Алтын Орданың құрылуы. Алтын Орда – Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі екендігін түсіндіру.
Сабақтың тақырыбы | Алтын Орда | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жалпы мақсаты | Алтын Орданың құрылуы. Алтын Орда – Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі екендігін түсіндіру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы, кейс – стадия әдісі, диалогтық оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижесі | Оқушылардың өздігінен жұмыс істеуі арқылы олардың ой — өрісін дамытып, өзіне деген сенімін арттырып, пәнге деген қызығушылығын арттыру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идея | Орта ғасырдағы мемлекеттердің тарихын елестете отырып,болашаққа қадам басады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының әрекеті | Дерек көздер, көрнекіліктер | ||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру | Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып жылы лебіздер, жақсы сөздер айтады | Стикерлер, плакат | ||||||||||||||||||||||||||||||
2 | 2 мин | Топқа бөлу Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау | Домбыра.Қобыз.Қамшы. кескіндері арқылы топқа бөлу. І топ ІІ топ ІІІ топ | Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру
| Слайд электронды оқулық | |||||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 мин | Жаңа сабақтың ашылуы І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі? . «Тарихқа саяхат» ойыны арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау | Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып, өмірмен байланыстырады. | Үлестірме қағаздар таратылады.
Слайд | ||||||||||||||||||||||||||||||
5 | 5 мин | ІІ. Түсіну. Мағына тану. Жұптық жұмыс. «Құндылықтар спекторы» әдісін қолдану. | Екі оқушыдан тарихи кезеңдерді анықтау,дәлелдеу және мазмұндау.
| |||||||||||||||||||||||||||||||
6. | 5 мин | ІІІ. Қолдану. Әр топқа таратылған кесте қағаздары бойынша жұмыс: І топ: Алтын Орданың құрылуы.
| Топтық жұмыс Әр топ«Мәдени мұра» бағдарламасына қоңырау шалу арқылы диалог.
| Плакаттар. Маркерлер.
| ||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин | Сергіту сәті «Кел, билейік!» | Оқушылар бейне роликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен жасайды | Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету | |||||||||||||||||||||||||||||||
7. | 5 мин | ІV. Талдау 1. Алтын Орданың құрылуы кезеңіне түсінік бер. | Әр топтан бір өкіл тақырыпты талдау арқылы түсінгенін айтады.
| |||||||||||||||||||||||||||||||
8. | 10 мин | V. Жинақтау 1. Алтын Орданың мемлекеттік басқару жүйесі қадай болды? | Хан Әскери билік Мыңбасы, түменбасылары Беклер бек Басқақтар Азаматтық билік Уәзірлер Мәліктер Даруғалар | Слайд
| ||||||||||||||||||||||||||||||
9. | 5 мин | VІ. Бағалау
1. Бүгінгі сабақ өздеріңізге түсінікті ме? 2. Түсінбеген, қиындық тудырған сұраған сұрақтар кездесті ме?
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшасын үлестіру.
| Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы бүгінгі сабақты бағалайды J-мен көп нәрсені үйрендім K- мен аз нәрсе үйрендім L-мен ештеңе үйренбедім
| Бағалау шкаласы «5»-12-15 ұпай «4»- 9-12 ұпай «3»-5-8 ұпай | ||||||||||||||||||||||||||||||
10. | 2 мин
1 мин | «Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау Үйге тапсырма Алтын Орда тақырыбын оқу | Оқушылар тақырыпты түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады. | Пікір ағашы. |