Туындыны табу ережелері
Сабақ тақырыбы: «Туындыны табу ережелері»
- Сабақтың мақсаты:
- Оқушыларға туындыны табудың ережелері және қарапайым функцияның туындысын табу формуласын есеп шығаруда қолдана алуға үйрету.
- Оқушылардың еркін ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту
III. Топпен жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, іскерлікке тәрбиелеу.
- Сабақтың түрі: бизнес сабақ
- Сабақтың типі: аралас-практикалық сабақ.
Ұйымдастыру : Оқушыларға бүгінгі сабақтың түрін айтып, бизнес, банк, депозит, факс, несие,салық, қазынашылық банк терминдері туралы білетіндерін сұрау.
Тақтаға сөздік жазып қою
- БИЗНЕС –пайда беретін кез келген қызмет түрі
- БАНК–ақшамен жұмысты жүзеге асыратын , төлемдерге делдалдық жасайтын қаржы мекемесі
- ҚАЗЫНАШЫЛЫҚ БАНК — қаржы министрлігі және мемлекеттік бюджет, мемлкеттік қарызды басқару жіне мемлекеттік бағалы қағаздар шығарумен айналысатын мемлекеттік мекеме
- НЕСИЕ (кредит) –белгілі бір мерзімде өсіммен қайтарылатын қаржы, қарыз.
- ФАКС – электронды поштамен берілетін жедел хат
- САЛЫҚ – заң бойынша халықтан, кәсіпорындардан міндетті түрде алынатын төлем.
- Олай болса, бүгін сабағымызда 3 банк қызмет көрсетеді.
- Халық банкі
- Альянс банкі
3.Темір банкі
Өткен сабақта банкі жоспары бойынша қаншалықты жұмыс жасалғынын білу үшін өткенді қайталау ауызша есептеу . Қаражатты есептеу үшін әр банкте операторлар отырады. Топ ішінде өз банкіне түскен ақшаны банк кассирі жинап отырады.
Бүгінгі жұмыс жоспары бойынша жасалған жұмыстар тексеріліп ең үздік банкке «Ең үздік банк-2014» атағы беріледі
1 тапсырма: «Жарнама» әр банк өз тұтынушыларын көбейту
үшін жарнамалар жасайды
- Халық банкі “Қосындының туындысын
қалай табады? Мысал келтір
- Альянс банкі “Көбейтіндінің туындысын
қалай табады? Мысал келтір
3.Темір банкі “Бөліндінің туындысын
қалай табады? Мысал келтір
Жауаптарына байланысты өз шотына ақша қосады.
Өте жақсы жарнамалаған банкі -10000 теңге
Жақсы жарнамалаған банкі -5000 теңге
Орташа жарнамалаған банкі -2000 теңге
2 тапсырма: «Депозиттерді ашуға рұқсат алу»
Өз есеп шотына «Мүгедектер» қорына аударады.
4 қате -5000 теңге, 2-3 қате -2000 теңге, 1 қате -1000 теңге
1 Функциялардың туындыларын тап
- а)f(x)= x3 (4+2x-x2) ә) f(x)= x2 (3x+x3) б) f(x)= (2x-3) (1-x3)
- а)y= x8-3x4-x+5; ә) y=x7-4x5+2x-1 б) y=
- а); ә) б) y=
- f функциясының берілген нүктелердегі туындысының мәндерін есептеп шығар
- a) f(x)= x2-3x x=2; ә) f(x)= x-4 x=0,01; в) f(x)= x = -3
- теңдеуін шеш, мұндағы
- a) f(x)= 2x2-x f(x)= 2x-5x2 f(x)= -1,5x2-4x
3 тапсырма: «Факс»
Қаржы министрлігінен жіберілген факстағы тапсырманы орындау. Президент жолдауында айтылған мүгедектерді қолдау аясында тапсырманы орындамаған банктерден салық алынып «Мүгедектер» қорына аударылсын
теңсіздігін шеш, мұндағы
- a) f(x)= 4х-3x2 ә) f(x)= 4х — б) f(x)= x2 -5х
4 тапсырма: Сергіту сәті «Бақытты сәт» лотореясы
5 тапсырма: «Несие (кредит)»
Тест
- А) В) С) Д) Е)
- 2. f(х)=3х2+5х+3 А) 6х+5 В) 8х+3 С) 6х+3 Д) 3х+5 Е) 5х+3
3.f(x) =х3-3х А)3х В)3х2-3 С) х3-3 Д) 3х2+3 Е)х3+3х
- 5. f(х)=5х24 А) 120х23 В) 120х22 С)24х23 Д)50х24 Е) -120х23
6.f(х)=х9-3х5-+2 А)9х8-15х6+12х-5 В)х10— С) 9х8-15х4—
Д) 9х8-15х4-12х-5 Е)9х6-15х4+12х-3
- f(х)= f1(16) А) В) С) Д) Е) 4
- 8. f(х)=2х3-3х2+6 f1(-2) А) -18 В) 6 С)-16 Д)36 Е)22
Сабаққа қортынды: Операторлар банк қорындағы ақшаларды есептеп шығады. Ең көп ақша жинаған банк жылдың ең үздік банкі атағына ие болады.
Үйге тапсырма: Талапкер оқулығынан туындыны есептеуге 10 есеп шығарып келу, формула жаттау.
Оқушыларды бағалау