Қысқаша көбейту формулалары

АЛГЕБРА-7

Тулекова Сапура Сейдуалиқызы

Қарағанды облысы Жезқазған қаласындағы

Қ.И.Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі

 

 

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары

МАҚСАТ:

Білімділік:   Түрлі деңгейдегі есептер шығарта отырып, қысқаша көбейту формулаларын қайталау

Тәрбиелік:   Оқушылардың бойында өзіндік әрекет ету мәдениетін қалыптастыру,  шынайы бағалауға, өзара

көмекке  тәрбиелеу

 Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық және танымдық ойлау, өзін-өзі бағалау, ақпараттық-

коммуникативтік   құзыреттіліктерін дамыту

Сабақтың түрі: Қайталау сабағы

Оқыту әдістері: практикалық

Технология обучения: Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесінің педагогикалық технологиясы,  АКТ

Жабдықталуы: оқулық, ЛМК

 

 

кезеңдероқытудың шағын мақсаттарымазмұны

 

әдiс-тәсiлдероқытуды ұйымдасты-ру түрлерiПрог. қамтамасыз етілуіОқушының танымдық

iс-әрекетi

Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетiНәтиженi бағалау

I кезең  (8-10 минут)

ұйымдастыруҚысқаша көбейту формулаларын  /ҚКФ/ еске түсіру

 

 

ҚКФ  қорытып, ережесін айту

 

 

а)Оқушылар топпен  төмендегі тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды

Тест арқылы еске түсіру

 

1. (а+b)2, a2-b2

2. (а+b)3

3. a3+b3

 

 

Бас компьютерге тіркеледі

Топта берілген тапсырма-

лар бойынша, әр топтан 1 оқушы қорғайды

 

 

 

 

 

IP Board

Ms Office, Lingua maxx

Hyper Test

Оқушылар тапсырма  бойынша қойылған сұрақтарға жауап бередісұрақтар қою арқылы оқушылардың білімін бақылайды.

 

тек ауыз-ша мара-патталады, не ескер-тулер жасалады

IIкезең (20-25 минут) Деңгейлік тапсырмалар орындалады

I деңгей (5 ұпай)
формулаларды қарапайым есептерде қолдану 

I деңгей

тапсырмалары

1. m2-n2

2.  у2-16

3.  * +56а+49

4.  m-n+p(m-n)

5.  52*48

№4 /157 б/

 

Репродуктивті әдіс: үлгi бойынша бекiтуЖекешеIP Board

Ms Office,

Lingua maxx

Барлық оқушы орындауға міндетті.  Уақытынан бұрын шығарған оқушы келесі деңгейдің тапсырмасын орындауға көшеді.

Жауаппен салыстырып, өзін бағалайды. Бас компьютерге ұпайды  хабарлайды

Жауаптарын тақтада көрсетіп әркімнің өзін бағалауына жағдай жасайды. Оқушылардың ұпайларын жалпы ведомостьке енгізеді

Ең төменгі деңгейдегі оқушының да кем дегенде, осы дењгейге жетуін ќамтамасыз етеді

5 ұпаймен есептеледі
II деңгей (10ұпай)өзгертілген жағдайда берілген тапсырмаларды орындау үшiн алғашқы бiлiмдерiн түрлендiрiп пайдалану,оқушының ойлау қабiлетiн жетiлдiруII деңгей тапсырмалары: Оларды таңдаған кезде саннан сапаға ауысу қағидасы сақталады.

1. 872+87*26+132

2. (4а-3)2-16

3.  (2а+4b)3

4.

№,25,26 /159б/

Проблемалық әдістер

Блиц -тапсырмалар

Жекеше, топтық Дайын жауап бойынша өздерін тексеріп, ұпай қояды. Бас компьютерге жібереді. Меңгермеген  сұрақты қоса хабарлайдыӨзара көмек ұйымдастыра-ды. Ұпайды тіркейді. Жалпы меңгермеген сұрақтар бойынша қайталау тапсырмала-рын береді.Әр оқушы өз ұпайын санайды.  5+10=15ұпай ғана болса, «4» қойылады.
III деңгей (15ұпай)Алғашқы білімдерін жетілдіріп, қорытынды жасау Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту

 

күрделі тапсырма

№33 /160б/

Шығ. Тапс:

у=х2; у=2х2; у=1/2х2 функцияларының графигін Excel бағд. сызу

iздену әдiсi: анализ, синтез салыстыру,Жекеше,

топтық

Дайын жауап бойынша өздерін тексеріп, ұпай қояды. Бас компьютерге жібереді.

 

30 ұпай жинау керек.

 

III-кезең  /10 минут/

ҚорытындылауСабақты қорытындылау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы ұпай шығарылады.

Шығармашы-лық жұмыс көрсетіледі.

Қиындықтар-ды жою жұмысы жүргізіледі

 

зерттеу әдiсi: рефлексия жасай білуЖекеше,

топтық

Excel

Ms Office,

 

Жоғары ұпай жинаған оқушыларға шығармашылық тапсырмаларды орындайды, қорғайды Boolean-тренажермен жұмыс жасайды.Жалпы ұпайды есептейді. Жоғары ұпай алғандарға шығармашы-лық тапсырмалар береді.

Оқушыларды бағалайды, үйге тапсырма береді.

 

Үйге тапсырма:  №14,31