үштен бір бөлік, 1218:6,12018:6түріндегі бөлу.
Тақырыбы: үштен бір бөлік, 1218:6,12018:6түріндегі бөлу.
Сыныбы: 3, 4
Көрнекілігі: білім ағаш, сандық, геометриялық фигуралар, кубик, плакаттар
Әдістері: қайталау, сұрақ – жауап, түсіндіру, талдау.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақтың мақсаты:
- Жаңа материалдарды меңгерту. Оқушылардың ой — өрістерін, шапшаң ойлау қабілеттерін, математикалық тілдерін дамыту, жылдам шешім қабылдауға, өзіндігінен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру;
- Мақсатына жетуге ұмтылдыру, тапқырлыққа, алғырлыққа, шапшаңдылыққа, ізденпаздыққа баули отырып, топпен, өздігінен жұмыс істей білетін, болашаққа жеткіншек тәрбиелеу;
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дене жаттығуы
- Қаламды немен ұстаймыз? Саусағымызбен
- Немен жазамыз? Қолымызбен
- Немен ойланамыз? Басымызбен
- Немен қабылдаймыз? Жүрегімізбен
- Немен жүреміз? Аяғымызбен
Мен ақылды оқушымын! Мен озат оқушымын! Менің денім сау болады! Елім аман, Отаным тыныш болады! Мен бұл әлемнің бар байлығын қабылдауға әзірмін! 2 – 3 ОП (шапалақтау) отырамыз.
Көңіл – күй «күлкі»
Психоллогиялық дайындық
Қайталау.
Кубик лақтыру арқылы сұрақтарға жауап беру.
- геометриялық фигураларды ата.
- қосудың компонентерін ата.
- азайтудың компонентерін ата.
- көбейтудің компонентерін ата.
- бөлудің компонентерін ата.
- тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
Бүгін сабақтарын ерекше өтпек, себебі мына білім ағашының шыңына көтерілмексіңдер. Есеп шығарасыңдар, ойын ойнайсыңдар, амалдар орындайсыңдар, салыстырасыңдар, теңдеулер шешесіңдер.
- Оқушылар қандай ағаштың түрлерін білесіңдер? (ағаштардың аттарын атайды).
- өте жақсы
- ал біздің ағашымызды Бүлдірген бүлдіріп кетіпті. Бүлдірген ағашты дұрыстау үшін сендер білімді, шапшаң, әрі қиялшыл болуларың керек. Балалар, қараңдаршы Бүлдірген хат ала келіпті. Оқып көрейік.
Математикалық диктант І
Жауабын ғана жаз. 2*3 4*2 2*6 8*2 5*2 6*1 7*2 9*2 өз — өздерін тексеру парағы арқылы тексер. | 3жүзд 4онд 5 бірл т.с.с. 1682, 68, 9, 254, 682, 2444.
Жазған сандарды оқу және тексеру. |
Жаңа сабақ ІІ Өзіндік жұмысы
№1 санның үштен бір бөліген іздейміз. 6 фишка алыңдар. Оны үш топқа бөліңдер. Бір топта неше фишка? 6:3=2 9 фишканы үш топқа бөліңдер. Бір топта неше? 9: 3=3 12:3=4 Топпен жұмыс. Фигуралардың қандай бөлігі боялғаннын атау. | №4 сөзді есеп шығару, сызбасын сызу, есептеу.
Шешуі: 324+469= 793 1985++793=2778 км |
Сергіту сәті ІІІ
Өзіндік жұмысы VІ Жаңа сабақ
№6, 7 Салыстыру; 2*6<2*7 3*8>7*3 15:3<3*5 2*5<5*3 18:2>18:3 12:3 =12:3 Тиісті санды жаз. 2*5 38* *97 Кітаппен жұмыс №5 5,1 Оқып беру, оқыту, талдау, Есеп не жөнінде айтылған? Сол қолымен шешеу? Оң қолмен ше? Есеп бізден не сұрайды? Шартын қалай жазамыз? Шешуін ше? Жауабы қалай болады? Дәптерге талдаған бойынша жазу. 5,2 талдау есептеу, шығару. Ақбөкен – 45 Елік — ?одан 12сі артық сонша арқар 45+12+45=102 арқар | №1, 2 жазбаша бөлуді түсіндіру, тексеру; 1218 : 6= 203 203*6=1218 12018 : 6= 2003 2003*6=12018
Өзіндік жұмысы. 2010 : 2= 1005 1005*5=2010 15012 : 2=7506 7506*2=15012 60018 : 3= 20006 20006*3=60018 12006 : 3= 4002 4002*3=12006 105432 : 4= 26358 26358*=105432
Ауызша №5 кесте бойынша есеп құрастыру, шешуін айту. 1 қорапта – 14 кг 1 қорапта – 20 кг 7 қорапта — ? кг ? қорапта – 640 кг 14*7= 98 кг 640:20= 32 кг 1 қорапта – ? кг 8 қорапта – 168 кг 168:8= 21 кг |
Өзіндік жұмысы. V Ауызша талдау.
№8 нұсқау бойынша орындау ; көрсетілген уақытты артыру, неше сағат болатыны есептеу. 16: 25
16: 25+27=52 16:52
16:52+49=101 17:41
Бекіту VІ
№ 2 Есептеу; №8 сандар қатарын жалғастыру;
Қорытынды. VІІ
Бүлдіргіштің бүлдіргені қандай ағаш екен? Өте жақсы балалар ендеше біз бүлдірген нің хаты арқылы өзіміздің ағашымызды таптық. Сендер өз білімдеріңді шыңдап, көрсете білдіңдер
Бағалау.
Жүркектен жүрекке. (қызыл жүрек – «5», сары жүрек — «4», жасыл жүрек – «3»)
Үй тапсырмасын беру.
№6,7 аяқтау 63 – бет №3 №7 аяқтау, №6 64 – бет
Көңіл – күй қалай? (көрсетілген белгілер арқылы анықтау).
Ендеше бір – бірімізге бас иіп қоштасайық. Қонақтармен, менімен, жаныңдағы көршілеріңмен. Сабаққа белсене қатысқандарың үшін көптен – көп рахмет!
Сабақ аяқталды!