Алтын Орданың құрылуы. Алтын Орда – Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі екендігін түсіндіру.

Сабақтың тақырыбы           Алтын Орда
Сабақтың  жалпы мақсатыАлтын Орданың құрылуы. Алтын Орда – Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі екендігін түсіндіру.
Әдіс-тәсілдерБлум таксономиясы, кейс – стадия әдісі, диалогтық оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс
Күтілетін нәтижесіОқушылардың өздігінен жұмыс істеуі арқылы олардың ой — өрісін дамытып, өзіне деген сенімін арттырып, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Түйінді идеяОрта ғасырдағы мемлекеттердің тарихын елестете отырып,болашаққа қадам басады.
УақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының  әрекетіДерек көздер,  көрнекіліктер
 

1

2 минСыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру  Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып жылы лебіздер, жақсы сөздер айтадыСтикерлер,

плакат

 

2

2 минТопқа бөлу

Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау

Домбыра.Қобыз.Қамшы. кескіндері  арқылы топқа бөлу.

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар
31 минСабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру

 

     Аты-жөнібілу

 

түсінуқолдануталдаужинақтаубағалау
  1 ұпай4  ұпай4 ұпай3 ұпай1 ұпай2 ұпай
Слайд электронды оқулық
45 минЖаңа сабақтың ашылуы

І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі?

. «Тарихқа саяхат» ойыны арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау
— Жылдар
— Терминдер

Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып,

өмірмен байланыстырады.

Үлестірме қағаздар таратылады.

 

Слайд

55 минІІ. Түсіну.

Мағына тану. Жұптық жұмыс.

«Құндылықтар спекторы» әдісін қолдану.

Екі оқушыдан тарихи кезеңдерді анықтау,дәлелдеу және мазмұндау.

 

 

 

6.

 

5 мин

 

ІІІ. Қолдану.

Әр топқа таратылған кесте қағаздары бойынша жұмыс:

І топ:  Алтын Орданың құрылуы.
ІІ топ. Алтын Орданың күшеюі
ІІІ топ. Алтын Орданың әлсіреуі.

 

 

Топтық жұмыс

Әр топ«Мәдени мұра» бағдарламасына қоңырау шалу арқылы диалог.

 

 

Плакаттар.

Маркерлер.

 

 2 минСергіту сәті

«Кел, билейік!»

Оқушылар бейне роликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен  жасайдыИнтербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету
7.5 минІV. Талдау

1. Алтын Орданың құрылуы кезеңіне түсінік бер.
2. Алтын Орданың күшеюі және саяси экономикалық жағдайының ерекшеліктерін анықта.
3. Алтын Орданың әлсіреуін түсіндір.

Әр топтан бір өкіл тақырыпты талдау арқылы

түсінгенін айтады.

 

8.10 минV. Жинақтау

1. Алтын Орданың мемлекеттік басқару жүйесі қадай болды?
2. Алтын Орданың мемлекеті кімнің басқаруымен құрылған?
3. Қай ханның тұсында Ислам мемлекеттік дін болып жарияланады?

Хан
Әскери билік
Мыңбасы, түменбасылары
Беклер бек
Басқақтар
Азаматтық билік
Уәзірлер
Мәліктер
Даруғалар
Слайд

 

9.5 минVІ. Бағалау

 

1.      Бүгінгі сабақ өздеріңізге түсінікті ме?

2.      Түсінбеген,  қиындық тудырған сұраған сұрақтар кездесті ме?

 

Блум таксономиясы  бойынша бағалау парақшасын үлестіру.

 

Аты-жөнібі-лу

 

түсі-нуқол-дануталдаужи-нақтаубаға-лау
        
Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы  бүгінгі сабақты бағалайды

J-мен көп нәрсені үйрендім

K- мен аз нәрсе үйрендім

L-мен ештеңе үйренбедім

 

Бағалау шкаласы

«5»-12-15 ұпай

«4»- 9-12 ұпай

«3»-5-8  ұпай

10.2 мин

 

1 мин

«Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау

Үйге тапсырма

Алтын Орда тақырыбын оқу

Оқушылар тақырыпты  түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады.Пікір ағашы.