Сәулет ескерткіштері
Сабақ жоспары
Пәні | Қазақстан тарихынан әңгімелер | Сыныбы | 5 сынып | Уақыты | 3.02.2015 |
Тақырыбы | Сәулет ескерткіштері |
Мақсаты | Қазақстан жеріндегі ежеглі және орта ғасырлардағы сәулет ескерткіштерімен танысу. Олардың еліміздің тарихындағы алатын орнын ұғыну. |
Оқыту нәтижесі | Қазақстан жеріндегі ежеглі және орта ғасырлардағы сәулет ескерткіштерімен танысады. Олардың еліміздің тарихындағы алатын орнын ұғынады. |
Көрнекі құралдар | Интерактивті тақта, слайд, карта, қоржын, үлестірмелі материалдар, киіз үй, қолөнер бұйымдары |
Пәнаралық байланыс. | География,Бейнелеу өнері, қазақ әдебиеті. |
Кезеңдері | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті | Пайдаланыл ған материал мен технологиялар | Бағалау | Әдісі |
Кіріспе | Сыныпқа кіріп оқушылармен амандасып, сабаққа даярлықтарын тексереді. Сыныпты «4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы 3 топқа бөледі. 1 топ-Киіз үй 2 топ-Ұлттық киімдер 3 топ-Қолөнер. | Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа даярланады. Оқушылар суреттер бейнеленген қағаздарды таңдап алады. Сәйкес келген сурет бойынша топқа бірігіп, ортақ сөзді табады. | Суреттер, парақшалар.
| Топқа бөлу. | |
Үй тапсырмасын сұрау | Саяхатқа билет алу үшін 3 топқа тапсырмалар береді. 1. Суреттерді пайдалану арқылы киіз үй тұрғызу жолын түсіндіріп, бөліктеріне анықтама беру. 2. Берілген ұлттық киімдерді жіктеп жазу. 3. «Адасқан әріптер» әріптерді орнына қойып, шыққан сөзге анықтама беру. 4. «Мен- саған, сен-маған» топтар бір біріне сұрақ қояды. 5. Қазақ халқының материалдық мәдениетінің 3 жетістігін атаңыз. | Әр топ саяхатқа билет алу үшін тапсырмаларды орындайды. 1. Суреттерді пайдалану арқылы киіз үй тұрғызу жолын түсіндіріп, бөліктеріне анықтама береді. 2. Берілген ұлттық киімдерді жіктеп жазады. 3. «Адасқан әріптер» әріптерді орнына қойып, шыққан сөзге анықтама береді 4. «Мен- саған, сен-маған» топтар бір біріне сұрақ қояды. 5. Қазақ халқының материалдық мәдениетінің 3 жетістігін атайды. | Киіз үй бөліктері бейнеленген парақшалар, Интерактивті тақта, | Бағалау парағы арқылы бағаланады. Әр тапсырма 1-3 ұпай аралығында бағаланады. Тапсырманы бірінші және дұрыс орындаған топ 3 ұпай, 2 топ-2 ұпай ал соңғы орындаған топ 1 ұпай иеленеді. | Диалогтық оқыту әдісі, АКТ, Интерактивті оқыту әдісі.
|
Тұсаукесер | Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырып, оқушылармен бірге сабақтың мақсатын қояды. «Сәулет өнері» сөзіне кластер толтыртады. | Сабақтың тақырыбын жазады. Сабақтың мақсатын қоюға қатысады. «Сәулет өнері» сөзіне кластер толтырады. | Интерактивті тақта. Қағаз бен маркерлер. | Интерактивті әдіс. Топтық жұмыс. | |
Негізгі бөлім. | Сәулет өнері ұғымына анықтама бере отырып ежелгі құрылыстар туралы айтып өтеді. 1 бекет. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» мазары. 2 бекет. «Айша бибі кесенесі». 3 бекет. «Қарахан кесенесі». 4 бекет. «Жошы хан күмбезі». 5 бекет. «Алаша хан кесенесі». 6 бекет. «Қожа Ахмет Ясауи кесенесі» 7 бекет. «Сарайшық» мемориалды кешені. Жаң сөздерге анықтама беріп қоржынғы салғызады. | Ұғымдардың анықтамасын жазып алады. Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді. Жаңа сөздерді белгілеп отырады. Жаң сөздерге анықтама беріп қоржынғы салады. | Интерактивті тақта, слайд, карта. Жаңа сөздер қоржыны. | Формативті бағалау.
| Интерактивті әдіс, Диалогтік оқыту әдісі, АКТ, |
Рефлексия | Шығу парағын толтыру. Менің саяхаттан алған әсерім. Және мені таң қалдырған бекет деген сұрақтарға жауап беру. | Шығу парағын толтырады. Менің саяхаттан алған әсерім. Және мені таң қалдырған бекет деген сұрақтарға жауап беріп, әр топтан бір оқушы оқиды. | Сұрақтар жазылған парақшалар. | Формативті бағалау | СТО |
Үйге тапсырма беру. | «Мәдениетім-мақтанышым» тақырыбында әңгіме жазып келу. Өз ауылымыздағы ескерткіштер туралы материал жинақтау. |