Қысқаша көбейту формулалары
АЛГЕБРА-7
Тулекова Сапура Сейдуалиқызы
Қарағанды облысы Жезқазған қаласындағы
Қ.И.Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары
МАҚСАТ:
Білімділік: Түрлі деңгейдегі есептер шығарта отырып, қысқаша көбейту формулаларын қайталау
Тәрбиелік: Оқушылардың бойында өзіндік әрекет ету мәдениетін қалыптастыру, шынайы бағалауға, өзара
көмекке тәрбиелеу
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық және танымдық ойлау, өзін-өзі бағалау, ақпараттық-
коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Оқыту әдістері: практикалық
Технология обучения: Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесінің педагогикалық технологиясы, АКТ
Жабдықталуы: оқулық, ЛМК
кезеңдер | оқытудың шағын мақсаттары | мазмұны
| әдiс-тәсiлдер | оқытуды ұйымдасты-ру түрлерi | Прог. қамтамасыз етілуі | Оқушының танымдық iс-әрекетi | Мұғалiмнiң басқарушылық iс-әрекетi | Нәтиженi бағалау | |
I кезең (8-10 минут) | ұйымдастыру | Қысқаша көбейту формулаларын /ҚКФ/ еске түсіру
| ҚКФ қорытып, ережесін айту
| а)Оқушылар топпен төмендегі тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды Тест арқылы еске түсіру
1. (а+b)2, a2-b2 2. (а+b)3 3. a3+b3
| Бас компьютерге тіркеледі Топта берілген тапсырма- лар бойынша, әр топтан 1 оқушы қорғайды
| IP Board Ms Office, Lingua maxx Hyper Test | Оқушылар тапсырма бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді | сұрақтар қою арқылы оқушылардың білімін бақылайды.
| тек ауыз-ша мара-патталады, не ескер-тулер жасалады |
IIкезең (20-25 минут) Деңгейлік тапсырмалар орындалады | I деңгей (5 ұпай) | формулаларды қарапайым есептерде қолдану | I деңгей тапсырмалары 1. m2-n2 2. у2-16 3. * +56а+49 4. m-n+p(m-n) 5. 52*48 №4 /157 б/
| Репродуктивті әдіс: үлгi бойынша бекiту | Жекеше | IP Board Ms Office, Lingua maxx | Барлық оқушы орындауға міндетті. Уақытынан бұрын шығарған оқушы келесі деңгейдің тапсырмасын орындауға көшеді. Жауаппен салыстырып, өзін бағалайды. Бас компьютерге ұпайды хабарлайды | Жауаптарын тақтада көрсетіп әркімнің өзін бағалауына жағдай жасайды. Оқушылардың ұпайларын жалпы ведомостьке енгізеді Ең төменгі деңгейдегі оқушының да кем дегенде, осы дењгейге жетуін ќамтамасыз етеді | 5 ұпаймен есептеледі |
II деңгей (10ұпай) | өзгертілген жағдайда берілген тапсырмаларды орындау үшiн алғашқы бiлiмдерiн түрлендiрiп пайдалану,оқушының ойлау қабiлетiн жетiлдiру | II деңгей тапсырмалары: Оларды таңдаған кезде саннан сапаға ауысу қағидасы сақталады. 1. 872+87*26+132 2. (4а-3)2-16 3. (2а+4b)3 4. №,25,26 /159б/ | Проблемалық әдістер Блиц -тапсырмалар | Жекеше, топтық | Дайын жауап бойынша өздерін тексеріп, ұпай қояды. Бас компьютерге жібереді. Меңгермеген сұрақты қоса хабарлайды | Өзара көмек ұйымдастыра-ды. Ұпайды тіркейді. Жалпы меңгермеген сұрақтар бойынша қайталау тапсырмала-рын береді. | Әр оқушы өз ұпайын санайды. 5+10=15ұпай ғана болса, «4» қойылады. | ||
III деңгей (15ұпай) | Алғашқы білімдерін жетілдіріп, қорытынды жасау Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
| күрделі тапсырма №33 /160б/ Шығ. Тапс: у=х2; у=2х2; у=1/2х2 функцияларының графигін Excel бағд. сызу | iздену әдiсi: анализ, синтез салыстыру, | Жекеше, топтық | Дайын жауап бойынша өздерін тексеріп, ұпай қояды. Бас компьютерге жібереді.
| 30 ұпай жинау керек.
| |||
III-кезең /10 минут/ | Қорытындылау | Сабақты қорытындылау
| Жалпы ұпай шығарылады. Шығармашы-лық жұмыс көрсетіледі. Қиындықтар-ды жою жұмысы жүргізіледі
| зерттеу әдiсi: рефлексия жасай білу | Жекеше, топтық | Excel Ms Office,
| Жоғары ұпай жинаған оқушыларға шығармашылық тапсырмаларды орындайды, қорғайды Boolean-тренажермен жұмыс жасайды. | Жалпы ұпайды есептейді. Жоғары ұпай алғандарға шығармашы-лық тапсырмалар береді. Оқушыларды бағалайды, үйге тапсырма береді.
|
Үйге тапсырма: №14,31