1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс
Мұғалімнің аты-жөні: | Есмакаева Гульмира Болатовна |
Күні: | …02.2015 жыл |
Сабақтың тақырыбы: | 1837-1847 жылдардағы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс |
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ |
Жалпы мақсаты: | 1837-1847 жылдардағы ұлт-азаттық қозғалыстың мәні мен маңызы туралы білім беру, оқушылардың білімдерін дамыта отырып, шығармашылық қабілеттерін ашу,жерімізді қорғаған батырлар мен халықтың ерлік істерін дәріптеп, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
|
Нәтиже: | Оқушылар біледі: Ұлт-азаттық қозғалыстың орталықтарын (А); Ұлт-азаттық қозғалыстың басшыларын (А); 1837-1847 ж. негізгі кезеңдерін (А); Оқушылар істей алады: Картадан ұлт-азаттық қозғалыстың негізгі орталықтарын және маңызды шайқас жерлерін көрсетеді (В); «Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс» атты хронологиялық кестені жасай алады (В); Жеңілу себептерін анықтай алады (В); Қозғалыстың тарихи маңызын анықтай алады (В); Кеңесары хандығының құрылымы мен ХVI-XVII ғас. Қазақ хандығын салыстыра алады (С); Көтерілісшілер, патша әкімшілігі және жазалау отрядтарына өз көзқарасын білдіре алады (С) |
Көрнекілік: | Ресурстық парақтар, тақырыптық карталар, интерактивті тақта, бағалау парақтары. |
Негізгі идея: | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың бір-біріне деген сыныптастарынан қолдау таба алатынына сенімділігін арттыру.Өз бетінше оқып үйренуге,өз пайымдауларын жасай алуға дағдыландыру. Өзін-өзі бағалануы. |
Әдіс-тәсіл: | Жеке, диалогтік оқытудағы топтық әңгіме, «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, критерий арқылы өзін-өзі бағалау, «Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтық өзара бағалау, рефлексия парағы. |
Кезеңдері | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Бағалау | Ресурс, құрал-жабдықтар |
1.Ұйымдастыру кезеңі | 3 мин | 1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу | 1.Кезекшілер сабақтажоқоқушылардыатайды | ||
2.Психологиялық ахуал | 2. Көңіл күйді смайликтер арқылы көрсетеді,бағалаушыларды тағайындау | ||||
2. Үй тапсырмасын тексеру “Қызығушылықты ояту” | 8 мин | №1 тапсырма.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой(А); | Тапсырманы орындайды | Қосымша №1
| Тапсырмасы бар парақшалар, АКТ, бағалау парақшасы
|
№2 тапсырма.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр(В);
| Тапсырманы орындайды | ||||
№3 тапсырма. Сәйкестендіру (С); | Тапсырманы орындайды | ||||
3.Жаңа тақырыпқа өту кезеңі
| 3 мин | 1.Топқа бөлу. Қиындыларда Сырым Датұлы, Исатай Тайманұлы, Кеңесары Қасымұлы есімдері жазылады.
2. Адай күйін тыңдату. «Адай» күйінің авторы Құрманғазы Сағырбайұлы. Күй халықтың еркіндік жолындағы ерлік күреске толы ой-идеясын екпінді ұран түрінде беруге құрылған деп айта өту.
| 1.Қиындылардағы есімдерді тандап, топқа бөлінеді.
2. Күйді тыңдайды, өз ойларын айтады
| Қиындылар, АКТ | |
3.Сабақтың мақсатын анықтауға шақырады
| 3. Есімдерге қарап, кіммен әлі де таныс еместігін айтып, сабақтың мақсатына шығады | ||||
4.Жаңа сабақ
| 22 мин | Деңгейлік тапсырмалар ұсынады. 1. «Кеңесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс» атты хронологиялық кестені құрастыру және сыныппен бөліседі | 1.Нәтижелерін ұсынады. (С деңгейіндегі оқушылар )
| Сыныптастары «Сэндвич» арқылы бағалайды
| АКТ, постер,оқулық
|
2. Жоламан Тіленшіұлы және Кеңесары Қасымұлы басқарған көтерілістерді салыстыру
| 2.Салыстырады және айырмашылықтарын көрсете алады.(«В» және «С» деңгейіндегі оқушы)
| Кері байланыс «Бағдаршам» | АКТ, постер,оқулық
| ||
3.Генерал-губернаторға К.Қасымұлының жазған хатымен танысу
| Құжатпен жұмыс жасай отырып, сұрақтарға жауап береді.( «А» деңгейіндегі оқушы құжатты оқып, не жайлы екенін айтады, «В», «С» сұрақтарға жауап береді.)
| Кері байланыс «Бағдаршам» | АКТ,оқулық дәптер, құжаттар
| ||
4.Топтастыру: 1топ: Жеңілу себептерін анықтайды 2топ: Қозғалыстың тарихи маңызын анықтайды 3топ:Кеңесары хандығының саясатын көрсетеді
| Оқушылар тапсырманы орындайды, постер жасайды және қорғайды. Икімдеріне қарай оқушылар сурет салады, әдемі жазады,ойларын түйіндей алады, қорытындыжасайалады
| Кері байланыс «Бағдаршам» | АКТ,оқулық дәптер құжаттар постер стикер
| ||
5.Жаңа сабақты бекіту
| 4 мин | Критерии бойынша өзін өзі бағалау парағын ұсынады Қосымша №2
| Жана материал бойынша қорытынды. 1-2 оқушы ауызша қорытынды жасайды | Қосымша №2
| Кесте |
6.Үй тапсырмасы
| 2 мин | Үйге тапсырма: «Тәуелсіздік-бабалар арманы» тақырыпта ой-толғау жазып келу
| Үй тапсырмасын жазады | Дәптер,күнделік | |
7.Қорытынды
| 3 мин | 1.Рефлексия.
— Қандай тапсырманы орындау қиындық туғызды? — Түсініксіз мәселелер бар ма? 2. Кері байланыс.
ü Әлі … дәмін татқым келеді; ü Әлі де тоймадым, себебі..; ü Барлық ұсынылған тағамдардан маған ұнағаны ..; ü … аса тойдым; ü …. қорыта алдым; ü Егер… қоссаңыз жақсы болар еді.
| 1-2 оқушы қорытынды жасайды
Барлық оқушылар кері байланысқа жауап береді | Стикерлер |
Критерий | Дескриптор | Ұпай |
1.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой. 2.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр 3. Сәйкестендіру | Нақты деректер келтіре алады, ойы жүйелі. | 3 |
Деректермен жұмыс жасай алады. | 2 | |
Деректер бар, толықтыру ды қажет етеді | 1 |
Қосымша №1 Үй тапсырмасын бағалау парағы
1837-1847жж көтеріліс туралы біледі | Көтерілісінің маңыздылы ғын түсінеді | Көтерілістің шығу себебі мен жеңілу себебін түсінеді | Тарихи маңызын біледі | Патша өкіметінің отаршылдық саясатын талдайды | Кеңесары хандығының саяси жағдайын сипаттай алады | Оқиғаны баяндауда деректі қолдана алады
| |
Жақсы білемін | |||||||
Орта деңгейде | |||||||
Қиындық тудырады |
Қосымша №2 Өзін-өзі бағалау. Сабақты қорытындылау
Қосымша №1
№1 тапсырма.Сөйлемге қажетті сөзді тауып қой(А); 1. 1810 жылы патша үкіметі __________ шебін жасауға кіріст і. 2. Кіші жүздің ханы _____ _____ жаңа шекара шебі аймағындағы толқуды басуға дәрменсіз болды. Жауабы 1.- Жаңаелек. 2 — Шерғазы Айшуақұлы . | |||||||||
№2 тапсырма.Оқиғалардың хронологиялық ретін орналастыр(В); 1. Табын руының батыры әрі биі Жоламан Тіленшіұлы Рессейге қарсы күреске басшылық етті. 2. Жаңаелек шебінің құрылуы. 3. «Орынбор губерниясының қырғыз даласымен шекарасында жаңа шекара шебін құру» туралы Ереже Жауабы — 2,1,3 | |||||||||
№3 тапсырма. Сәйкестендіру (С);
Жауабы — А- 2,3: В-1,6. С-4,5: |