Ғұн мемлекеті. Мөде және Дунху елшісі

Күні  10 сыныпПән мұғалімі 
Сабақтың тақырыбыҒұн мемлекеті. Мөде және Дунху елшісі
Сабақтың  жалпы мақсатыҒұндар тарихын меңгеру,ғұндар мемлекетінің негізін қалаушы Мөде туралы ақпаратты игеру
Әдіс-тәсілдерБлум таксономиясы, кейс – стадия әдісі, диалогтық оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс,ролдік ойын сабағы
Күтілетін нәтижесіОқиға кейіпкерінің бейнесін сомдайды, қоғам құндылығын бағалайды.
Түйінді идея«Отан оттан да ыстық»
УақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының  әрекетіДерек көздер,  көрнекіліктер
 

1

2 минСыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыруОқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып жылы лебіздер, жақсы сөздер айтадыСтикерлер,

плакат

 

2

2 минТопқа бөлу

Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау

Әріптер арқылы топқа бөлу.

І топ Тәуелсіз

ІІ топ Мәңгілік ел

Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар
31 минСабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру

 

     Аты-жөнібілу

 

түсінуқолдануталдаужинақтаубағалау
1 ұпай4  ұпай4 ұпай3 ұпай1 ұпай2 ұпай
Слайд электронды оқулық
45 минЖаңа сабақтың ашылуы

І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі

1)       Қытай деректерінде ғұндар қандай атпен белгілі болды?

2)       Қытай деректері бойынша ғұндардың алғашқы көсемі кім болған?

3)       Аманат дегеніміз не?

4)       Ғұндардың жоғарғы билеушісін қалай атады?

5)       Ғұн қоғамында жоғары билікке ие болған Мөде қандай атаққа ие болды?

6)       Б.з.б. 188 жылы болған қытайлықтар мен ғұндар арасындағы шайқас кімдердің жеңісімен аяқталды?

7)       Зерттеушілердің көпшілігінің пікірі бойынша ғұндар кімдердің арғы тегі болып есептелінеді?

8)       Ғұн империясы қашан екіге бөлініп, ыдырады?

 Топтық, жұптық жұмысҮлестірме қағаздар таратылады.

 

Слайд

55 минІІ. Түсіну.

Мағына тану. Жұптық жұмыс.

Қосымша мәліметтер ұсыну

Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып,

Сценарий құрады

 

Ұлы дала дүбірі бағдарламасы
 

6.

 

5 мин

 

ІІІ. Қолдану.

Ұлы дала дүбірі бағдарламасы

 

Екі оқушыдан тарихи кезеңдерді анықтау,дәлелдеу және мазмұндау.

 

 

Слайд

Плакат

 

7.5 минІV. Талдау

Тәуелсіз мәңгілік ел

І топ Ойтолғау жазады

 

Жұмыс дәптері
8.12 минV. Жинақтау

Мөде және Дунху елшісі. Бірінші және екінші сахналық көрініс

М Жұмабаев Пайғамбар өлеңінен үзінді

Қазақ елі өлеңінен үзінді

 ІІ топ Қатысушылар: Мөде ғұн империясының негізін қалаушы ұлы билеуші. Елші дунху тайпа билеушісі жіберген адам. Уәзірлер: Мөденің ақылшылары. Сақшылар: Мөденің шатырын күзетушілер.қыздар: көпшілік көрініске қатысушыларҚосымша мәліметтер, көрініс

 

9.5 минVІ. Бағалау

 

Бүгінгі сабақ өздеріңізге түсінікті ме?

Түсінбеген,  қиындық тудырған сұраған сұрақтар кездесті ме?

 

Блум таксономиясы  бойынша бағалау парақшасын үлестіру.

 

Аты-жөнібі-лу

 

түсі-нуқол-дануталдаужи-нақтаубаға-лау
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы  бүгінгі сабақты бағалайды

J-мен көп нәрсені үйрендім

K- мен аз нәрсе үйрендім

L-мен ештеңе үйренбедім

 

Бағалау шкаласы

«5»-12-15 ұпай

«4»- 9-12 ұпай

«3»-5-8  ұпай

102 мин

 

1 мин

«Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау

Үйге тапсырма

Тақырыпты оқу, мазмұндау, халықтың Ұлы қоныс аударуы туралы мәлімет жинау

Оқушылар тақырыпты  түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады.Пікір ағашы.