Шығыстың ұлы ғалымы – Әл-Фараби. Жүсіп Баласағұни
Тақырыбы: «Шығыстың ұлы ғалымы – Әл-Фараби. Жүсіп Баласағұни
Сабақтыі мақсаты:
- IX-XII ғ.ғ. ғылымның дамуы және сол кезеңде өмір сүрген ғалымдар туралы, олардың ғылымның дамуына қосқан үлестері туралы оқып білу
- Тарихи тұлғаларға мінездеме бере отырып, өз ойымен қорытындылай білуге дағдыландыру
- Біртуар ғалымдардың бойындағы жақсы қасиеттерді дарыта отырып, өз Отанына, тарихына деген адамгершілікке, сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Сілтеме: Интерактивті тақта, оқулық, оқыту әдістемесі, жоспар
Оқу нәтижесі: Жаңа тақырыпты өз бетімен ұғынады, сұрақтарға нақты жауап беруге, өз
еркін айтуға үйренеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, өзіндік жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті:
- Сыныпты ұйымдастыру
- Оқушыларды түгендеп, төрт топқа бөлу
3.Үй тапсырмасын пысықтау
- Ғұн мемлекетінің негізін қалаушы:
- Ғұндардың билеушісі қалай аталады:
- Ол қандай шексіз билікке ие болды?
- Ғұндардың өмірінде шаруашылықтың қай түрі маңызды болды?
- Б.з.б. Y ғ. ғұндардың батысқа жорығын қай патша басқарды?
- 445-453 ж.ж. жалғыз өзі билік жүргізген патша:
- Жаңа сабақ
Блум жүйесі бойынша
- Білу
- Түсіну
- Қолдану
- Талдау
- Жинақтау
Ой қозғау:
1.“Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы”…
- “Шын білім әрдайым ақиқат, анық болатын білім”
Әл-Фараби
Білу, түсіну
Мәтінмен жұмыс
Қолдану, талдау
1-тапсырма:
Топтық жұмыс ( постермен жұмыс)
2-тапсырма
Жұптық жұмыс (семантикалық карта)
3-тапсырма
Жеке жұмыс (өзіндік жұмыс)
Сергіту сәті
Жинақтау, Қорытындылау
1.Әл-Фараби кім?
- Неліктен Әл-Фарабиді екінші ұстаз санаймыз?
- Әл-Фарабимен қатар шыққан қандай ғалымдарды білеміз?
- Жүсіп Баласағұни қай қалада дүниеге келген?
- Жүсіп Баласағұн қандай ғылым салаларымен айналысқан?
Кері байланыс Рефлекция
Сабақ не туралы болды?
Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?
Бағалау
Сумативті бағалау
Формативті бағалау
Үйге тапсырма:
Қосымша деректерді пайдалана отырып, “Отырар кітапханасы” туралы шағын
эссе жазып келу.