Сайыстың тақырыбы: «Ең мықты,ең күшті»
Сайыстың тақырыбы: «Ең мықты,ең күшті»
Мақсаты:Оқушыларды зерделілікке,зейінділікке,тапқырлыққа баулу,өнер-лі, білімді, жігерлі және қайратты азамат болуға, ынтымақтастыққа,ұйым-шылдыққа тәрбиелеу, білімге және спортқа қызығушылығын арттыру.
Әдісі:сұрақ-жауап,көрнекілік арқылы,түсіндіру,сайыс,ойын,бағалау
Көрнекілігі:кеспе қағаздар,нақыл сөздер,сәйкестік тесті,тапқырлық тапсырмасы,доп,шелек,арқан,асық,шар,қап және т.б.
Пәнаралық байланысы:дене шынықтыру,информатика,қазақ әдебиеті
Сайыстың барысы:
І.Ұйымдастыру.
1.Оқушылар екі топқа бөлінеді: «Өжеттер», «Зеректер».
2.Әділқазы алқасын сайлау.
ІІ.Кіріспе.
Қазақ халқы жігітке мына алты қасиетті тән деп есептейді.Ол қасиеттер:
- Зерде –зейіні болсын;
- Өнер өрісі болсын;
- Тапқырлық ,талап,ерлігі болсын;
- Жігер-күші болсын;
- Қайрат-қаруы болсын;
- Білімі болсын.
Ендеше, осы қасиеттер бойынан табылар 8-сынып оқушыларын «Ең мықты,ең күшті» деп аталған сайысқа шақырамыз.Бұл сайыста оқушылар білім және спорт өнері жөнінен күш сынасып,бәсекеге түседі.
«Өжеттер» тобының ұраны : «Ел болашағы –білімді ұрпақ»
«Зеректер» тобының ұраны : «Денсаулығы ғаламның-денсаулығы адамның»
ІІІ.Негізгі бөлім.
Нағыз қайсар жігітті,
Нағыз дүлдүл жігітті,
Анықтайтын кез келді.
1-сайыс.
- Тасымалдау ойыны.
Топ жетекшісі сақина арқылы топ мүшелерін кезек-кезек тасымалдайды.
- Сұрақ-жауап(кеспе қағазбен жұмыс)
- Квадрат теңдеуді шешуге арналған теорема.
- Байт неден тұрады?
- Пернетақтадағы Ғ1-Ғ12 дейінгі пернелер не деп аталады?
- Құрамында әріппен белгіленген белгісізі бар теңдік.
- Әріптік-сандық ақпараттарды енгізу құрылғылары.
- Екі нүктенің арасы.
- Қолымызда 10 саусақ бар. 5 қолда неше саусақ бар?
- Paint графиктік редакторында неше құрал бар?
- 5,1,7,2,9,3,11,… тізіміндегі келесі сан.
- Қазіргі уақыттағы маңызды байланыс түрлері.
- өрнегінің мәні неге тең?
- ?
- Екі санның қосындысы 9-ға тең,айырмасы 5-ке тең,көбейтіндісі 14-ке тең.Осы сандарды тап.
- «Қазақ ежелден мал шаруашылығымен айналысқан.Олар мал өрісін,тіршілік табиғатын,қадір-қасиетін әбден білген.» Бұл қандай ақпарат түрі?
- Геометрия атасы.
2-сайыс:
- Доппен ойын.
Доппен ойнау арқылы кедергілерден айналып келу.
- Математика және информатика пәндерінен есеп шығару.
75110 санын сегіздік санау жүйесіне ауыстыр | |
х1=9 , х2=5 түбірлері арқылы квадрат теңдеу құр. |
Өнер де, ой да, білім де,
Өркендер қазақ тілінде.
Қазақ тілін сүйгендер,
Саналы білім үйренер.
3-сайыс:
- Жолсерік ойыны
Топ жетекшісі топ мүшелерінің басына шелек кигізіп, межелі жерге апаруы тиіс.
- «Жалғасын тап» ойыны.(Қашықтық өлшемін жазу)
Қазақтың ұлттық қашықтық өлшемдерін жаз | Ит өлген жер,___________________ ________________________________ ________________________________
|
4-сайыс:
- Шармен ойын.
Топтар бір-біріне қарсы тұрып,қапқа шарды толтыруы қажет .Қай топтың шар көп болса,сол топ ұпайға ие болады.
- Сәйкестік тесті.(формуламен жұмыс)
S=a2 | |
S=ab | |
aх2 +bх+c=0 | |
х2+pх+q=0 |
Оймен кәне өсейік,
Ойлы жұмбақ шешейік.
Оқысаң аласың,
Оқымасаң,қатарыңнаң қаласың.
5-сайыс:
- Арқан тартыс ойыны.
- Логикалық тапсырма.
Берілген екі үшбұрыштан қай фигураларды құрастыру мүмкін емес? Үшбұрыштар бірінің үстіне бірі беттесуі мүмкін.
А. Ә. Б. В. Г.
6-сайыс:
1)Асық ату ойыны. (ер балалармен)
2)Тапқырлық тапсырмасы.
Кесіндіні өлшеу құралы | |
Бұрышты өлшеу және салу құралы | |
Шеңбер салу құралы | |
Қағаздағы кескінді түсіріп, экранға шығаруға мүмкіндік беретін құрылғы | |
Қағазды баспаға шығару құрылғысы | |
Сандық және мәтіндік ақпаратты енгізу құрылғысы | |
Сыртқы жад құрылғылары |
ІV.Қорытынды бөлім.
Көп ұпай жинаған жеңімпаз топ мақтау қағазымен марапатталады.