Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру, палеолиттен неолитке дейінгі еңбек құралдарын жетілдіру, ұлы мұздықтар, отты қолдану
Сабақтың тақырыбы: Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру, палеолиттен неолитке дейінгі еңбек құралдарын жетілдіру, ұлы мұздықтар, отты қолдану
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі:
Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру, палеолиттен неолитке дейінгі еңбек құралдарын жетілдіру, ұлы мұздықтар, отты қолдану туралы білу
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: «таңқалдыр» ойыны, галереяға саяхат
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру, палеолиттен неолитке дейінгі еңбек құралдарын жетілдіру, ұлы мұздықтар, отты қолдану туралы біледі
Түсіну: оттың адам өміріндегі маңызын түсінеді(көпшілігі)
Қолдану: алғашқы адам мен қазіргі адамның өмірін салыстыра алады
5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Blob tree
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: мақсаттардың
орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Ресурстар мен жабдықтар: PowerPoint, АКТ, постерлер, маркерлер, т.б.
Сабақтың барысы
Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылар іс-әрекеті | Ресурстар |
3 мин | Оқушыларды сабақтың, тақырыбымен, мақсатымен таныстыру, сергіту сәті | Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады, сергіту сәтін жасайды | Презентация 1-слайд, сергіту сәті |
10 мин | Үй тапсырмасын пысықтау үшін «таңқалдыр» ойыны бойынша оқушыларға тапсырма беріледі | Таңқалдыратын деректерді айтады
| 2-слайд |
10 мин | Оқушыларға тақырып бойынша мәтінмен жұмыс бөлініп беріледі | Топ ішінде оқушылар оқулықтан ақпарат іздеп, жұмыс жасайды | Постер, маркерлер |
15 мин | Галереяға саяхат жасатады | Галереяға саяхат жасайды | Интерактивті тақта |
5 мин | Бағалау | Blob tree | |
2 мин | Үйге тапсырма беру: §2 |