1931 – 1933 жылдардағы аштық
Қазақстан тарихы | Сынып: 9 «А» | Күні : | Сабақ: | ||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | 1931 – 1933 жылдардағы аштық | ||||||||||||||||||||
Мақсаты | ü 1.1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарғажаппай қоныс аударуы туралы оқушылардың білім деңгейін зерттеу, қосымша ақпараттар бойынша жан-жақты білім қорын молайту. ü 2.Топта жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру, сыни тұрғыдан ойлауға, салыстырмалы талдау жасауға, жүйелі қорытындылауға үйрету және шығармашылық қабілеттерін шыңдау.Мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптастыру.Өзара ынтымақтастықты және өзара баға беруді дамыту. 3.Ұжымдасып өзара көмек көрсете білуге баулу, өзара сыйластыққа үйрету. Халқын ойлаған зиялылардың іс-әрекетінің негізінде ұлттық патриоттық тәрбиеге баулу.
| ||||||||||||||||||||
Сабақ міндеттері
| ü Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ арқылы анықтау; ü Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту; ü Оқушылардың АКТ-мен жұмыс жасау шығармашылығын жетілдіру.
| ||||||||||||||||||||
Сабақ қадамдары | 1. Жаңа сабақты игеру; 2. Тұжырымды ой айту; | ||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже
| · Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді. · Бірлесе жұмыс жасау арқылы өзара сыйластық, ынтымақтастық ахуалы қалыптасады. · СТО әдістері арқылы пәнге белсенділігі артады
| ||||||||||||||||||||
Сабақтың уақыты | 45 минут | ||||||||||||||||||||
Сабақ әдісі | Блум таксономиясы; СТО стратегиялары, топпен жұмыс | ||||||||||||||||||||
Ресурстар | Интерактивті тақта; үлестірмелі парақша,кестелер, карта, ватман, маркер, | ||||||||||||||||||||
Сабақ жоспары
Үйге тапсырма | І. Ұйымдастыру кезеңі:мақсат қою,топқа бөлу. ІІ.Сабақ барысы.Блум таксономиясы бойынша. III.Рефлексия IҮ. Үйге тапсырма беру.§10-11 қайталап қосымша материалдардан оқып келу, «Ұлы нәубат » деген тақырыпта тарихи шығарма жазу.(Сая, Майра, Құштар дарынды және таланты оқушыларға арналған ) Салыстыру кестені толыртып келу.
|
Сабақтың барысы
Блум бойынша жіктеу | Мақсат | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ұйымдастыру формасы | Күтілетін нәтиже |
Білу | Қазақстандағы ұжымдастыру туралы ойларын ортаға салу. | Қызығушылықты ояту кезеңі. «Автор орындығы» Т.Рысқұлов туралы ақпарат берілген (таланты оқушы) Үй тапсырмасы арқылы жаңа тақырыпқа енуге сұрақтар қою. | Автор орындығында Айдана оқиды. Әр топқа логикалық сұрақтар 1-топ: Қазақстанда шаруаларды ұжымдастыру қалай жүрілді? 2-топ: Ұжымдастыру кезінде қандай келеңсіздікке жол берілді? 3-топ:Қазақстанда ұжымшарға біріктіру қандай қарқынмен жүргізілді? 4 –топ: Ұжымдастыру шаралары туралы қазақ зиялыларының көзқарас-тары қандай болды | Топпен жұмыс | Сұрақтарға жауап береді. Өткен тақырыпты бұгініг өмірмен байланыстырып ойдан ой туғызып жауап береді. |
Түсіну | Тақырыпты игерту.
| Ой қозғау Жаңа тақырыптың басталғанын түсіндіру. Қосымша түсінік беру
| Татьяна Невадовская өлеңінің үзіндісінен түсініктерін , ой-пікірлерін айтады
| СТО , жеке диалогтік Сыни ойлап жауап береді
топпен жұмыс жасау. | Кері байланыс орнайды, ынтымақтаса жұмыс жасап, шығармашы лыққа шыңдалады. |
Қолдану | 1931-1932 жылығы қуаң-шылық пен ашаршылық себептерін | Мәтінмен жұмыс Ақпарат арқылы жұмыс беру.
| Барлық топта «1931-1932 жж ашаршылық » қосымша ақпаратты интернет желісінен пайдалануға болады | Диалогтік тәсіл,топтық жұмыс. АКТ қолданады. | Пәнге қызығушылы ғы артады. |
Талдау | Адамның пайда болуы туралы пікірлерді талдау | Нақты материал бойынша тапсырманың орындалуын | 1.1931-1932жж.ашаршылық себептері неде? 2.неліктен қазақтар басқа жерге босып кете бастады?
| Топтық жұмыс | Ауызша талдау жасайды, өз пікірлерін білдіреді |
Жинақ тау | Жаңа сабақтан алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту. | Ой қортынды Алған білімді жинақтатқызу «Тасбақалар жүгрісі» сергіту
| Тақырыптың түйінін пострға жазу, жинақтайды | Сыныпта қорғау | Логикалық ойлау қабілеттері артады. |
Бағалау | Ойын жинақтауға дағдыландыру.
| Рефлексия жаздыру | — Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім — Қиын болды, жеңе білдім — Үйренбедім, түсінбедім | Жеке жұмыс | Өзіндік бағалауы қалыптасады. |