Қазақстан Республикасының рәміздер.
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының рәміздер.
Сынып: 5 «А»
Сабақтың мақсаты: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйренеді.
Күтілетін нәтиже:
— Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық білді.
— Рәміздердің элементтерін ажырата білді.
— Оқушылар рәміздерді құрметтеуді үйренді
— Рәміздердің ерекшеліктерін ажырата біледі.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Көрнекілігі: Интербелсенді тақта, флипчарт, фломастер, желім, суреттер, қима қағаз, маркер, қарындаш,өшіргіш, слайд, кесте, бағалау парағы.
Блум таксономиясы
| Сабақ-тың барысы | Уақыт | Оқып үйренудің мақсаты | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс -әрекеті | Бағалау | ||||||||||||
Ұйымдас-тыру кезеңі | 3мин | Оқушылардың топта сабаққа белсенді қатысып, ой- өрістерін дамытып, тақырыпқа қызығушылықтарын арттыру.
| — Оқушыларды түгендеп, амандасамын. Сабаққа дайындығын тексеремін. Сергіту сәті «Қара жорға» биі.
Топқа бөлу: -Топқа гүл және жемістердің суретімен жасалынған қағаздарды беру арқылы екі топқа бөлемін. | — Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу. Презентациядан қарап тұрып, іс-қимылын қайталайды.
Екі топ болып оқушылар ұйымдасады, топ ережесін оқиды. (Гүл және жемістердің суреттері арқылы топқа бөлінеді.) | Бағалау парағы, бағалау критерий-лерін таныстыру.
| |||||||||||||
Білу | Үй жұмы-сын тексеру | 3 мин | Оқушылардың өздігінен жұмыс жасау деңгейін тексеру. | «Миға шабуыл». АКТ 1. КСРО қашан өмір сүруін тоқтатты? 2. Н. Ә. Назарбаев қай жылы, қай жерде дүниеге келді? 3. Қазақстанның тұңғыш Конституциясы қашан қабылданды? 4. Қазіргі қолданыстағы Конституция қашан қабылданды? 5. Жетпіс жыл бойы өмір сүрген КСРО неліктен ыдырады деп ойлайсың? | Оқушылар сұраққа қол көтеру арқылы жауап береді. | смайлик,
| ||||||||||||
Білу | Жаңа материал игеру | 5мин | ҚР мемлекеттік рәміздермен таныстыру.
| «Қар көшкіні ойыны» Флипчартта суреттер көресете отырып тақырыпты ашуға суреттер беріледі. | Флипчартта суреттер көре отырып тақырыпты ашады.
| Бармақ пен бағалау. | ||||||||||||
Түсіну | 12 минут | Тақырыптың маңызын ашу, түсіну, оны басқа топтарға түсіндіру. | Мемлекеттік рәміздерге постер жасату.
| Оқушылар мәтінмен жұмыс жасау арқылы постер салады және өз жұмыстарын жинақтап қорғайды. Оқушылардың жеке пікірлері.
| Бағдаршам Қызыл, сары жасыл
| |||||||||||||
Қолдану | 5минут | Материалды есте сақтау , жүзеге асыру, фактілер мен теорияларды, ережелер мен принциптерді біледі. | Кестені толтыру. (кеспе қағаздар тарату). |
| Өзін-өзі бағалау | |||||||||||||
Талдау | 4 минут | Геральдика мен виксикология сөздерін ажырата алады. | Термин сөздер. АКТ. | І топ — ІІ топ — Айырмашылығын ажыратады. | Өзара бағалау. | |||||||||||||
Жинақтау | Қорытынды. | 8 минут | Оқушыларға алған білімдерін қорытындылап, сабақтын нәтижесін шығару | «Ыстық орындық» әдісі Сұрақтар: 1. Қазақтардың ертедегі туында неге қасқырдың басы бейнеленген? 2. ҚР Мемлекеттік Туының түсі неге көк? 3. ҚР Мемлекеттік Туында неге күн мен бүркіт бейнеленген? 4. ҚР Мемлекеттік Елтаңбасында неге шаңырақ бейнеленген? | Оқушылар ыстық орындыққа отыру арқылы сабақты жинақтап, қорытындылайды. | Бармақ пен бағалау.
| ||||||||||||
Бағалау | 5 минут | Құндылықтарды анықтау | Оқушылармен бірігіп жиынтық баға қою. | Топ басшысы формативті бағаны айта отырып мұғаліммен бірге жиынтық баға шығару. | Екі жұлдыз, бір тілек. |