксономиясы», «Топтық жұмыс», «Жұптас – ойлан — бөліс», «Сәйкестендіру», «Кlaster» әдісі, «топтық бағалау».
Ұйымдастыру: Оқушыларды суретті лото арқылы топқа бөлу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.
Сабақтың бағалау критерииімен таныстырып, парақшалар тарату.
№ | Оқушы аты-жөні | Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау |
1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
«5»- 5-6 ұпай
«4» 4 ұпай
«3» 3 ұпай
Үй тапсырмасы.
- Білу: 7 мин алған білімді еске түсіру.
« Таңғажайып тоғыздық» тапсырмасын орындау
- Қоректік заттар құрамына қандай органикалық заттар кіреді ?
- Адам денесінде судың орташа мөлшері қандай ?
- Нәруыздың тәуліктік мөлшері қандай ?
- Ферменттер дегеніміз не ?
- Көмірсулар қандай қызмет атқарады ?
6.Майлардың құрамында қандай витаминдер болады ?
7.Минералды тұздар қандай қызмет атқарады ?
8.Авитаминоз қалай пайда болады ?
9.Көмірсулардың тәуліктік мөлшері қандай ?
Жаңа сабақ ( жаңа сабақтың сурет арқылы тақырыбын, мақсатын шығару)
- Түсіну: 5 мин «Жұптасып — ойлан — бөліс» 5 мин «Асқорыту мүшелерінің құрылысы» тақырыбы бойынша мәтін мен жұмыс.Алдын- ала іздену тапсырмасы бойынша топ болып талқылау.
- Қолдану: 10 мин Муляж , суреттер арқылы оқушылар түсіндіреді.
- Талдау. 5мин Суретік тапсырма
Оқулықтағы 159 –беттегі 106 –сурет бойынша асқорыту мүшелерінің құрылысын түсіндір.
Сурет бойынша берілген тапсырманы орындаңдар.
Сергіту сәті.
- Жинақтау 5 мин
І топ Сәйкестігін тап.
Ауыз қуысы | Жұтқыншақ | Асқазан | Аш ішек
| Тоқ ішек
| ||||||||||||
1.Ұзындығы 8-15.
- Асқорыту жолының едәуір ұзын бөлігі
3.Соқыр ішекқабырғаларларында бүрлер болмайды.
5.Ұзындығы 5-7 м
6.Тік ішекпен аяқталады.
7.Ішек бүрлері рефлективті жиырылуға қабілетті.
8.Сыйымдылығы 2-3 л алмұрт немесе ұзын қапшық тәрізді.
- Ұзындығы 9-12см болады 10.Асқорыту жолының көлемді ұлғаюы.
11Асқазанның ортаңғы бөлігінде бездер болады.
12.Ұзындығы 11-13 см бұлшық етті мүше
13.Онда асқорыту және тыныс алу жолдары қиылысады.
14.Ауызды өңешпен жалғастырады.
- Ауыз қуысының артқы жағында орналасқан.
16.Алдыңғы жағында ерін мен ұрт
17.Жоғары жағында қатты және жұмсақ таңдай.
18.Төменгі жағы тіл ине ауыз түбі
19.Артқы жағы жұтқыншаққа өтеді.
ІІ топ Дәптерлеріңе кестені толтырыңдар. Ас қорыту жүйесі.
Ас қорыту жолы | Ас қорыту бездері |
6 Бағалау 3 мин оқушылар өз бағаларын парақшаға қояды
№ | Оқушы аты-жөні | Білу | Түсіну | Қолдану | Талдау | Жинақтау | Бағалау |
Үйге тапсырма 1мин &45 Ас қорыту мүшелерінің құрылысы.
Рефлексия 2мин
Шығыс Қазақстан облысы
Бесқарағай ауданы
Өндіріс ауылы