Виет теоремасы

«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» ММ

«Семей қаласының №37 гимназиясы» КММ-нің

жоғары санатты математика пәні  мұғалімі

Солтанаева Ардак Сабырхановна

 

 

8 сынып. Алгебра пәні бойынша сабақ жоспары.

Сабақтың тақырыбыВиет теоремасы (1сабақ)
Жалпы

мақсаты

Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулаларды қолдана алу дағдыларының дамуына жағдай жасау.
Қандай модульге негізделедіОқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. АКТ
Оқу нәтижелері:Оқушылар Виет теоремасын қолданып квадрат тендеуді шешеді.
Түйінді идеяларКелтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
Оқытудың әдіс-тәсілдері, стратегияларТоппен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы, СТО, АКТ,
Бағалау түрлеріформативті
УақытМұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекетіРесурстар
2мин

 

Ұйымдастыру, Сергіту сәтіОқушылар көңіл -күйлерін көтередіБейнеролик
3минӨткенді қайталау

.

 

 

 

ІІ Мағынаны ашу:

 

 

Оқушылар кв. теңдеу түбірлерін табудың екі формуласын есте сақтағандарын көрсетеді.

Ассоциациялау – топтастыру әдісі

ах2+вх+с=0    — квадрат теңдеудің толық жазылу түрі

Д=в2-4ас  — дискриминант

х1= —  бірінші түбір            х2= —  екінші  түбір

 

Оқулық

Оқушылар

Мұғалім

3мин

 

Оқушыларды топқа бөлуОқушылар түс таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді, рольдерге бөлінедімозайкалар
7 минІІ. Мағынаны ажыртау кезеңі

х2+рх+q=0   (1)   —   келтірілген квадрат теңдеу           (2)   

   немесе       (3)  — келтірілген квадрат теңдеу түбірлерінің  жалпы формуласы

Виет теоремасы: Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.

 

х1 және х2 квадрат теңдеудің түбірлері болсын, онда

х1=      және      х2=

олай болса   х12=  +   =

х1*х2=  *  = =

яғни х12 =-    және   х12=

Мысалы:5х 2— 48х — 20=0, х12 =    және   х1/*х2 =

ах2+вх+с=0    -нің екі жағын да а-ға бөлсек

 -келтірілген квадрат теңдеуін аламыз.

х2+рх+q=0   (1)   —   келтірілген квадрат теңдеу

Екеуін салыстырып: ,    q=     шығады

интерактивті тақта, оқулық, оқушылар
10мин     Әр топқа жеке тапсырма беріп, топта талдау және сыныпқа түсіндіру туралы тапсырма беру, бағдарлау

 

 

Не білгендері туралы ой қорытады, әркім өзіне

1топ- кері теореманы дәлелдейді

2 топ-     а+в+с=0

3топ-      а-в+с=0

15минІІІ. Есептер шығару. 

№291(1,3,5,)  №292(1;3,5),  №294

 

 

Үйге тапсырма:  оқу, №291(2,4,6,8), №292(2,4),

 Бағалау: Оқушылардың белсенділіген байланысты бағалау

Оқушылар есептерді топта орындайды

Өзара бағалау жүргізеді анықтамалық жасайды.

Рефлексия
 Рефлексия

1        Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?

2        Нені білгің келеді?

3 Стикерлер тарату