Ондық бөлшектерді қосу, азайту
Шығыс Қазақстан Облысы Семей қаласы
ММ « № 19 жалпы орта білім беретін мектеп«
Математика мұғалімі: Жұмабаева Сәулеш Арғынбекқызы
5 сынып. Математика
Сабақтың тақырыбы: » Ондық бөлшектерді қосу, азайту»
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: оқушыларға ондық бөлшектерді қосу, азайту ережелері бойынша есептер шығару; Қасиеттерін беру; алған білімдерін тиянақтау, тексеру; өткен материалдарды толық пысықтату;
- Дамытушылық: оқушылардың алған білімдерін тәжірибеде қолдануда өөзіне снеімділігін арттыру; оқушылардың білім деңгейін көтеру, деңгейлік тапсырмаларды меңгерту;
- Тәрбиелік: оқушыларды білімді саналылықпен меңгеруге үйреті, ойда сақтау қабілеттіліктерін дамыту.
Сабақтың түрі: қайталау, толықтыру сабағы ( ойын түрінде)
Сабақтың типі: дәстүрлі
Көрнекіліктер: сөздер , карточкалар, кубик, түрлі- түсті қағаздан жасалған
белгілер.
Сабақтың өту барысы:
- Ұйымдастыру.
- Үй тапсырмасын сұрау.
Қосымша сұрақтар қою:
- » Бөлшек» ұғымын қалай түсінесіңдер?
- Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтіріңдер.
- Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтіріңдер.
- Ондық бөлшектің соңына нөлді тіркеп жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере ме?
- Мұғалімнің кіріспе сөзі:
- Балалар , біздің бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты: « Білім » әлемінде » Алтын қақпа» бар, онда қазына бар, ол қазынаның не екенін тауып, білім алуымыз керек.
Оқушылар 3 топқа бөлінген:
- топ: « Бәйтерек«
- топ: « Жігер«
- топ: « Тұлпар«
» Алтын қақпаның » біріншісі » Тас қақпаны » ашуға арналған тапсырмалар:
- Тақтаға 3 есеп ілінеді. Қатесін түзеу керек:
2,06+ 1,3= 61-7,64= 21,7+0,613=
2,06 61 21,7
1, 3 7,64 0,613
—————— ——————— ————————
3,09 54,64 21,1313
- Теңдік тура болатындай етіп, тиісті жеріне үтір қойыңдар:
- топ: 43+17=6 2-топ: 37+586=956 3-топ: 995-195=8
5+999=1499 83-38=792 64-4=24
» Күміс қақпаны» ашу үшін тапсырмалар:
- топ: Бірінші күні дүкен 2,76 т картоп, екінші күні одан 0,85 т кем сатты. Дүкен екі күнде неше тонна картоп сатты?
- Топ: Бірінші күні жөндеу бригадасы жолдың 4,85 км- ін, екінші күні одан 1,26 км артық жөндеді. Екі күнде қанша км жол жөндеді?
- Топ: Бірінші күні туристер 72 км жол жүрді. Екінші күні одан 27,45 км кем жүрді. Туристер екі күнде қанша км жол жүрді?
» Алтын қақпаны« ашуға арналған тапсырмалар:
Топпен жұмыс ( сабақты бекіту)
- топ:
- Амалдарды орындаңдар.
8,65+2,34=
1,6+(5+3,4)=
24,09-17,616=
2) Теңдеуді шешіңдер:
Х+8,635=14,62
Х- 0,834=2,64
3) Өрнектің мәнін табыңдар:
Х+0,08 , х= 5,86
- топ:
- Амалдарды орындаңдар:
11,21+6,01=
0,3+( 1,7+2,5)=
81,67- 44,916) =
2) Теңдеуді шешіңдер:
Х+ 71,93 = 98,15
Х-2,3 = 3,374
3) Өрнектің мәнін табыңдар:
0,809+ х, х= 63,7
3- топ:
1) Амалдарды орындаңдар.
9,01+5,66=
1,02+( 1,7+4,8)=
76,3-17,44=
2) Теңдеуді шешіңдер:
Х+8,45=17,923
Х-38,3= 8,07
3) Өрнектің мәнін табыңдар:
4,28+а, а=25,08
Сергіту сәті:
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ,
5- ке 5- ті қосқанда
Болып қалды 10 саусақ.
« Алтын сандықты« ашу . ( Сандықтың ішінде » Оқы, оқы және оқы» деген сөз болады.
Қорытындылау: « Кубизм » стратегиясы. Кубтың алты жағына алты түрлі сөздер жазылған.
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жіктеу, бағалау.
Осы жазылған сөздер арқылы оқушылар өздері қорытады