«Тригонометриялық теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу»

«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» ММ

«Семей қаласының №37 гимназиясы» КММ-нің

жоғары санатты математика пәні  мұғалімі

Солтанаева Ардак Сабырхановна

 

 

10 сынып. Алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша сабақ жоспары.

Сабақтың тақырыбы«Тригонометриялық  теңдеулерді және теңдеулер жүйесін  шешу»

 

Жалпы

мақсаты

Тригонометриялық  теңдеулерді және теңдеулер жүйесін  шешу әдістерін пайдаланып есептер шығара алу.
Қандай модульге негізделедіОқытудың жаңа әдіс-тәсілдері, АКТ, Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Оқу нәтижелері:Тригонометриялық теңдеулерді және олардың жүйелерін шешу әдістерін біледі, қолдана алады

Ынтымақтастықпен жұмыс жасайды, өзін-өзі және бір-бірін бағалайды

Түйінді идеялартригонометриялық теңдеулерді шешудің 5 әдісі және тригонометриялық теңдеулер жүйесі
Әдіс-тәсілдер, стратегияларЫнтымақтастықпен жұмыс жасау, ДЖИКСО, терең тыңдалым, топпен жұмыс
Бағалау түрлеріформативті
УақытМұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекетіРесурстар
2минСергіту сәті

Ұйымдастыру (қолайлы орта тудыру)

Оқушылар көңіл-күйлерін көтередіБейнеролик
3минӨткенді қайталау

 

-1≤ a ≤1 аралығында жатса ғана түбірі болады.

 , k€Z

-1≤ a ≤1 аралығында жатса ғана түбірі болады.

 , kZ

a-кез келген сан

 , k€Z

a-кез келген сан

Оқулық

Мұғалім, оқушылар

2минТопқа бөлуОқушылар санау арқылы 3 топқа бөлінеді
15минҮш топқа үш әдіс бөлініп беріледі, топта талдап, айналып отырып түсіндіру

3топ 3 мысал көрсетеді

1-топ: Алгебралық теңдеуге келтірілетін триг. теңдеулер

2-топ:Түрлендіру жолымен шешілетін теңдеулер

3-топ: Дәрежені төмендеру арқылы шешілетін тригонометриялық  теңдеулер

Оқулық, мұғалім, оқушылар

интерактивті тақта

флипчарттар

12мин Практикалық тапсырма( әр топқа слайд арқылы есептер беріледі)

Тригонометриялық теңдеулерді шешу.

 

 

 

1- топтың тапсырмасы                      

Оқулықтағы № 113 (а,б)  есеп

2- топтың тапсырмасы

Оқулықтағы №  114 (а,б)   есеп

3- топтың тапсырмасы                      

Оқулықтағы №  115 (а,б)   есеп

 

Оқулық, мұғалім, оқушылар

Флипчарттар мен слайдтар

5минБағалау

Үй тапсырмасы: сыныптағы есептерді аяқтау

№113-115 (ә,в)

Топ басшылары бағалау парақтарын толтырады, оқушылар формативті бағалау жүргізеді
Рефлексия
 1Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?

1.      Нені білгің келеді?

Үміт ағашына тілектерін жазу