Виет теоремасы
«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» ММ
«Семей қаласының №37 гимназиясы» КММ-нің
жоғары санатты математика пәні мұғалімі
Солтанаева Ардак Сабырхановна
8 сынып. Алгебра пәні бойынша сабақ жоспары.
| Сабақтың тақырыбы | Виет теоремасы (1сабақ) | |||
| Жалпы мақсаты | Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулаларды қолдана алу дағдыларының дамуына жағдай жасау. | |||
| Қандай модульге негізделеді | Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. АКТ | |||
| Оқу нәтижелері: | Оқушылар Виет теоремасын қолданып квадрат тендеуді шешеді. | |||
| Түйінді идеялар | Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең. | |||
| Оқытудың әдіс-тәсілдері, стратегиялар | Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы, СТО, АКТ, | |||
| Бағалау түрлері | формативті | |||
| Уақыт | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Ресурстар | |
| 2мин
| Ұйымдастыру, Сергіту сәті | Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді | Бейнеролик | |
| 3мин | Өткенді қайталау .
ІІ Мағынаны ашу:
| Оқушылар кв. теңдеу түбірлерін табудың екі формуласын есте сақтағандарын көрсетеді. Ассоциациялау – топтастыру әдісі ах2+вх+с=0 — квадрат теңдеудің толық жазылу түрі Д=в2-4ас — дискриминант х1= — бірінші түбір х2= — екінші түбір
| Оқулық Оқушылар Мұғалім | |
| 3мин
| Оқушыларды топқа бөлу | Оқушылар түс таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді, рольдерге бөлінеді | мозайкалар | |
| 7 мин | ІІ. Мағынаны ажыртау кезеңі х2+рх+q=0 (1) — келтірілген квадрат теңдеу (2) немесе (3) — келтірілген квадрат теңдеу түбірлерінің жалпы формуласы Виет теоремасы: Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
| х1 және х2 квадрат теңдеудің түбірлері болсын, онда х1= және х2= олай болса х1+х2= + = х1*х2= * = = яғни х1+х2 =- және х1*х2= Мысалы:5х 2— 48х — 20=0, х1+х2 = және х1/*х2 = ах2+вх+с=0 -нің екі жағын да а-ға бөлсек -келтірілген квадрат теңдеуін аламыз. х2+рх+q=0 (1) — келтірілген квадрат теңдеу Екеуін салыстырып: , q= шығады | интерактивті тақта, оқулық, оқушылар | |
| 10мин | Әр топқа жеке тапсырма беріп, топта талдау және сыныпқа түсіндіру туралы тапсырма беру, бағдарлау
| Не білгендері туралы ой қорытады, әркім өзіне 1топ- кері теореманы дәлелдейді 2 топ- а+в+с=0 3топ- а-в+с=0 | ||
| 15мин | ІІІ. Есептер шығару. №291(1,3,5,) №292(1;3,5), №294
Үйге тапсырма: оқу, №291(2,4,6,8), №292(2,4), Бағалау: Оқушылардың белсенділіген байланысты бағалау | Оқушылар есептерді топта орындайды Өзара бағалау жүргізеді анықтамалық жасайды. | ||
| Рефлексия | ||||
| Рефлексия 1 Өзің үшін қандай жаңа білім алдың? 2 Нені білгің келеді? 3 Стикерлер тарату
| ||||