Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік. Логарифмнің қасиеттері
Алматы облысы Қарасай ауданы «Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі Курбанбаева Гулмари Назархановна
11- сынып Алгебра және анализ бастамалары
Сабақтың тақырыбы: Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік. Логарифмнің қасиеттері
Сабақтың тақырыбы: | Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік. Логарифмнің қасиеттері | ||||||||||||||||
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық. | ||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар: | · топтық жұмысқа жұмылдыру ; · ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу; · сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; · есте сақтау және есеп шығару қабілеттерін дамыту; · өзін-өзі бағалауға үйрету. | ||||||||||||||||
Негізгі мақсаттар: | · оқушыларға санның логарифмі, ондық логарифм, натурал логарифм, логарифмдік тепе- теңдік, логарифмнің жалпы қасиеттерін, әр түрлі негіздегі сандардың логарифмдерін анықтау біліктілігін меңгерту; · алынған теориялық білімдерін практикада есеп шығарумен ұштастыра білу, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту; · өз ойын еркін айтуға, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу; | ||||||||||||||||
Оқыту нәтижелері: | Алған білімдерін жүйелі түрде өз сөздерімен жеткізе алады; есептер шығаруда пайдалана біледі. | ||||||||||||||||
Түйінді идеялар: | Оқушылар санның логарифмін, логарифмнің дербес жағдайларын, қасиеттерін, негізгі логарифмдік тепе-теңдікті үйренеді және оларды есеп шығаруда қолданады. | ||||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі: | Диапроектор, слайд, 11 сынып алгебра оқулығы, дидактикалық материалдар, үлестірмелі тапсырмалар | ||||||||||||||||
Оқыту әдістері: | Блум таксономиясы, СТО, АКТ, топпен жұмыс | ||||||||||||||||
Дереккөздер: | 11 сынып алгебра оқулығы | ||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалім әрекеті
| Оқушы әрекеті: | |||||||||||||||
1.Ұйымдастыру кезеңі: | Сәлемдесу, назарларын сабаққа аудару, оқушыларды төрт топқа бөлу, ынтымақтастық атмосферасын құру, бағалау парақтарын тарату.
| Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. | |||||||||||||||
2. Мақсатты қою кезеңі. | Тақырыптың атын слаид арқылы береді. | Оқушылар тақырыпты біледі. | |||||||||||||||
4. Жаңа сабақты меңгерту Флипчартпен жұмыс (Жұпта талқылау, топта талқылау, Талдау) | Жаңа тақырыпты өздігінен үйрену мақсатында топтарға тапсырма беріледі. 1-топ: Логарифм табу амал ретінде. 2-топ: Санның логарифмі, логарифмнің негізгі тепе-теңдігі. 3-топ: Логарифмнің қасиеттері. 4-топ: Логарифмнің дербес түрлері. Белгіленген уақытта жұмыс тоқтатылады және тыңдау үшін топ ережесін сақтау талап етіледі. Керек уақытта мұғалім жетелеуші сұрақтар қою арқылы толықтырулар жасап отырады. | Топ мүшелері жаңа тақырыпты толығымен оқып шығып, өздеріне берілген тапсырманы оқып талқылайды. Болған топ белгі береді. топ мүшелерімен ортаға шығып түсіндіреді. | |||||||||||||||
4. Бекіту: ( Қолдану) Топтық жұмыс
Сергіту сәті:
5. Жеке жұмыс (Оқулықпен жұмыс) | №229-230 есептер топтық жұмыс ретінде орындалады. Есептеңдер: (229-230) №229. 1) №230. 1)
Логикалық тапсырма беріледі.
№231. Төмендегі көрсеткіштік теңдіктерді логарифм арқылы жазыңдар: 1)
| Әр топ өздігінен тапсыр-маларды орындайды. Болған топ тақтаға дәптерден пайдаланбай шығарады. 1-топ 1-есепті, 2- топ 2-есепті, 3-есепті 3-топ, 4- топ 4-есепті орындайды. 1-есептің есептерін 2-топ, 2- топтың есептерін 3-топ, 3-топтың есептерін 4-топ, 4-топтың есептерін 1-топ тексереді. Оқушылар логикалық тапсырманы орындайды.
Әр оқушы жеке орындайды. Тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығып, орындайды. | |||||||||||||||
Талдау | Бүгінгі сабақтың маңыздылығы неде? 5 сұрақтан қамтылған тест тапсырмасы беріледі. | Жауап айтады. | |||||||||||||||
6.Қорытындылау (Бір айналым сұхбат) | Біз бүгін не үйрендік? Тақырыпты үйрену қиын болды ма? Не ұнады? | Әр топ не түсінгендері бойынша бір ауыз сөз айтады | |||||||||||||||
7.Үйге тапсырма | Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік. Логарифмнің қасиеттері №229-233, 5)6) №238-239, №247-248,5) 6) | Бағаларын біледі. Күнделікке үй тапсырмасын жазады. | |||||||||||||||
1- тапсырма «иа», «жоқ» тапсырмасы
- Алгебра- жеті амалдан тұратын арифметика. (иә)
- Берілген дәреже және оның берілген көрсеткіші бойынша х санын табу амалы дәрежеге шығару деп аталады. (жоқ)
- Барлық көрсеткіштік функциялардың графиктері (0;1) нүктесі арқылы өтеді. (иә)
Бағалау парағы ___ топ
Аты | Білімдерін тексеру | Жаңа тақы-рыпты мең-геру (ТЖ) | Бекіту (Деңгейлік тапсырма) | Тест | Жалпы балл |
Топ басшы: ______________
Бағалау парағы ___ топ
Аты | Топтық жұмыс
| Білімдерін тексеру | Деңгейлік тапсырма | Тест | Жалпы балл |
Топ басшы: ______________
Бағалау парағы ___ топ
Аты | Топтық жұмыс
| Білімдерін тексеру | Деңгейлік тапсырма | Тест | Жалпы балл |
Топ басшы: ______________
Бекітемін:
Мектеп директоры: А.А.Наимбаева
Қарасай ауданы «Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі