1930 жылдардағы қоғамдық саяси өмір
Мулкибаев Серикжан Койбагарович тарих пәнінің мұғалім Сарқан ауданы Бақалы ауылы К.Қазыбаев атындағы орта мектеп
пәні Қазақстан тарихы | 9 сынып | ||
Сабақтың тақырыбы | «1930 жылдардағы қоғамдық саяси өмір». | ||
Сілтеме | Қазақстан тарихы 9 сынып, 2014-2015 әдістемелік нұсқаулық, http//ustaz. kz/ 45minut. kz сайттары | ||
Жалпы мақсаты | Қазақстандағы 1931-1933 жылдардағы ашаршылық, себептері, зардаптары, апат тұсындағы қазақ зиялыларының қимыл- қозғалысы, ашаршылық трагедиясы және демографиялық саясат туралы мәлімет беру. | ||
оқыту нәтижесі | Тақырыпты талдап, бүгінгі өмірде кездесетін келеңсіз жайттарды көре біледі . | ||
слайд, оқулық, суреттер. | |||
бағалау түрлері | жұптық, топтық бағалау, «Екі жұлдыз , бір тілек» | ||
Негізгі идеялар | Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту 2.Постермен жұмыс 3.Білім беруде АКТ пайдалану 4.Жұптық, топтық жұмысты ұйымдастыру 5.Өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету 6. Өзін-өзі бағалау | ||
Сабақ барысы | Мұғалім іс-әрекеті | оқушы іс-әрекеті | |
Амандасу психологиялық ахуал туғызу | Шаттық шеңберінде жылы лебіз білдіру, оқушыларға көтеріңкі көңіл күй сыйлау Әуен ойнайды есімдерінің басқы әрәпіне сөз құрау | Оқушылар бір- бірімен сәлемдеседі /әр түрлі/ | |
1.Сыныпты топқа бөлу
| 1. Тарихи тұлғаларға байланысты топқа бөлу (Хандар, Билер, жыраулар, батырлар) 2. Бағалау парағын үлестіру, рөлдерді анықтау | оқушылар тұлғалар бойынша топқа бөлінеді. | |
Өткен сабақты пысықтау | Үй тапсырмасын тексеру Әр топ бір-біріне сұрақ қояды. | Тапсырманың орындалуын топ басшысы бағалау парағына жазады. | |
Жаңа тақырыпты өз бетінше меңгерту. оқу үшін оқыту , өзіндік реттелу | 1. Слайд көрсету . Оқушылардан сұраймын: Слайдтан не көрдіңіздер ?
Олай болса,әр топ Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру қарсаңында қандай жағдайда болды? бойынша постер құру. Потерларын ауыстырып бірін бірі толықтырады.
| 1.Оқушылар Слайдтан көргендерін сын тұрғысынан ойлана отырып өз ойларын айтады. 2.өз постерлерін толтырады
3. «Екі жұлдыз , бір тілек» | |
сергіту сәті | Сазды ырғақты жаттығу | жаттығуды орындайды | |
Жаңа тақырыпты бекіту | Жұптық жұмыстар/ой толғау жазу/ | Тапсырманың орындалуын жұппен тексеру, бағалау. Бармақпен бағалау | |
Бағалау критерийлері | Мұғалім оқушының бағаларымен салыстырып бағалау | оқушылардың жиынтық бағасын анықтау, топ басшысы. | |
Үйге тапсырма
| 25.оқу,мазмұнын айту. Қосымша іздену. | ||
Кері байланыс /рефлексия/ 1. Бүгінгі сабақта не ұнады? 2. Менің жетістігім 3. Нені жетілдіруім керек? | |||