Квадрат теңдеу . Квадрат теңдеудің түрлері
Тақырыбы: Квадрат теңдеу . Квадрат теңдеудің түрлері
Мақсаты:
- Жаңа түсінік еңгізу, квадрат теңдеу оның түрлері тақырыбымен таныстырып оқушылардың білім, білік, дағдыларын кеңейту.
- Есептер шығарғанда толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажырата біліп шығара білуге үйрету.
- Еңбексүйгіштікке ,өзара көмекке,бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу
Сабақтың типі: жаңа тақырып түсіндіру
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түрлі тапсырмалар
Құрал жабдықтар: карточкалар, жауап парақшасы, интербелсенді тақта.
І. Амандасу
ІІ. Сұрақ-жауап:
- Теңдеу деген не?
- сызықтық теңдеу және мәндес теңдеу деп нені айтады?
- қысқаша көбейту формулаларын еске түсірейік. Мысалы: (a+b)2
(a-b)2
a2-b2
ІІІ. Тақта алдына екі оқушыны шығарып келесі теңдеуді шығарту:
(x+2)2-(x-7)2=3(x+1) (x+5)(6x-7)+20=(2x-1)2
Шешімі х=3 2x2-19x-16=0 шешімі жоқ
Неге шеше алмаймыз?
Қандай қиындық туып тұр , не бөгет жасап тұр?
Әрине квадрат осыдан бұл теңдеуді қалай атауға болады деп ойлайсыңдар?
Дұрыс квадрат теңдеу
сонымен бүгінгі тақырыбымыз:
- Топпен жұмыс карточка№1 (ауызша)
|
2.Тақтада берілген тапсырманы орындау
3.Топпен жұмыс карточка№2
|
Әр тапсырма сайын тақтадағы жауаптармен тексереді.
- Өздік жұмысының парақтары таратылады.
Өзін-өзі бағалау тақтадағы жауаппен салыстырып орындайды.
- Логикалық тапсырма:
Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма.
Біреуін бер алашқа
Қалады сонда қанша алма. (Жауабы:24)
- Рефлексия: 1. Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің бе:
- Қандай теңдеумен таныстыңдар?
- Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білдіңдер?
- Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің бе?
- Өздік жұмысын орындай алдың ба?
- Сабақта кімге болыстым?
- Сабақ ұнады ма? Қандай тілігің бар?
Әр топ басшысының есебін рефлексия бойынша тыңдау, олар қандай жұмыс атқарғанын атап бағаларын оқып шығады.
Бағалар қойылады.
Рахмет, сау болыңыздар!
Рефлексия парағы
Рефлексия: (қорытынды) Оқушылар өз ойларын білдіреді.
Оқушының аты-жөні:___________________________________________________________________
- Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің бе:___________________________________________
- Қандай теңдеумен таныстың?__________________________________________________________
- Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білдіңдер?____________________________________________
- Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің бе?__________________________________________
- Өздік жұмысын орындай алдың ба?_____________________________________________________
- Сабақта кімге болыстын?______________________________________________________________
- Сабақ ұнады ма? Қандай тілегің бар?____________________________________________________
Баға:_________________________________________________________________________________
Топтарға арналған тапсырмалар.
1-топ: 1тапсырма (ауызша)
8x2+5x+10=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
X2-4.5x=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
_________________________________________________________________
2-топ: 1тапсырма (ауызша)
-0.6x2+13x-20=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
20x-x2=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
____________________________________________________________________
3-топ: 1тапсырма (ауызша)
11x2-3x-1=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
-6x2-7=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
1-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117 (3) №118(4) №120(2)
2-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117(4) №118(2) №120(1)
3-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117(2) №118(1) №120(4)
Оқушының аты-жөні: __________________________________
Сыныбы:___________
Өздік жұмысы №1
- a=-2, b=3, c=0.5 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:
_____________________________________________жауабы: (-2x2+3x+0.5=0)
- Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c — ның мәндерін анықтаңдар:
10x2-25=16-(3-x)2
_______________________________________________
_______________________________________жауабы: (11×2-9x-50=0 a=11, b=-9, c=-50)
- Теңдеуді шешіңдер:
6x2-24=0_________________________________________
________________________________________________жауабы: (x=2, x=-2)
17x2-2x=0___________________________________________
________________________________________________жауабы: (x=0, x=2/17)
Баға:
Оқушының аты-жөні: __________________________________
Сыныбы:___________
Өздік жұмысы №2
- a=4, b=-0.2, c=3 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:
_______________________________________________жауабы: (4x2-0.2x+3=0)
- Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c — ның мәндерін анықтаңдар:
(2x+7)(2x-7)+30=6x(1-x)
__________________________________________________________
____________________________________жауабы: (10x2-6x-19=0 a=10, b=-6, c=3)
- Теңдеуді шешіңдер:
5x2-320=0_____________________________________________
_________________________________________________жауабы: (x=8, x=-8)
13x2-4x=0_____________________________________________
_________________________________________________жауабы: (x=0, x=4/13)
Қолданылған әдебиеттер:
- Алгебра 8-сынып, Шыныбеков, Алматы, Атамұра-2007
- Дидактикалық материалдар-8сынып, Шыныбеков, Алматы, Атамұра-2007
- Логика және математика журналы-2010жыл
- Математика және физика жұрналы-2009жыл